Gå til innhold

Hvilket spill burde det kommet oppfølger til?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil at Rockstar North skal lage en oppfølger til Body Harvest, ett av mine favorittspill på N64. Kort fortalt er det nesten som GTA III, bare med svære insektlignende romvesener, hvor man drar til forskjellige steder i forskjellige tidsaldere (Hellas, Java, Amerika og Siberia). Spennende historie, flotte og varierte områder, en drøss med forskjellige kjøretøy (alt fra små og store biler, tanks, helikoptre, fly; til og med UFO) osv...

Endret av andir
Lenke til kommentar

Det overrasker meg at ingen har nevnt Warcraft 4. Det er i hvert fall et spill jeg ser fram til, og håper at kommer! :-D Og at de holder seg langt unna dumme WOW, for det er på samme måten som det ble gjort med C&C renegade... Misslykket mener jeg...

 

Blizzard har egentlig mange spill jeg skulle ønske det kom en oppfølger til. Starcraft som mange har nevnt før meg, og også Diablo II som er nevnt tidligere.

 

Tidligere ønsket jeg meg en oppfølger til Total Annihilation, men det kom jo til sist, i form av Supreme Commander :-) Det er jo akkurat det samme :-) Begge kom ut forut for sin tid, altså at det krever det sykeste av PC for å kunne kjøres, og det er jo egentlig akkurat det samme spillet, bare med MYE bedre grafikk :-)

Lenke til kommentar
Worms - I 2D selvsagt, 3D ødela Worms  :(

Minesveiper - Begynner å bli lei den gamle. ^^

Red Alert - Vil ha Red Alert 3!

8206490[/snapback]

 

 

 

Red alert3 JATAKK :thumbup:

8302062[/snapback]

 

har ikke det kommet da?? :hmm: er ikke det et C&C spill da?? en xp pack?

8303392[/snapback]

På en måte jeg. Det het vel strengt tatt "Command and Conquer: Red Alert".

 

Så kjøp C&C 3 ;)

Lenke til kommentar
Oppfølger til need for speed, men med fokuset til de eldre spillene og ikke de underground greiene

8187029[/snapback]

 

Ja, fy faen. De gamle var jo digg. De siste jeg likte var hot pursuit 2 og most wanted.

Disse burde også få en oppfølger:

 

BEYOND GOD AND EVIL også som mange sier, hvis du ser slutten etter teksten så er jo ikke den tilfredsstillende avsluttende akkurat som alle rayman spillene XD.

 

Fahrenheit...

 

Et nytt worms 3D spill som hadde vært bra ville vært digg, worms 3D var faktisk ikke så dårlig.

 

Et nytt james bond spill ville vært fett, nightfire og everything og nothing var ikke så verst det heller, men hvis rare fikk lisensen til bakke, ville jeg vært i himmelen.

 

Call of juarez, også ja.

 

En oppfølger til strangers wrath ville også vært kult (oddworld)

Lenke til kommentar
Fahrenheit...

8322517[/snapback]

 

kanskje ikke direkte oppfølger men spill som er av samme type kanskje mener jeg da, liksom var helt rått den, en helt nytt av type spill liksom.

8322680[/snapback]

 

Helt enig, når jeg tenker på det, tror jeg at jeg har hørt om noe som heter havy rain...

Jeg tror det var fra samme utvikler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...