Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som å se Enga på sitt beste dette. For de som huser fjorårets kamp er det lett å se hvor dårlig utvikling dette Enga laget har hatt. Itillegg til å skaffe seg gullgutter som Pedersen og Veigar. For ikke å glemme nye utlendingen dem har.

 

Vel. Håper NFF har ballet og gir Ogude mange kamper + Skjerven ned i Adeccodassen til GG.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oppsummering:

- Lavmål av TV2-produsent å vise utveksling av Ivers sin langfinger, og pølsefingrene til vilkårlig VIF-tilhengere, men hva kan en egentlig forvente av TV2 som lever av smålige konflikter.

- Høiland viser nok en gang at han bør ut av A-laget

- Ørlund må ta 3-dagers skjegget. Framstår nervøs og stresset.

- Håper håret til Dorsin ikke vokser ut igjen.

- Midtbaneleddet mer med i spilloppbyggingen denne gang enn de siste kampene, men jeg tror at VIF er et enklere lag å spille mot enn defensive lag som Hønefoss og Odd på Lerkendal.

- Dommerne er under enhver kritikk. At ingen får med seg stemplingen fra Ogude, er et mysterium.

- Absolutt godkjent kamp av RBK

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oppsummering:

- Lavmål av TV2-produsent å vise utveksling av Ivers sin langfinger, og pølsefingrene til vilkårlig VIF-tilhengere, men hva kan en egentlig forvente av TV2 som lever av smålige konflikter.

- Høiland viser nok en gang at han bør ut av A-laget

- Ørlund må ta 3-dagers skjegget. Framstår nervøs og stresset.

- Håper håret til Dorsin ikke vokser ut igjen.

- Midtbaneleddet mer med i spilloppbyggingen denne gang enn de siste kampene, men jeg tror at VIF er et enklere lag å spille mot enn defensive lag som Hønefoss og Odd på Lerkendal.

- Dommerne er under enhver kritikk. At ingen får med seg stemplingen fra Ogude, er et mysterium.

- Absolutt godkjent kamp av RBK

 

Signerer denne. I tillegg vil jeg si at Ogude skulle hatt to røde og et gult idag. Helt utrolig at han slipper unna med alt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikkje hva som er igjen å si, begynner og resignere litt.. mister troen på at Rosenborg noken gang kan ta tilbake noe som helst i Norge, ingen ambisjoner, ingen målsetninger, bare dårlige forsøk, uinspirerte overbetalte spillere..

 

Gir opp.

 

Kan ikke si meg enig, RBK fremstår i dag som solide og gode, dommeren ødelegger en del av kampen da han ikke dømmer mot Ogude og ikke minst de 3-4 store sjangsene RBK hadde fått med klare frispark rundt 16meteren.

2 i stanga, totalt 7 store sjangser.

 

JJ må bare ta tak på treningene å få spissene til å sette bålen i mål

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...