Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil dere si at desert boots passer til shorts, eller vil det se helt feil ut? ^^

Får tja fra meg. Kommer an på hvordan shortsen ser ut.

 

Edit: Ved nærmere ettertanke og etter å ha sett noen bilder må jeg konkludere med at jeg ikke synes det er særlig pent.

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar

Heihei!

 

Jeg har bestemt meg for å kjøpe to par sko til vårbruk. Jeg tenker å kjøpe et par desert boots, og på den fronten aner jeg ikke hva jeg skal se etter. Jeg har sett på de blå suede fra Filippa K, men jeg har ikke sansen for sålen, jeg synes det blir litt overkill med den sålen. Kanskje de vokser på meg, jeg vet ikke. Hadde vært greit med noen andre forslag.

 

Det andre paret kommer til å bli et par mørkebrune semi-brogues, men jeg må finne de først. Noen som har forslag til sider tilsvarende herringshoes? Jeg klarer nemlig ikke å finne det jeg leter etter der.

Hvis du ikke er så veldig fan av en kraftig såle kan du jo ta en titt på Opening Ceremony. De er nok litt overpriset (jeg fikk mine for 1000 kr på salg), men det er imo de peneste DB'ene til vår/sommer.

De var utrolig pene. Kjøpte du på internett eller i butikk?

Kjøpte de på nett, får ikkje kjøpt de i butikk i Norge. De satte også verdien på pakken ned til 400 kr, og i tillegg har tydeligvis tollvesenet vært slappe for jeg har fremdeles ikke fått noe momskrav nå som som det er over 2 måneder siden jeg kjøpte de. Og ja, trekk fra 20 % ;)

Ah, mange takk. Da kjøper jeg sannsynligvis et par i løpet av de neste par ukene, må bare vente på at de får inn størrelse 44 i de lavere brune i skinn.

Bare hyggelig. Her har du flere modeller bare så du vet det. Bare vær obs på at sålen er veldig tynn. Har fått lagt en tynn, ekstra såle på mine sånn at de ikke skal slites så fort.

Endret av ertestuing
Lenke til kommentar

Nye sko bestilt! Reebok: Sl Flip

 

41920-b.jpg

 

edit: Kan forøvrig nevne at jeg hadde bestilt 2 par converse fra Kings-2006 på Ebay. Nå har det gått 33 dager siden han sendte de, og jeg har ikke fått de. Så det var utrolig kjipt for min del. Må ha blitt borte i posten eller noe sånn :thumbdown:

Endret av NiRaM
Lenke til kommentar

Jeg fikk mine relativt kjappe vil jeg si. Kontakt han på mail, så sender han deg nye

 

Kontaktet han på mail. Fikk bare beskjed om at jeg får pengene tilbake, og at han hadde sendt de. Så det var dumt!

Han ba meg også om å stemme fullt på han, noe jeg ikke kommer til å gjøre når jeg ikke fikk skoene. Uavhengig av om det var hans eller noen andre sin feil.

Lenke til kommentar

Joda, kan skjønne at noen mener det! Kan godt hende han er real og ærlig, men for meg blir det feil å gi full pott når jeg ikke har fått varen.

 

Når det er sagt så har jeg lagt saken bak meg. Og kommer skoene en eller annen gang er det jo bare ren bonus :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Joda, kan skjønne at noen mener det! Kan godt hende han er real og ærlig, men for meg blir det feil å gi full pott når jeg ikke har fått varen.

Om du så får varen, da? Da er det fremdeles ikke verdt full score?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...