Håvard Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Før: VLC til film og Winamp til musikk Nå: Media Player Classic til film og MediaMonkey til musikk.
iMono Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Før: MediaMonkey til musikk og organisering av musikk, VLC til film. Nå; WMP11 til musikk- og videoavspilling og MediaMonkey til organisering. Fremtiden; MediaMonkey v3.0 til musikkavspilling og organisering. WMP til film.
problembarnet Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Før wmp, versjon 9 eller 10, husker ikke Nå: Mediamonkey, gidder ikke bruke et program til organisering og et annet til avspilling, derfor er mediamonkey suverent. Har bare brukt winamp av og til, da på bror min sin pc. Synes det er et særdeles dårlig program for meg. Men er jo bortskjemt med mediamonkey, som er veldig oversiktlig.
toretors Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Mediaplayer classic til film og iTunes til musikk. vurderte å bytte til nyeste wmp, men er jo langt fra så bra som folk skulle ha det til.
mandela Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 foobar2000 med foxytunes kontroll i firefox & thunderbird (har også mulighet for standalone minikontroller). foobar2000 er for meg den beste musikkavspilleren som finnes for win plattformen, utrolige tilpasningsmuligheter og haug av funksjoner som kan legges til via .dll filer http://www.hydrogenaudio.org/forums/index....showtopic=43077 http://www.hydrogenaudio.org/forums/index....showtopic=42730
Sundt Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 Fant nå ut at jeg ikke kan bruke nestesang-hurtigtastene i Winamp. Det var ikke så bra. Menmen 8057214[/snapback] Du kan stille det manuelt selv. 8057393[/snapback] Hvordan gjør jeg det? 8057643[/snapback] Fått fikset det nå.
snarius Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 (endret) Brukar Winamp Lite med XMMS skin til musikk. Installasjonsfila er rett under 1.4 MB så det er lette saker det er snakk om. Har prøvd det meste av musikkavspelingsprogram, men eg kjem alltid tilbake til Winamp. Viss eg ein sjeldan gong gidd å bruke Xubuntu brukar eg XMMS. Endret 2. mars 2007 av Imperivm_Romanvm
Fruktkake Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Jeg bruker MediaMonkey. Ingen tull med DRM, det er raskt, bruker ikke mange resurser, kan spille av alt, kan håndtere enorme mediebiblioteker og som sagt ingen tull med diverse.
Mit Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Winamp her av den enkle grunn at det er lite og perfekt til mitt bruk, den ''sammentrykte'' versjonen har alle funksjonene jeg bruker på et lite område Winamp brukes også til mesteparten av filmer, de den ikke tar forer jeg til VLC. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Aahh look at that
MindTooth Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 VLC for videofiler. . Men har litt dårlig støtte av WMV.
Vorpal Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 MediaMonkey til alt musikk og VLC eller BS Player til film
_Adler_ Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Winamp 5 til musikk og VLC og Windows Mediaplayer Classic til filmer. Mediamonkey hørtest spennende ut. Må teste det ut. Litt OT: Har glemt hvordan jeg søker etter musikkfiler i Winamp. Var en tastekombinasjon, husker jeg.
GeirGrusom Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 L Winamp - ingen over - ingen ved siden Bruker stort sett wmp og vlc til video.
Christian_ Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Bruker iTunes til musikk, både fordi jeg har iPod, og fordi jeg rett og slett syntes det er et veldig bra og oversiktlig program. Lett å finne fram i. Til video ol. bruker jeg VLC og WMP Mvh Christian
Torbjørn T. Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Litt OT: Har glemt hvordan jeg søker etter musikkfiler i Winamp. Var en tastekombinasjon, husker jeg.Berre trykk J. Til tema: Bruker for det meste Winamp eller MediaMonkey til musikk og Media Player Classic eller VLC til video.
Krankemot Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Mediamonkey og itunes til musikk. VLC til video. selvsagt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå