Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke Lacrosse en butikk på Frogner også? Synd den er lagt ned. Kom meg aldri dit, men hadde planlagt en tur dit snart.

Hadde hvert fall en ved Frogner kirke, den er vel sikkert der fortsatt.

Skrevet

De har byttet eier og ledelse, men overtatt varelageret. Slik jeg har forstått han ene som jobber der og driver det, så skal de på sikt fase ut en hel del av det Lacrosse Vika solgte (blant annet Loake-sko), men de retter seg mot samme markedet og vil være samme "type" butikk. En del av det Lacrosse tidligere solgte vil de fortsette med. Mest sannsynlig gjelder dette blant annet sko fra Carmina, men der var han litt usikker og kunne ikke love noe. De fører også en del merker som Lacrosse ikke førte, de satser blant annet veldig hardt på Morris.

Skrevet (endret)

Okei, da misforsto jeg han jeg pratet med på den "nye" butikken. Jeg var nemlig aldri innom Lacrosse Vika, jeg skulle det for en stund siden men da var de lagt ned og den nye var ikke åpnet ennå.

Endret av Herr Brun
Skrevet (endret)

Hva syns folk om disse? Syns selv de var ganske fine, og de må jo være praktiske i typisk nullføre når det er mye slaps og våt is. Koster bare 350kr på members.com så tror jeg slår til :)

Endret av Anti LFC
Skrevet

Noen som vet om noen butikker/nettsider som fortsatt selger loafers? Tankegangen er å bruke de her hjemme, ettersom jeg er utrolig glad i loafers. Har flere fra Tod's, men er ikke så veldig interessert i å betale 2 tusen for et par sko jeg skal bare tusle i hjemme - så vil holde meg rundt 1 - 1200 :-)

Skrevet

Herring har noen til under tusen lappen.

Hvis du er interessert i å lete etter enda bedre loafers i den prisklassen er det jo et godt tidspunkt å gjøre, fordi det er mye bra tilbud på nett akkurat nå.

Skrevet

Er det ikke litt drøyt å kjøpe loafers bare for å tusle rundt hjemme? Det er jo tross alt utesko, så vidt jeg vet.

Jeg har Ugg sine loafers som tøfler hjemme. Lett verdt prisen.

Skrevet

Jeg har Ugg sine loafers som tøfler hjemme. Lett verdt prisen.

Er ikke det rene tøfler, da? Tror aldri jeg har sett noen bruke de utendørs. Kunne godt tenkt meg et par sånne til innendørsbruk.

Skrevet

Herring har noen til under tusen lappen.

Hvis du er interessert i å lete etter enda bedre loafers i den prisklassen er det jo et godt tidspunkt å gjøre, fordi det er mye bra tilbud på nett akkurat nå.

Har ikke noen flere sider å anbefale?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...