Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den Store Turnoff Listen


Anbefalte innlegg

- Mennesker som er så opptatt av å være bedre, deiligere og flinkere enn alle andre. Usikkerhet, much? Bør ikke være nødvendig å skull heve seg over andre om man er trygg på seg selv, etter min mening.

 

- Folk som tar hva som hest i fylla.

 

- ONS generelt.

 

- Ustelt, shabby utseende.

 

- Veldig kvisete, uren hud

 

- Fettete, svart hår med 10 cm blond ettervekst (denne fortjener egen plass på liste, faktisk)

 

- Røyking

 

- Folk som ikke bryr seg om hva de stapper i seg. Samme om de er tykke eller tynne, for min del.

 

- Dunbart

 

- Mangel på sosiale antenner

 

- Veldig tynne menn. Ala anagutter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Folk som ikke bryr seg om utseende og hygiene

- Usikre og sosialt rare personer

- For tykke eller tynne personer (fortjener ett eget punkt)

- Røyking og snusing

- Dårlig kroppslukt og dårlig ånde

- At vedkommende gjør alt for ett ligg, og ikke eier mystikk eller sans for romanse. DET er mest turn-off for min del.

Lenke til kommentar

Små øreflipper er vel noe annet? Skal man feste på liksom-hud? Eller gro mer hud?

 

Det jeg synes er enormt turn off er vel lave gutter

Selvmotsigelse?

 

Du synes det er feil at man synes "små øreflipper" er turn-off, fordi "skal man gro mer hud?" mens du selv synes lave gutter er turn off. Hva skal lave gutter gjøre da? Gro lengre bein?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, for min del er det jævlig turn off hvis lillmann lukter som en jævla ost og hvis den er sykt liten. At enkelte gutter en gang ikke trimmer... tja, hva skal man si. :no: Kviser på ryggen, æsj.

 

Gutter som er så opptatt av pupper, lår og rompe når de en gang ikke har noe selv. Dvs, hengerompe, liten pikk, fleskete.

 

Metalheads er også turn-off > langt hår og fettete hår, går bare i band T-skjorter, blek, kviser i trynet.

 

Også har vi disse som skryter av hvor mange de har ligget med. DET er turn-off, det!

 

etc

 

Hey! Virker som om vi passer ganske godt ilag ;)

Jeg bor i Bergen, finne på noe?

Whaaatcha saying?! Hvorfor mener du det? :!:

Kom til Østlandet, så kan vi finne på noe phetttttz lzzm.

Lenke til kommentar

Meste er vel nevnt, men noen av mine interne;

 

Jenter som..

- Har kort stylet hår (sorry, fikser ikke unge kvinner med kort lesbe-hår)

- Banner mye

- Spytter

- Leker hard-to-get

- Spiller bitch

- Har tynt frynsete hår

- Er overvektig

- Er blek i huden

- Bruker alt for mye sminke

- Kler seg alt for utforedrene

 

Siste tids erfaringer:

- "Gi faen"-attitude.

Så enig! Er omtrent det første som får meg til å avsky en jente.

Endret av Mantoius
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Metalheads er også turn-off > langt hår og fettete hår, går bare i band T-skjorter, blek, kviser i trynet.

Hva, det er jo turn-on! Ikke nødvendigvis fett hår og kviser, men slik kan man jo lett forandre ved å gjøre de oppmerksomme på det.

 

Gutter som er så opptatt av pupper, lår og rompe når de en gang ikke har noe selv. Dvs, hengerompe, liten pikk, fleskete.

Quote fra, vel, en lite atraktiv og overvektig gutt: "grunnen til at jeg alltid ersingel er fordi jeg er så kresen, ingen er liksom bra nok for meg". Right.

 

Eneste turn-offen jeg kommer på er snorking, det fikser jeg ikke å sove ved siden av. Gutter som ikke tør møte/klarer snakke med venner eller foreldre/famile funker også dårlig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest faenskap

- De som ikke kan norsk ("Åffer er nårsk så vikti da lizm?"

 

- De som bytter ut norske ord med engelske. ("Du, jeg sender quizen på mail fra laptopen din, er det okay eller?")

 

- Helsefanatikere ("Oi, i dag er det lørdag, skal jammen meg slå ut håret og se på en sjokoladebit.!"/"Oi, du røyker! Du kommer til å døøøøøøøøøøøøøøøøøøøø!")

 

- Menn som ikke takler kroppshår (jeg gidder ikke å bade i voks).

 

- Sossegutter.

 

- De med behov for å bli fulle hver eneste forpulte helg.

 

- Rånere. Bare ... æsj.

Lenke til kommentar

- De som bytter ut norske ord med engelske. ("Du, jeg sender quizen på mail fra laptopen din, er det okay eller?")

 

 

For det første er "Quiz" et offisielt norsk ord, "ok" (okay) også for den saks skyld. For det andre kan du kansje opplyse oss om den norske ettords-oversettelsen for "laptop" :tease:

Tror du bare må godta at folk ikke gidder bruke ord som "e-post" og "bærbar pc" når de er mer kronglete å uttale/skrive enn de engelske ordene.

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Gjest lav gutt

Kviser kan man få vekk ved ulike kvisemidler, ofte reseptbelagte. Små øreflipper er vel noe annet? Skal man feste på liksom-hud? Eller gro mer hud?

 

Det jeg synes er enormt turn off er vel lave gutter, dvs 185 cm og nedover, vet ikke om det kan defineres som turn off engang siden alle lave gutter er fullstendig uaktuelle, og dermed ikke vurderes.

 

Overfladisk, ja. :blush:

 

Jaha og hva med oss som er lave da? Skal vi liksom feste på liksom-bein eller gro lengre bein?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...