MartinF Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Hjemme fra Lerkendal. Fikk tidenes dårligste plass på ØØ, helt øverst langt til venstre. Kom inn på Lerkendal et par minutter etter kampstart. Vi taper 0-1, men jeg klarer ikke være skikkelig skuffet. Jeg syns vi gjør en bra kamp, spesielt den første timen, kanskje første 70. Deretter setter Leverkusen opp farten og vi begynner å tulle litt. Det fører til mål minutter senere. Vi hadde kanskje fortjent et mål, men som Rade sier; Skal man vinne i Europa, så må man sette over 50% av sjansene sine, det klarte vi ikke i dag. Tarik og Borek var langt under pari, mens sidebackene våre var fantastiske i store deler av kampen, Gamboa er utvilsomt min BB, med Micke rett bak. Jeg dømte oss nord og ned i gruppa før gruppespillet begynte, men nå begynner jeg å tro at andreplassen ikke er heeeeelt fjern. Syns vi er langt bedre nå enn vi var under Eggen i 2010 mot samme lag og turnering. Konklusjon; Kjedelig tap, men ikke verdens undergang. Å holde Leverkusen til 0-1 på Lerkendal er helt greit, men vi burde ha scoret selv også. 1 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 6. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2012 Var der jeg også. Veldig morsom første omgang. Spenstig å gå rett i angrep å få en sjanse etter 1 minutt. En underholdende kamp og det var synd det ble tap. Men som sagt over her, sjansene må setter i denne cupen for å vinne matcher! Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Spent på kampen idag Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Trenger seier, Målle gruser Ulf. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Sitter på jobb. Det betyr sliteseier til oss. Men jeg har egentlig tippet 0-4, så jeg får vel stå på det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Vi må vinne ettersom Molde etter all sannsynlighet vinner mot Sandens Ulf! Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Der skal du score...! 1 Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 JADA! 2-2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Sandnes Ulf! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Nå må vi klare å vinne her!! Lenke til kommentar
hean Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Sandnes Ulf utlignet mot Molde Helv... dette er spennende!!! Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Så lenge varte det... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Faen Forren. Lenke til kommentar
hean Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) japps 3-3 Mener jeg hørte det... Tok sikkert feil... ønsketenkning Var nok feil ja.... sikker på at speakeren sa 3-3 Endret 7. oktober 2012 av Nasciboy Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Seier i dag, ellers vinner Molde. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 japps 3-3 Mener jeg hørte det... Tok sikkert feil... ønsketenkning Var nok feil ja.... sikker på at speakeren sa 3-3 Jeg hørte RBK, seriemester 2012. Lenke til kommentar
hean Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg hørte RBK, seriemester 2012. Hørte nok med RBK ører ja Med seier i dag blir det uansett en god runde siden vi vil gå forbi Godset... hørte kommentatorene på Molde - SU si at Molde har ett hardt program igjen. Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 God reservekeeper! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå