Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, kan vi legge den tragiske diskusjonen bak oss?

 

0/10 for levering? Det er trolig ikke selgerens feil ang levering engang. Og selgeren løste det hele på en profesjonell måte ved å stole på kunden. Tenk om han faktisk får skoene? Hvordan mener folket her selgeren skulle løst det, de av dere som hadde valgt å gi negativ feedback?

Lenke til kommentar

Jeg fikk Jack Purcell skoene fra den mye diskuterte ebay selgeren i dag. Skoene er lett brunt/gult misfargede på siden og hælen. En ser jo dette ganske lett på hvite sko, men orker ikke utsette noe på det for selger da jeg uansett hadde tenkt å bruke disse som "beaters" når jeg ikke tør ta på cp'ene.

Lenke til kommentar

Hva er poenget med å be folk "legge den tragiske diskusjonen bak oss" for deretter å komme med enda fler spørsmål angående temaet?

 

Fordi Bebethegreat stiller de ultimate spørselene som vil legge denne idiotiske diskusjonen død. Virker som folk ikke har peiling på hvordan eBay fungerer. Herregud, han fikk faen meg full tilbakebetaling på kundens ord alene - det er service det. Da fortjener man skryt, og en anbefaling.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

I og med at det er en del her som har fått billig-Cons, har dere også sjekket om de er ekte eller ikke? De jeg bestilte for broren min ser jo rimelig ekte ut, men jeg er fortsatt litt usikker. Blant annet står det mål i millimeter inni dem, mens det i samtlige andre Converse jeg har sett i står det i centimeter. Mulig det er fordi skoene sannsynligvis er laget for det kinesiske/Hong Kong -ske markedet, men jeg vet ikke jeg.

Lenke til kommentar

Jeg fikk Jack Purcell skoene fra den mye diskuterte ebay selgeren i dag. Skoene er lett brunt/gult misfargede på siden og hælen. En ser jo dette ganske lett på hvite sko, men orker ikke utsette noe på det for selger da jeg uansett hadde tenkt å bruke disse som "beaters" når jeg ikke tør ta på cp'ene.

 

Kunne du tatt et bilde? Vurderer sterkt å kjøpe et par.

Lenke til kommentar

Funnet fram til to par med sommersko nå..

 

http://www.brandos.no/vagabond/sid-3182-377-18-dk-grey/a26738

 

De grå vagabondene er praktiske; grått passer til mye! :)

 

http://www.brandos.no/keds/champion-cvo-kd29581-red/a13292

 

Ville ha noe litt spenstig, og disse var spenstige og pene. Har noen lysegrå og beige chinos som passer godt.

 

Syns? Vil naturligvis bli brukt med ankelsokker, hvertfall når jeg går med shorts. Vil ikke har slike skinnsko som det linkes til her og der fra herringer osv pga det ikke er helt fett som hverdagsko når man er 15-16. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...