Gå til innhold

Amiga-kjøper prøver å lure meg? Samt Commodore PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spørsmål: Skrev han like ille før du solgte?

8133161[/snapback]

 

Ja, det var ikke mye bedre ihvertfall. Men, jeg dømmer ikke mennesker etter hvordan de skriver, så etter en hyggelig telefonsamtale avtalte vi detaljene rundt kjøpet. Fyren virker nemlig VELDIG mer voksen i person og i telefonen, men det ser ut til at jeg har tatt grådig feil denne gangen.

Lenke til kommentar
Det var ikke det jeg tenkte på. Jeg tenkte at det kanskje kunne være sønnen i huset elno som bruker pappas mail og prøver å lure deg.

8133181[/snapback]

 

Å, sånn ja. Ja, kan nesten begynne å lure, derfor er jeg veldig spent på om jeg får et svar om tilbudet mitt om å ta turen til han. Holder naturligvis dere oppdatert på dette. :) Jeg sender ihvertfall ikke noe mer mail før jeg får svar på dette.

Endret av Snarph
Lenke til kommentar

Stusset også på det Deepsearch sier.

 

"håper vi kan vere voksene bege to og komme til en enighett vis du betaler meg til bake 1000 kr så har vi saken ute av verden! når jrg har fått pengene av deg leger jeg en bra karakter på QXL og så skal jeg legge maskina ut på QXL men da skriver jeg om alle feil som er på den!"

 

Mener han seriøst at han skal ha 1000 kroner tilbake, og så skal han legge ut den på QXL for å selge den videre? :p

Lenke til kommentar

Runar: Ja, angrer som pesten på at jeg solgte den, men sånn er det når man trenger pengene. Fikk 3400,- for den. Dette var med en strøken Microvitec skjerm. Samt at Amigaen var oppgradert på alle tenkelige måter, så jeg synes det ikke var noe i veien med prisen, med tanke på at den var helt strøken før denne gjøken fikk labbene sine på den.

Endret av Snarph
Lenke til kommentar

Dette er et privat kjøp så du har absolutt ingen forpliktelser i denne saken, slik er loven.

Han kommer ingen vei med detteuansett hvor hardt ha prøver. :no:

Og når han att på til har fått demostrert varen burde han skjemme seg med å komme med slike uttalelser som eg las i begynnelsen av denne saken.

 

Lykke til videre!

 

Håper alt ordner seg for deg... :thumbup:

Lenke til kommentar

3400,- ? WHAT? kødder du? hvordan har du fått det til da? Er jo blod pris det.hehe men men du fikk solgt den.hehe

 

Dette er et privat kjøp så du har absolutt ingen forpliktelser i denne saken, slik er loven.

 

Kjøper og selger har lover og retter og forholde seg etter også du,..

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
3400,- ? WHAT? kødder du? hvordan har du fått det til da? Er jo blod pris det.hehe men men du fikk solgt den.hehe

8133288[/snapback]

 

Det kan jo naturligvis diskuteres. En så strøken Amiga er vanskelig å oppdrive. Og har man interesse for denne typen maskiner er ikke det noen upris, slik jeg ser det. Uansett, så har man jo valget på QXL til å stoppe å by hvis man synes det blir for dyrt. :)

 

Uansett, det var noe off-topic, men nå er det natta for meg, men jeg følger med igjen i morgen tidlig. :)

Lenke til kommentar
3400,- ? WHAT? kødder du? hvordan har du fått det til da? Er jo blod pris det.hehe men men du fikk solgt den.hehe

 

Dette er et privat kjøp så du har absolutt ingen forpliktelser i denne saken, slik er loven.

 

Kjøper og selger har lover og retter og forholde seg etter også du,..

8133288[/snapback]

 

Jeg hørte at et gammelt maleri som hang på en hvit vegg i Louvre var verdt 4 hundre millioner... :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg hørte at et gammelt maleri som hang på en hvit vegg i Louvre var verdt 4 hundre millioner...

 

 

Få hodet ditt rett på mann.Kan ikke sammenligne et maleri og en amiga...tsh

 

Ja er sant det at amiga ikke er lett å få tak i disse dager..men jeg synes det var veldig stiv pris..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...