Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Større utstillingsvindu slik at RBK får det enda vanskeligere å bygge et godt lag.. Vanskelig å skal være best når halvparten av spillerne forventer å bli snappet opp av større klubber i utlandet. Kan fungere for en kort periode før noen blir solgt, før det er på'n igjen..

 

Er klar over at dette er svartmaling, men det fremstår litt slik.

Lenke til kommentar

Ser ingen problemer i at vi selger spillere fra RBK så lenge vi får godt betalt for det, at det slippes spillere som bosmannspillere er derimot noe annet.

Så lenge vi går tilbake på prestasjonsbasert lønn så tror jeg nok vi skal kunne klare å bygget laget til gamle høyder :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Katastrofalt dårlig 1. omgang av oss. Godset fortjener å lede denne, ikke vi. Jeg lurer på hvorfor vi ALLTID blir liggende så ekstremt lavt når vi får et tidlig mål? Hjemme på Lerkendal så skal vi klare å presse på langt ute i andre omgang, ikke bare de første fem-ti minuttene.

 

Jeg liker Janne, men faen nå må du våkne mann! Vi vinner ikke ligaen om vi fortsetter sånn.

Lenke til kommentar

Jeg har trua på Janne, kjernekar med god filosofi. Det vi trenger de riktige spillerne. Guttunger på 17-18 kan ha gode kamper her og der, men at 6-7 av de skal bære et fotball-lag går bare ikke.

 

Hvis Janne forsvinner, hvilke alternativer har vi? Har ikke hørt noen navn enda som er interessante imo.

 

EDIT: Og før noen sier at Janne sin fotball er kjedelig. Se på Stabæk anno 2007-2008. Noe av det beste jeg har sett på norsk jord.

Endret av MartinF
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...