Gå til innhold

PS3 has over 1200 compatible PS2 titles


Toreal

Anbefalte innlegg

Phil did confirm that the PAL/Euro version of the Playstation 3 currently has over 1200 compatible PS2 titles, with more to be added to the list by the time the console launches. This will be via a necessary firmware upgrade to 1.6

European PS3 has over 1200 compatible PS2 titles (and rising)

 

 

By the end of 2006, there were 8,571 PS2 titles released worldwide (4,745 in Asia, 1,375 in North America, and 2,451 in Europe)

Link

 

Så med 2500 PAL spill sluppet for ps2, er 1200 nesten 50%. Ikke et dårlig tall for en release firmware.

Ryktene sier det kommer en firmware update med oppskalering av ps2 spill til 720p/1080i også.

Endret av Toreal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper virkelig det blir bedre enn bakoverkompatibiliteten til min kjære xbox 360 da den rett og slett er sugen i mange av spillene som visstnok skal virke. Forza motorsport har endelig begynt å virke litt normalt men i begynnelsen gikk det som sirup selv om det skulle fungere.

 

Star wars kotor var det samme der spillet stoppet opp av og til for så å hakke seg videre. Så forhåpentligvis er emuleringen til PS3 bedre (men ja den har forbedret seg på 360 også).

Lenke til kommentar

Får håpe for PS3 eierne sin del av dette er sant, og om noe ikke fungerer som lovet så tar Sony seg i nakken og fikser dette og ikke bare sier at det fungerer "bra nok" og fortsetter. Syns Sony har snudd på fjøla i det siste og tatt seg sammen, så håper de fortsetter med det.

 

PS: Linuxguru, du prøvde Resistance: Fall of Man på en 360? WoW, sjokkerende at det ikke fungerte, for ikke å nevne de andre PS3 titlene du nevner :p

Endret av Ghaundan
Lenke til kommentar

Med tanke på at konsollen er såpass gammel, 7 år, og der er flere tusen titler på konsollen, så er 1200 titler for meg en hån. Om jeg skulle kjøpe PS3 ville jeg og vite at den var kompatibel med mine PS2 spill, men igjen har Sony dunka bryst og ikke klart å levere.

 

Jeg har vanskeligere og vanskeligere for å takle Sony's utsagn, for det virker som for meg at det er ingen ting sikkert med dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...