Gå til innhold

Amiga-kjøper prøver å lure meg? Samt Commodore PC


Anbefalte innlegg

Til de som sender meg PM om at de gjerne kan overta 2000-en min, med skjermer og disketter, mot at de betaler porto- det var en fleip. Kanskje en dårlig fleip, og det beklager jeg. Og nei, jeg vil ikke skrive lister over "alle tingene" jeg har, slik at jeg kan sende de du mangler gratis. Jeg er snill, men ikke dumsnill.

8245741[/snapback]

 

Det var godt å høre, hehe.

 

Klenodier som Amigaer gir man rett og slett ikke bort. ;)

 

Har sitter og knottet mye på 1200n min de siste dagene. Siden jeg ikke har noe skikkelig nettverkskort i den, går det på seriell-link på 57.6kbit for å overføre filer. Hadde helt glemt hvor treigt det gikk, hehe. Heldigvis er jo ikke filene gigantiske, så allverdens med tid tar det ikke. Men hadde vært en ide å anskaffe et PCMCIA-nettverkskort. Så kunne jeg kanskje få den på internett igjen også. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Litt ot kanskje, men det er nå slik at Amiga Os 4.0 skal få tilhørende hardware som er meldt at skal komme nå i år da..

 

MorphOs på ppc hardware går forsåvidt like responsivt som gamle amiga os.

En sann fryd å bruke. Alle programmer starter mer eller mindre momentant.

Og her sitter jeg med en 2x 2.6ghz dualcore og det tar opptil en 10-15 sekunder på det meste, når det kunne gått på sekundet...

 

Amiga er dyrt, men så var det dette med kvalitet da..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvis det er kjetilsem som selger den? Ville neste si at det er blå kopi av sharphs annonse... Og det at den er så billig er helt sykt!

 

Men dette er da bare min mening.. :D

8472342[/snapback]

Han sier jo selv i svar på spørsmål lenger ned i auksjonen sin at :

Hei det jeg har av info på denne maskina er det som står over her har kopiert texsten fra forgi selger!

 

Merkelig lav pris han har satt i forhold til hva han kjøpt den for... (har han fucka den tro??)

Lenke til kommentar
Jeg må le litt. Greit nok at han har kopiert fra forrige selger, men masse av det som står der er jo nå feil... det går da an å forandre LITT før man legger det ut... og i det minste opplyse om at dette er en ren kopi før folk begynner å stille spørsmål...

8474788[/snapback]

 

Prøvde å registrere meg, og stille spørsmål til selger, men qxl krasjet... Kan noen som får qxl til å fungere legge inn et aldri så lite spørsmål om programmene virker eller ikke, og legge til en link til denne diskusjonen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...