Gå til innhold

Mage Lvl talent tre


Anbefalte innlegg

Lese tooltips?

 

Surrounds the caster with fel energy, increasing the amount of health generated through spells and effects by 20% and increasing spell damage by up to 100.  Only one type of Armor spell can be active on the Warlock at any time.  Lasts 30 min.

 

Dampens magic used against the targeted party member, decreasing damage taken from spells by up to 120 and healing spells by up to 240.  Lasts 10 min.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter litt snakk med folk i guilden min, så kom jeg fram til at når jeg kommer til lvl 40 så skal jeg bytte til 100% frost, noen som har en god build til 100% frost i lvl 40?

8235441[/snapback]

 

Frost er mer effektivt, dog gruelig kjedelig etter min mening.. Respecca til frost på 40 selv, men ble fort fire igjen ja gitt

Lenke til kommentar
Etter litt snakk med folk i guilden min, så kom jeg fram til at når jeg kommer til lvl 40 så skal jeg bytte til 100% frost, noen som har en god build til 100% frost i lvl 40?

8235441[/snapback]

 

Frost er mer effektivt, dog gruelig kjedelig etter min mening.. Respecca til frost på 40 selv, men ble fort fire igjen ja gitt

8235851[/snapback]

 

 

 

ditto, tar for lang tid å ta ned mobs, bedre ed frost i høyere lvl da, og for pvp

Lenke til kommentar
"Reduces the mana cost of your frost spells by 15 % and reduces the threat caused by your frost spells by 10 %" (Frost Channeling)

 

Betyr jo ikke det at frost spellsene gjør mindre damage. Er det ikke like greit å ikke bruke talentene på det?  :dontgetit:

8238873[/snapback]

 

Nope, det betyr at du kan gjøre 10% mer skade med frost spells før en boss eller eventuell mob anngriper deg i stedet for andre i groupen, samt at alle dine frost spells koster 15% mindre mana :)

Lenke til kommentar
Skal prøve frost og se hvor kjedelig det er.. Noen som kan lage en build for meg?!

8258948[/snapback]

Er selv 38 med min Mage og kommer til å ha denne builden når jeg er blitt 40. Trekker du vekk Ice Barrier og et point i Imp. CoC så har du den builden jeg bruker akkurat nå, og med ~240 spell dmg går ting ganske så glatt vil jeg si.

Brukte Frost AoE spec fra 22-37, noe jeg likte veldig godt.

Tror oppsettet mitt var slik, om jeg husker rett. :)

Endret av Dewd
Lenke til kommentar
Ok..

 

Prøvde og lage min egen da.. Her er den

8298889[/snapback]

 

Fjærn 2 poeng i Frost warding

Fjærn 3 poeng i Improved Blizzard.

Putt 5 poeng i Improved Frostbolt.

 

Du trenger ikke "frost" resistance under lvl up.

Ingen vits å ha improved Blizzard da du kjører Frostbite.

 

Edit: Eller så er det en bra build. :)

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...