Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har oppgradert til 12.0.013, men ettersom jeg endret produktnummeret på telefonen for å oppgradere har jeg ikke lenger tilgang til norsk språk (brukte 0536062). Noen som vet hvordan man kan få norsk på telefonen, eventuelt har et annet produktnummer jeg kan legge inn i telefonen som lar meg oppgradere til 12.0.013 i "norsk versjon"?

9030705[/snapback]

Scandinavia: 0536068 for Plum-versjonen

Scandinavia: 0534847 for Sand-versjonen

Lenke til kommentar
Jeg har oppgradert til 12.0.013, men ettersom jeg endret produktnummeret på telefonen for å oppgradere har jeg ikke lenger tilgang til norsk språk (brukte 0536062). Noen som vet hvordan man kan få norsk på telefonen, eventuelt har et annet produktnummer jeg kan legge inn i telefonen som lar meg oppgradere til 12.0.013 i "norsk versjon"?

9030705[/snapback]

Scandinavia: 0536068 for Plum-versjonen

Scandinavia: 0534847 for Sand-versjonen

9032283[/snapback]

 

Der fikk jeg norsk språk igjen! Takk skal du ha!

Lenke til kommentar
ingen som vet hvordan eg forandre produkt nr??

9030836[/snapback]

 

Last ned Nemesis Service Suite. Start programmet med telefon koblet til pc. Click på Scan for new device (til høyre). Velg deretter phone info, og klikk på read. Bytt ut product code med kodene som ligger i denne tråden. Huk av enable ved siden av product code, og klikk på write.

Lenke til kommentar
Det finnes mange ekstraprogrammer for s60 som håndterer det du spør om, f.eks. Handy Tools. Sjekk Handango.com eller epocware.com. De koster noen få kroner, men det finner jeg rett og rimelig istedenfor å putte alt mulig av programvare på telefonen og som ikke blir brukt av alle.

Glimrende gratis oppgave og påminnelser finner du via mobilløsningen til rememberthemilk.com, dog bruker den ikke den  innebygde kalenderen.

Smileys kan jeg ikke hjelpe deg med, det bli for meg en helt uvesentlig funksjon.

Programmer til N95 finner du på denne trådens forside og ellers i tråder for symbian s60v3.

 

 

Takk for hjelpen

Lenke til kommentar

Ja, enten lese manualen eller bare gå inn på www.nokia.no. Verre er det ikke!

Beanfan94: Det er veldig enkle spørsmål du stiller som man kan finne bare å gå inn på www.nokia.no eller manualen.

Og ikke si at du ikke orker, for det er bare dumt å høre på.

Så neste gang du stiller spørsmål, vær så snill og les manualen eller gå inn på Nokia sin hjemmeside før du stiller.

RTFM :)

Lenke til kommentar

Må spørre igjen her,kan man ikke sette N95 opp i nettverk? for å spille av mp3 og video via nettverke? Og få det opp på tlf?

 

Tenkte da på at man kan kobble tlf til tv,og spille av filmer på den,og rett på tv.

 

Vet at man har Home Media Server,men de vises bare på pc da. men vil ha det sånn at man man spille av rett på tlf,for så kunne se det på tv fra mobilen

 

Kjønner dere hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Jeg har allerede en Sony Ericsson med Netcom. Har fortsatt et halvt år igjen på abbonomentet. Kan jeg bare kjøpe en n95 uten abbonoment og putte sim-kortet mitt inn i nokiaen, og så funker det?

 

Tusen takk for svar! :)

9039304[/snapback]

 

 

Ja det skal ikke være noe problem det.

Lenke til kommentar
Et par kjappe spørsmål;

 

Hva er egentlig hensikten med strekkodeleseren?

 

Og er billaderen dårligere enn laderen man bruker i stikkontakten i huset? Syns liksom aldri mobilen blir oppladet ordentlig når jeg bruker billaderen..

9040511[/snapback]

 

Disse strekkode leserene er visst mye mer poppis i utlandet.. brukes til masse innenfor markedføring og reklame. folk kan bare scanne inn disse spesielle strekkodene også får man opp en url eller lign :)

 

Det skal ikke være noen tekniske forskjeller som utgjør kvalitetsforskjell på lading imellom org. billader og org. hjemmelader.. Ihvertfall ikke det jeg vet om :)

 

mvh

 

Torbjørn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...