Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latterlig hvilken retning den klubben her har tatt. Fra å skulle vinne alt, til å akseptere å bli pissa på.

Det middelmådige hylles, da er det noe seriøst galt. Som du sier blir klubben pissa på av molde, stabæk, sarpsborg, ranheim. Hvor skal det ende.

Jeg tror det ikke går så mange år til med denne vanskjøtselen før pengepungen er tom der nede på brakka. Les litt økonomi rundt klubben i det siste så forstår dere hva jeg snakker om. Det skjer nok ikke noe drastisk før hele vogna er helt ute i hengemyra, nå er den bare godt uti grøfta.

Det største problemet er ukulturen, kompisklubben grei med Gammel-Erik i førersetet der det meste handler om å få inn folk man kjenner i klubben så de kan sitte der og tjene fett uten å gjøre en dritt. Er nok en del der nede som ikke akkurat har så harde dager eller jobber for penga.

Det man trenger er ut med EH og inn med en SD (eller droppe SD helt og innføre managerstilling) som stiller tøffe og konkrete krav til alle i klubben. Perry er nå bare en nikkedukke noe som passer EH helt utmerket, han kan bare skalte og valte i fred.

 

Anbefaler folk som er glade i klubben å lese og debattere på RBKweb, mye fin informasjon og diskusjon der inne.

Lenke til kommentar

Gode poeng. Nå har vel RBK gått i underskudd fordi de har budsjettert med Europa. Nå som vi ikke klarer det så blir det heller ingen millioner å hente, derav lite gode spillerkjøp og forsterkninger vi sårt trenger. I tillegg blir ikke tippeligaen mer attraktiv for spillere utenom. Nivået har falt drastisk, det er nesten ikke mennesker på kampene lenger og TV-dekningen er faen meg helt bak mål (Ikke nok med at det går på CMore, men produksjonen i seg selv oser dritt). Så hvordan RBK skal komme seg opp av det jævla hullet de har kommet i er ikke lett å si. I alle fall ikke når de lar PJH og Erik Hotfun fortsette. I samtlige klubber, (understreker samtlige), ville PJH og Erik Hoftun forlengst vært ferdig. Ingen hadde engang nevnt navnet deres i sammenheng med Rosenborg. Erik Hoftun har gått fra å være en spiller og en stopper som elsker klubben og som fansen elsket, til å bli en person jeg lenger ikke ønsker å forbinde med Rosenborg Ballklubb. Det er synd at det har gått slik. Han burde forlatt brakka for lenge siden.

Lenke til kommentar

Gode poeng. Nå har vel RBK gått i underskudd fordi de har budsjettert med Europa. Nå som vi ikke klarer det så blir det heller ingen millioner å hente, derav lite gode spillerkjøp og forsterkninger vi sårt trenger.

Vi trenger ikke forsterkninger, spillerne er egentlig gode nok. Dette sitter i hodet.

 

Han bør sette klubben fremfor sitt ego og grådighet og tre av sin stilling.

Hvis styret ikke har noen andre trener klar, er det lite bra for klubben om han bare går av der og da.
Lenke til kommentar
Hvis styret ikke har noen andre trener klar, er det lite bra for klubben om han bare går av der og da.

 

Jeg mener ikke at Perry er den rette å sparke nå, tvert om kan han godt sitte ut tiden 2015.

Det er gammel-Erik som bør gå. Han har vært altfor lenge i klubben nå og gjort minimalt godt i den tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...