Gå til innhold

Du møter på en bjørn - hva gjør du?


Duffo

Anbefalte innlegg

Klødd den bak øret til den legger seg på ryggen, så klødd den på magen.

 

Ser jeg deg gjøre det/prøve det på en vill bjørn så må jeg være der med videokameraet mitt..lol

8005804[/snapback]

 

Pft, alle vet at de er bare noen missforståtte kosebjørner som bare trenger en klem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kroppen får jo en reaksjon i en slik sitausjon, men hadde jeg holdt meg rolig så vill jeg kanskje tatt frem mobiltelefonen slengt opp en ringetone og kastet den vekk, i håp om at bjørnen enten går etter mobilen eller blir skremt.

 

Hadde ikke dette funket og bjørnen kommet mot meg, hadde jeg sagt:

 

"It's coming right for us!" så fått panikk og sannsynligvis løpt alt jeg kunne og skreket som ei lita jente i håp om at en jeger hører meg og skyter bjørnen før den får tak i meg. Er alt håp ute så må man avslutte med stil og prøve å banke opp bjørnen med noen solide slag, får man tak i no sand eller jord kan kan jo prøve å blinde den og håpe den fyker inn i et tre og slår seg selv ut.

Lenke til kommentar

Corruption, CoA, Immolate, fear, Shadowbolt, shadowbolt... Kjem heilt an på lvl då...

BOOM headshot.

 

Men frå spøk til revolver, ein skal vera bra kald om ein maktar leggje seg ned og spele daud. Om ikkje den støtaktige pusten hadde røpa meg i ein slik situasjon, hadde nok dei ferske ekskrementa mine gitt bamsen ein peikepinn om at her er det ferskt kjøt.

Lenke til kommentar

Det er jo en viss sjanse for å bli angrepet, men den er veldig, veldig liten.

 

"List of fatal bear attacks in North America

 

There were about 52 recorded deaths due to black bears between 1900 and 2003 and about 50 deaths due to brown bears and about 5 due to polar bears in the same period."

 

Kilde.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...