Gå til innhold

Skjulte spillskatter i spillmylderet


Anbefalte innlegg

Av og til når jeg er i spillbutikker tar jeg en titt gjennom billigspillene. Her finner man ofte spill som ikke har vært blant de aller mest populære.

 

Av og til ser jeg et spill til en hundrings eller litt mer og kjøper det bare basert på coveret, og det utrolige skjer: Jeg kommer hjem med en skjult skatt.

 

Jeg kan nevne Ground Control og Ground Control 2 (2er'n var ikke helt tilfeldig siden jeg visste om det første). Et annet eksempel er det første Spider-Man spillet, altså det som ikke har noe med filmene å gjøre. For noen uker siden kom jeg hjem med "Shade - Wrath of Angel", som jeg fant i billighyla på Spaceworld. Det siste er absolutt en skjult skatt

 

Nå er det ofte slik at de kjente og populære spillene er de beste, men er det noen som har hatt liknende opplevelser. Virkelig funnet en skjult skatt?

 

I så fall vil jeg gjerne høre om det

Endret av RyanLennox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fant The Elder Scrolls: Morrowind + to tillegsspakker og Messiah for en hundrelapp hver i en slik boks med billigspill.

 

Herlige spill syntes da jeg :D

8156906[/snapback]

Hehe, men så var ikkje den skatten der særleg skjult! :p Eg om trådstartar fann Groun Control 2 i ei billigkasse på spelbutikken. Blei særs overraske over spelet nr eg kom heim :)

Lenke til kommentar

Fant Chariots of war til en tier på spaceworld :D

Spilte det hele vinterferien. Makan til bra spill til bra pris.

 

Edit: Det var foresten en del av en trepkning med spill til 30kr. Blandt de andre var Europa universalis 2 og hearts of iron, men de spillene var ikke noe for meg.

Endret av RoverS90
Lenke til kommentar

jeg vil ambefale alle å ta en titt på Psychonauts, som blant annet vat "best game nobody played" prisen til gamespot i 2005. spillet er et kjempegodt plattformspill med en fantastisk historie.

 

kan kjøpes på steam for 29 dollar (man kan sikkert finne det billigere i en butikk hvis man leter, but why bother)

Lenke til kommentar
Freedom Fighters ligger i div kasser til 50kr

et veldig kult spill

8161876[/snapback]

Hvor da :p ?

Har sett spillet før, men så ikke interesangt ut.

 

Forresten, de to titlene fikk jeg så billig to måneder etter at spillet hadde kommet ut bare, de var til xbox.

Andre slike gullfunn må vel være fahrenheit, oddworld, splinter cell 2 (100kr) og jet set (ikke så bra)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...