Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er Audi 100 noe å satse på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dyr?

Jeg vil heller si den er billig i forhold til den supre komforten du får.

8555406[/snapback]

 

Sant nok, men det er ikke alle som ser det slik. Jeg er stor fornøyd med min a6-4b avant 1,8t

8555598[/snapback]

 

Hvordan er bilen din? bra komfort, ligger bra på vinterføre, går godt, mye verkstedsbesøk? tenker å hente meg en sånn 1.8t i sommner. :)

Lenke til kommentar

Gjør seg med senk! :thumbup:

Den så jo faktisk nesten original ut ja, med 35 foran.. Fant et 35/60 sett her en plass, kan jo kanskje bli rått :cool:

Lite tips, jeg gjorde vertfall det. Lakk radiator ramma svart, penere hvis man ikke ser ramma når man møter bilen.

Likte grillen din egentlig, hadde ikke inne når jeg kjøpte.. Lurer på om man skal klætte på et Kamei emblem :hmm:

Endret av Devilmaycare
Lenke til kommentar

Min mening et at den sorte hønsenetting grillen ikke passer på noen Audi, ser bare ut som et sort hull. Eneste fordelen er at man kan plukke den ut, legge på bålet og steke pølser på :)

Da er det bedre å bare lakkere grillen og ringene helt sort, koster dessuten bare 1/10 av hønsenetting-grill

 

Edit: http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.as...9/955/9121/1448

Den er fin

Dessuten så får man singelframe-lokk fanger/grill til denne bilen :)

Endret av Domi9q
Lenke til kommentar

Kamei grillen var montert i bilen min når jeg kjøpte den.

 

Den er grei nok, så jeg gidder ikke å skifte den i nærmeste framtid.

Lakke den på nytt må jeg kanskje en dag siden lakken begynner å flasse av grillen.

 

Hadde det vært fint å lakka inn audi ringene på den i f.eks. en svak sølvgrå farge?

Lenke til kommentar

Mnjææ, personlig liker jeg de best svart! :cool: Men tenkte på om man kanskje skulle Ha originalgrilln med bare ringene. Fjerne chromelista som er rundt. får se hva tiden bringer.

 

Domi9q: Er sånn grill jeg har på min nå.. Helt grei den ja, kanskje vært litt bra med et emblem der da..

Lenke til kommentar
NEI, hva er det mitt øye skuer?!!?

Audi uten ringer i grillen  :no:  :ohmy:  :thumbdown:  :wallbash:  :realmad:  :wow:

8575927[/snapback]

Word!

 

Audi 100/A6 av den typen der tar seg best ut med lakkerte plastdetaljer/kanaler og orginal grill.. Kan godt sette inn noen baklykter med hvite lykteglass og blanke frontlykter bygd om til Xenon.. Sota ruter er også OK. Store felger :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei!

 

Om du lurer på en audi 100, ville eg gått for en 2.5 TDI. Utrulig sprek og slitesterk motor. Men 5 trinns kassa har litt problemer med synkroniseringen, der skal 6 trinns kassa vere en god del bedre...

Men den lurer eg på om først kom på A6 utgaven i 95 eller noe.

Ser det er mange som sier at gamle audier er noe dritt...

Husker min første bil som eg arvet etter faderen, en Audi 80 CD med 1.9L 5 sylinder motor. Utrulig deilig lyd..mye kvassere enn 2.3L motoren :)

Elsket den bilen :blush:

Endret av Sheriff_buford
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...