Gå til innhold

Hvilket spill burde det kommet oppfølger til?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan nok tenke meg at Grim Fandango burde ha en oppfølger, selv om jeg ikke har spilt det enda. Men jeg har jo bare hørt bra ting om det så...

8181944[/snapback]

 

Det er et nær perfekt spill, men det bør absolutt ikke ha en oppfølger. Du hadde skjønt det om du hadde spillt det, det passer liksom ikke å lage en fortsettende historie.

 

Spoiler!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det handler om en "persons" 4 år lange reise fra en mellomverden mellom det jordiske liv og evigheten og slutten er veldig konkluderende, så å fortsette det ville bare vært feil.
Lenke til kommentar

Jeg vil ha oppfølger til Star Wars: Jedi Knight-spillene. Disse spillene hadde ganske gode historier, artige og varierte oppdrag, et utrolig bra kampsystem/bevegelsessystem, og var utrolig underholdende. Det finnes vel ikke noe mer artig enn å løpe rundt med lyssabel vel? Med dagens gode fysikkmotorer, enestående grafikkmotorer og i det hele tatt. Det er ikke noe mer jeg ønsker enn en oppfølger til i denne utrolige spill-serien.

Lenke til kommentar

Det er et par jeg gjerne skulle sett oppfølgere til

 

Alpha Centauri - civ type spill på en ny planet med utrolig mange enheter

Colonization - gammelt som bare det. Det hadde vært gøy med en ny versjon

Master of Orion III - hadde ventet noe bra, men det ble så fult av bugs at det ikke var spillbart.

Starcraft - kommer vel sikkert en gang fra blizzard

Lenke til kommentar

Må si meg enig med nouse4aname, Sphinx and the Cursed Mummy hadde fortjent en oppfølger. Makan til fantastisk spill skal man lete lenge etter.

 

Til min store glede og overraskelse så fungerte det perfekt til 360, noe som betyr at jeg er i gang med min 3. gjennomspilling.

 

Vil bare si til alle som liker Zelda, at dette spillet vil de sannsynligvis elske.

 

 

Mafia 2 er også svært etterlengtet hos meg.

Lenke til kommentar
Det er et par jeg gjerne skulle sett oppfølgere til

 

Alpha Centauri - civ type spill på en ny planet med utrolig mange enheter

Colonization - gammelt som bare det. Det hadde vært gøy med en ny versjon

Master of Orion III - hadde ventet noe bra, men det ble så fult av bugs at det ikke var spillbart.

Starcraft - kommer vel sikkert en gang fra blizzard

8182633[/snapback]

 

Oppfølger til Starcraft er under vei! Heter Starcraft Ghost og release date er ikke fastsatt i følge www.gamer.no..

Hvis det skulle komme en oppfølger så vil jeg gjerne ha til Mech Warrior :love: Det rulte så masse i sin tid..:)

Lenke til kommentar
Det er et par jeg gjerne skulle sett oppfølgere til

 

Alpha Centauri - civ type spill på en ny planet med utrolig mange enheter

Colonization - gammelt som bare det. Det hadde vært gøy med en ny versjon

Master of Orion III - hadde ventet noe bra, men det ble så fult av bugs at det ikke var spillbart.

Starcraft - kommer vel sikkert en gang fra blizzard

8182633[/snapback]

 

Oppfølger til Starcraft er under vei! Heter Starcraft Ghost og release date er ikke fastsatt i følge www.gamer.no..

8185247[/snapback]

 

Ghost er ikke noen oppfølger, det er en spinnof. dessuten har blizzard lagt prosjektet på is og de kommer nok aldrig til å gjøre det ferdig.

 

personlig hadde jeg digga en oppfølger til psychonauts.

dessuten kunne jeg tenkt meg å se et nytt blade-runner spill (digger stemningen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...