Gå til innhold

Hvilket spill burde det kommet oppfølger til?


Anbefalte innlegg

Half-Life 2 burde fått en oppfølger, istedet for disse episodene.

Har ikke sagt at HL3 IKKE kommer, det har jeg ingen anelse om, men synes de kunne spart seg for disse korte episodene

og heller fokusert 100% på HL3 :hrm:

8185221[/snapback]

 

 

Alle disse eposidene lager de for at det er en lett måte å tjene penger på, tror nok at de jobber på HL3 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Monkey Island 5 håper jeg vi ser noe til snart. Det er vell veldig sannsynlig at det kommer ut, men når?  :hmm:

8185453[/snapback]

 

Helt klart. Men dog ønsker jeg Monkey Island 5 med gamle grafikken og gameplayet til Monkey Island 3 :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Colonization - gammelt som bare det. Det hadde vært gøy med en ny versjon

8182633[/snapback]

Kan tenke meg at Anno 1701 er en verdig "oppfølger" til Colonization. Har ikke prøvd det selv pga manglende tid, ellers hadde det vært i hus for lenge siden. Virker knall.

 

Ellers skulle jeg gjerne sett en oppfølger til starcraft, ja. Det skal riktignok mye til å lage et like bra spill. I dag er det jo så lett å rote seg bort med 3D og slike forstyrrende ting :p

 

Dune 2, kunne kanskje fått en verdig oppfølger og, siden Dune 2000 absolutt ikke var det.

Hmm ser nå at det kom enda en oppfølger i 2001; Emperor: Battle for Dune, som jeg ikke har fått med meg.

 

Stunt driving skulle jeg gjerne likt å sett i dag, med bane-editor og hele pakken. Inkl. grand tourismo liknende kjøreegenskaper og dagens grafikk ++ !

Endret av kfs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...