Gå til innhold

Kreatin posetivt for dei som sover lite ?


Anbefalte innlegg

Hei

Har ein boks med tricreatin frå pf her og lurer litt på virkningene av kreatin.

Har lest ein mengde steder og fant meg fram til nokon opplysninger som virka troverdige på olympiatoppen sine sider om kosthold.

Ifølge olympiatoppen er 4x5g daglig i 5 dager for å fylle opp lagerene med kreatin og videre skal 3g daglig etter det vere nok til å holde nivåene på topp.

 

Dette er jo i sterk kontrast til kva Proteinfrabrikken og iform og liknende anbefaler, oppstarts perioden er den samme, men der anbefaler dei gjerne 10-20 gram daglig etter den. Er dette totalt unudvendig ? Vil for eksempel 2x2,5g kreatin vere meir enn nok etter oppstarten ?

 

Olympiatoppen hevder også at kreatin har ein svært liten effekt på ytelsen/økningen (ca 2%) er dette til å stole på ?

 

Veit at mye søvn er viktig for bygging av muskler og har hørt at kreatin har posetiv effekt på dei som sover lite, er dette sant ?

Pendler og må opp 6 kvar morgon og er ikkje heime før 6 igjen noe som gjer at det blir svært lite søvn ofte under 6 timer, vil kreatin ha ein god effekt på meg ?

 

Går nå inn i min 3 måned med tung styrketrening 3 ganger i uka, vil eg i det heiletatt merke nokon endring ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...