Gå til innhold

PS3 has over 1200 compatible PS2 titles


Toreal

Anbefalte innlegg

Er ikke kun snakk om at de klarer "et imponerende tall" med på BC her, det er snakk om at Sony hadde gått ut og sagt at det ville bli nær 100%, så droppet det til 90% og når det det plutselig under 50%.

 

At de klarer 1200 titler er vel og bra, men da skulle de ikke gått ut og sagt det de har sagt og plutselig komme med en prosent under halvparten. Jeg vet ikke hva folk her er blitt lært opp til men jeg har lært at det er stygt å lyve.

8159528[/snapback]

 

Herregud, hvor naiv skal man være...

Hele denne greia med " de har lovt..., de sa... bla bla" er ærlig talt patetisk.

Alle produsenter, alle fabrikanter, alle leverandører, alle multinasjonale storkonsern promoterer sine produkter i lysende ordelag.

De smører på, de glatter over, de lover, de skryter.. and the list goes on, dette er business.

 

Siden prøver de å komme så tett opptil det de lovte som mulig, noen ganger klarer de de, noen ganger overgår de kanskje forventningene, veldig ofte blir ikke sluttproduktet det de ville ha oss til å tro på.

 

Sony er sikkert ikke de snilleste gutta i klassen, langt der i fra.

Sony smører på, tjukt. Dette er vel de fleste oppegående gamere fullt klar over skulle jeg tro.

Å liksom være snurt fordi en eller annen "Sony suit" lover noe som senere ikke holdt, feks 50% bc ved launch og ikke 100%, er naivt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette går jo ikke ann. VI så jo den testen der bare 1 av 8 spill fungerte. Nei Phil lyver nok igjen  :cry:

8150972[/snapback]

1av8 Testa titler. Har nok hatt uflaks med de titlene som blei testa da. Jeg ville nok tro at det vil bli bedre over tid. Håper bare at Gran Turismo serien vil fungere.

8159557[/snapback]

 

Din tøvball :p Les tråden før at du svarer!! Please!! Den testen ble gjort på en firmware som ikke har sw emulation. det kommer ikke før i firmware 1.6.

8159610[/snapback]

 

Likevel er det vel legitimt å teste det på den FW. Det er vel den som er på de PS3 som kommer til uka, eller?? Så det vil jo isåfall være en indikasjon på hvor mange titler som støttes fra starten av. Det er jo ikke alle som kan laste ned FW oppdateringen direkte.

8159648[/snapback]

Nei, den FW som kommer til uka som du sier er 1.6, den MED BC. De testa på den uten BC.

Lenke til kommentar

Harrison forklarte samtidig at dette er avhengig av en oppdatering av systemprogramvaren til versjon 1.6. Denne oppdateringen skulle ifølge ryktene være klar til lanseringen av Playstation 3 i Europa den 23. mars.

 

Markedsjef Morten Christoffersen i Nordisk Film, som distribuerer Playstation i Norge, bekrefter at oppdateringen er på vei, men at den ikke vil være klar på lanseringsdagen.

 

- Oppdateringen til 1.6 vil komme kort tid etter lanseringen, i løpet av en til to uker, i det vi kaller lanseringsvinduet. Da skal antall spill øke drastisk sier Christoffersen til Spillmagasinet.

Lenke til kommentar
Nei, den FW som kommer til uka som du sier er 1.6, den MED BC. De testa på den uten BC.

8159700[/snapback]

 

Jo, det skjønner jeg, men er den ferdiginnstallert på maskinene som kommer i butikkene??

8159759[/snapback]

 

 

nei, les posten min ovenfor

8159765[/snapback]

 

Ok, men da har jo denne testen livets rett. Den er jo da en god indikasjon på hva vi kan forvente oss av BC før den nye FW kommer.....

Lenke til kommentar

God indikasjon? Hvem vet om de hadde 50 titler de testet? For så å velge ut 12 stykk der bare en tittel virket? Hadde ikke blitt overrasket om de hadde gjort det kun for å lage overskrifter. Hva skulle Sony ha gjort da? Utsatt launchen ett par uker for å bli ferdige med firmware'en?

Lenke til kommentar
Nei, den FW som kommer til uka som du sier er 1.6, den MED BC. De testa på den uten BC.

8159700[/snapback]

 

Jo, det skjønner jeg, men er den ferdiginnstallert på maskinene som kommer i butikkene??

8159759[/snapback]

 

 

nei, les posten min ovenfor

8159765[/snapback]

 

Ok, men da har jo denne testen livets rett. Den er jo da en god indikasjon på hva vi kan forvente oss av BC før den nye FW kommer.....

8159805[/snapback]

EDIT: glem det, jeg leste ikke godt nok.

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar
God indikasjon? Hvem vet om de hadde 50 titler de testet? For så å velge ut 12 stykk der bare en tittel virket? Hadde ikke blitt overrasket om de hadde gjort det kun for å lage overskrifter. Hva skulle Sony ha gjort da? Utsatt launchen ett par uker for å bli ferdige med firmware'en?

8159823[/snapback]

Jeg tror faktisk Sony heller vil lauche så tidlig som mulig for å love noe som kanskje ikke er sant for å få solgt mere. Selv venter jeg med PS3 til den har falt mye i pris og Gran Turismo 5 kommer. Jeg har PS2 kun pga Gran turismo 4, og den kosta 1299 med 2 kontroller og memory card. Så jeg venta lenge, men jeg klarte allikevel å nesten runne det inne PS3 som var målet mitt. Jeg har 99.8% og da gadd jeg ikke mere. De siste løpa var så stress. Var bare 2 mission jeg hadde igjen elns.

Lenke til kommentar

De får kjappe seg med den oppdateringen.. Mange funksjoner jeg ønsker i den!

 

Nå har da vært mange rapporter som sier at 1.6 firmware'en kommer 23 mars, så selv om denne ene sier noe annet, så må det ikke være sant. Kanskje den kommer den 23 mars.

Endret av Mgs
Lenke til kommentar
Er ikke kun snakk om at de klarer "et imponerende tall" med på BC her, det er snakk om at Sony hadde gått ut og sagt at det ville bli nær 100%, så droppet det til 90% og når det det plutselig under 50%.

 

At de klarer 1200 titler er vel og bra, men da skulle de ikke gått ut og sagt det de har sagt og plutselig komme med en prosent under halvparten. Jeg vet ikke hva folk her er blitt lært opp til men jeg har lært at det er stygt å lyve.

8159528[/snapback]

Det var aldri snakk om at det skulle være 100% ved launch ;) Det blir 100%. Bare vent og se. I mellomtiden kan dere være fornøyd med 30% BC etter 1 år på markedet! GO!

Lenke til kommentar
Dette går jo ikke ann. VI så jo den testen der bare 1 av 8 spill fungerte. Nei Phil lyver nok igjen  :cry:

8150972[/snapback]

1av8 Testa titler. Har nok hatt uflaks med de titlene som blei testa da. Jeg ville nok tro at det vil bli bedre over tid. Håper bare at Gran Turismo serien vil fungere.

8159557[/snapback]

 

Din tøvball :p Les tråden før at du svarer!! Please!! Den testen ble gjort på en firmware som ikke har sw emulation. det kommer ikke før i firmware 1.6.

8159610[/snapback]

 

Likevel er det vel legitimt å teste det på den FW. Det er vel den som er på de PS3 som kommer til uka, eller?? Så det vil jo isåfall være en indikasjon på hvor mange titler som støttes fra starten av. Det er jo ikke alle som kan laste ned FW oppdateringen direkte.

8159648[/snapback]

Det vet jeg ikke. eneste jeg vet er at en firmware upgrade kommer ved launch som skal gjøre bc mulig. denne 1.6 firmware upgraden. nei alle kan sikkert ikke gjøre det, men de kan brenne ut, laste over på usbpen. så ikke vær så utrolig kverulant :)

Lenke til kommentar
ingen som leser  Post #164 eller?

 

 

BC oppdateringen er IKKE klar til Launch

8159837[/snapback]

Yes, det jeg skal gjøre. Jeg kjøper ps3'en og jeg må bare ha den firmware til launch. fordi når jeg kommer hjem med ps3'en min skal jeg spille ps2 spill..............

Lenke til kommentar

Det å håpe på 100% BC er vel å tro litt for mye på julenissen vel ... altså, kan hende BC prosenten blir mye bedre enn 50%, kanskje til og med opp i mot 100%, men jeg tror neppe det BLIR 100% ... det betyr at ALLE spill som noen gang er laga til ps2 skal funke, absolutt hvert eneste lille drittspill.

Lenke til kommentar
De får kjappe seg med den oppdateringen.. Mange funksjoner jeg ønsker i den!

 

Nå har da vært mange rapporter som sier at 1.6 firmware'en kommer 23 mars, så selv om denne ene sier noe annet, så må det ikke være sant. Kanskje den kommer den 23 mars.

8159863[/snapback]

 

 

høres mer ut som 1.6 kommer 23. Mars, men ikke har BC , og 1-2 uker sener vil det komme en oppdaterting til 1.6 med BC støtte

Lenke til kommentar
Det å håpe på 100% BC er vel å tro litt for mye på julenissen vel ... altså, kan hende BC prosenten blir mye bedre enn 50%, kanskje til og med opp i mot 100%, men jeg tror neppe det BLIR 100% ... det betyr at ALLE spill som noen gang er laga til ps2 skal funke, absolutt hvert eneste lille drittspill.

8161017[/snapback]

100 % er vel heller ikke så interessant for noen da de helt sikkert legger vekt på de største spilla i begynnelsen og "jobber seg nedover". Når de 60-70% i løpet av noen måneder er jeg fornøyd. Er vel ikke noe å skrike så for dette?

 

OT: noen som leser bæsj & carry her? :p

Lenke til kommentar
100 % er vel heller ikke så interessant for noen da de helt sikkert legger vekt på de største spilla i begynnelsen og "jobber seg nedover". Når de 60-70% i løpet av noen måneder er jeg fornøyd. Er vel ikke noe å skrike så for dette?

8163166[/snapback]

 

Vet det... var bare en her som påstod at det kom til å bli 100% ;)

 

OT: noen som leser bæsj & carry her?  :p

 

Jeg kjørte faktisk rundt med BC og BC poser (de brukte) i beltevogna... var fast inventar hver øvelse! Synes synd på de som satt bak sammen med dritten :D

 

PS! Om det er noen som leser denne tråden og har blitt utplassert på Setermoen eller Skjold i Troms; TA BEINA FATT OG LØP SOM F***! Det er faktisk fem år siden jeg var på Setermoen, men jeg har tilbakefall enda ...

 

Da var det sagt.

Lenke til kommentar

hehe Kjk, hvor jeg var, ligger i harstad. Men vi var mer enn en gang oppe på setermoen, bardu og ved skjold for å krige. fan det er kaldt å ligge på skytebanen i 27 minusgrader!

 

On topic: Blir utrolig artig å se hvor mange her på forumet som har spill som ikke fungerer. Først da får vi se hva denne sw emulatoren er god for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...