Gå til innhold

Hvilket spill burde det kommet oppfølger til?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan nok tenke meg at Grim Fandango burde ha en oppfølger, selv om jeg ikke har spilt det enda. Men jeg har jo bare hørt bra ting om det så...

8181944[/snapback]

 

Det er et nær perfekt spill, men det bør absolutt ikke ha en oppfølger. Du hadde skjønt det om du hadde spillt det, det passer liksom ikke å lage en fortsettende historie.

 

8181966[/snapback]

 

Dødsriket, å mange gamle karakterer er da fortsatt til stedet. Om historien i Grim Fandagno hadde en skikkelig slutt, betyr ikke det at nye historier ikke kan oppstå.

 

Så, Grim Fandango er et spill jeg virkelig skulle likt å se en oppfølger til.

Lenke til kommentar
Colonization - gammelt som bare det. Det hadde vært gøy med en ny versjon

8182633[/snapback]

Kan tenke meg at Anno 1701 er en verdig "oppfølger" til Colonization. Har ikke prøvd det selv pga manglende tid, ellers hadde det vært i hus for lenge siden. Virker knall.

Nå er 1701 og colonization helt forskjellig. Colonization var noe som liknet på Civ type spill, mens 1701 har mye mer handel og er real time. Det er også viktig i 1701 å oppgradere innbyggerne til en mer avansert klasse slik at en kan få mer inntekter, tilgang til nye byggninger og flere bor i et hus. Noe av temaet er det samme, men det er stor forskjell.

 

Ellers skulle jeg gjerne sett en oppfølger til starcraft, ja. Det skal riktignok mye til å lage et like bra spill. I dag er det jo så lett å rote seg bort med 3D og slike forstyrrende ting :p

 

Dune 2, kunne kanskje fått en verdig oppfølger og, siden Dune 2000 absolutt ikke var det.

Hmm ser nå at det kom enda en oppfølger i 2001; Emperor: Battle for Dune, som jeg ikke har fått med meg.

 

8188884[/snapback]

Ja jeg skulle også sett en bra oppfølger til Dune 2, de som kom etterpå var ikke det helt store.

 

 

Worms - I 2D selvsagt, 3D ødela Worms  :(

Minesveiper - Begynner å bli lei den gamle. ^^

8206490[/snapback]

Enig i worms i 2D gjerne med 3D effekter men ikke noe mer.

Det finnes nå flere programmer som er ny versjon av Mindsveiper hvis du letter litt så finner du det.

Lenke til kommentar

Mafia selvfølgelig! :thumbup: Sånn at du starter på slutten av 20tallet å spiller deg oppover til slutten av 70tallet :dribble:

 

Savner et nytt Interstate '76! Vet at det har en oppfølger(I'82) :thumbdown: Men vil ha et nytt 76 :cool: Oljekrisen, de gode gamele muskelbilene :love: Våpnene å baner med god frihet!

 

Ny Full Throttle hadde heller ikke vært så dumt ;)

 

Å Lba3 som er nevnt tidligere :dribble:

Lenke til kommentar
Fallout 3 hadde gjort seg...

Da ville jeg blitt glad!

 

Fallout 2 var tidenes højdare!

8194150[/snapback]

 

Bethesda Softworks (de som står bak The Elderscrolls serien) har kjøpt rettighetene og lager nå Fallout 3. Det blir ikke som gamle Fallout, men trolig mer som TES:Oblivion (ikke helt likt da, men du skjønner hvilken retning de tar spillet i).

 

Oppfølgere jeg gjerne hadde sett bli lagd:

 

Knights of the Old Republic 3

Oppfølger til Planescape: Torment.

8262110[/snapback]

 

SW:KotOR 3 er sinnsykt høyt oppe på ønskelisten min. Håper Bioware lager det når de er ferdig med Mass Effect.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...