Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er Audi 100 noe å satse på?


Anbefalte innlegg

Freddy mener altså at alt han nevner her er noe man kun finner på en Audi 100?

 

Du sier at Audi er et teknisk mirakel... Det er dine ord i denne tråden. Jeg leser at flere sier det er japanerne man skal velge om man er ute etter de tekniske miraklene...

 

At du begynner å lure når noen nevner at bilen er en god bil, får meg til å lure på hvorfor du mener den absolutt ikke er det. Kanskje noen snakker blindt om quattro utgavene, som du selv innrømmer å like. (ikke sett på delepriser da kanskje?)

eller er alle så forbanna mye mer naive?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

er det noen audi100 kjennere som kan fortelle meg hva en sirkel med 2 halvsirkler utenfor i displayet betyr!?

bremsen min sluttet å fungerer mens den sto inne på reperasjon og mekanikerne påstår at feilen alltid har vært der pga denne tullete logoen som har lyst i alle mine 5-6år. trodde dette bare var et tidlig symbol for quattro eller lignende.

det kan da ikke finnes noe annet enn sensor på bremseklossene i en bil fra 1991!?

Endret av kallis
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

*Graver opp tråden*

 

Vurderer kanskje å kjøpe meg en Audi 100 selv.

2.3l motor, 1992 mod, eu godkjent til oktober 2009.

 

Se skjult tekst for spesifikasjoner:

 

Meget pen Audi som akkuratt er EU godkjent ( okt 2007). Nylig skiftet eksos anlegg og bremse skiver / klosser bak i forbindelse med EU kontroll. Bilen har ikke rust og er en tøff bil. Den har godkjent senke sett (står i vognkort) og har et veldig kraftig musikk anlegg med CD/radio , 6X9 i hatt hylle , 15" bass og stor forsterker - ny pris over 15000!. Audien har også 4 X el vinduer som ikke er vanlig på slike biler. Den har også teak i dasjbord /dører.

 

* Lettmet. felg sommer

* Lettmet. felg vinter

* Metallic lakk

* Sommerhjul

* Vinterhjul

* El.vinduer

* Farget glass

* Radio/CD

* Sentrallås

* Servostyring

* Takluke

* ABS-bremser

 

 

 

 

Hva tror dere om den?

Og min far har liggendes 3 STRØKNE skinn-bakseter til mercedes stasjonsvogn, vil denne passe baki audien?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...