Gå til innhold

[løst]Tråden for Arsenal fans


maxamed

Anbefalte innlegg

Skuffende! :thumbdown:

 

En spiller som selv sier han forlater klubben om det ikke blir handlet inn forsterkninger blir kaptein? Hvorfor ikke Gilberto, eller Toure? De spiller faktisk med hjertet utenpå drakta, ikke sutrer over at laget er for ungt..

 

Gleder meg selv til søndag; blir spennende å se den videre utviklingen av Da Silva, Hleb (som har vært enorm i treningskampene) og ikke minst Eboue, om han får lov til å spille ving eller ikke. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pokker, nå er jeg sur. Eneste spilleren i Arsenal jeg ikke kan fordra blir valgt til ny kaptein. I tillegg må jo dette regnes som et tillitsbrudd til Gilberto som greide seg meget godt som kaptein i fjor.

9253997[/snapback]

 

Er Gallas blitt kaptein!?

 

Herregud, jeg hadde skammet meg, hvorfor ikke gi den til Toure eller Gilberto?

Lenke til kommentar

en fyr i gunners forum skrev

 

Det er vel mulig at de uttalsene er kommet ut annerledes enn det Gallas mente, og at resten av klubben (både Wnger og spillergruppen) er klar over dette. Han er rutinert og har vinnervilje. Wenger håper og tror nok at dette vil smitte over på de andre spillerne. Jeg har full tiltro til Gallas som kaptein, og gleder meg sinsykt til søndag :D

 

Vi kan ikke se bort at denne fyren har faktisk en poeng?

 

 

 

 

Tillegg må vi ikke glemme at Gilberto blir borte i begynnelse av sesongen (skadet), og Toure kommer til å reise bort i midt av sesongen pga afrika mesterskap

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Skuffende! :thumbdown:

Hvorfor ikke Gilberto, eller Toure?

 

 

9244775[/snapback]

Gallas er fransk.

9254581[/snapback]

 

Adams var engelsk, Viera - fransk, Henry - fransk, Gallas - .... Du har et poeng, men allikevel. Han virker litt, klysete og overlegen.

 

Om Wenger pakker kofferten og drar vil det skje mye i Arsenal-stallen, men med de nyikknkjøpte tror jeg han signerer for noen år til ja. :yes:

Lenke til kommentar

Arsenal vs Fulham

 

ArsenalvFulham.gif

Kampstart: kl.13.00

 

TV Kanaler::

Canal+Sport 2

 

Utilgjengelige spillere:

Emmanuel Adebayor

Gilberto

 

Siste fem møter:

Arsenal 3-1 Fulham

Fulham 2-1 Arsenal

Fulham 0-4 Arsenal

Arsenal 4-1 Fulham

Arsenal 2-0 Fulham

 

Streamer: Her.

 

Det er duket for en fest på Emirates Stadium, Arsenal tar i mot Fulham i sesongens første liga kamp.

Mange håper og tror vi slår Fulham, det gjenstår bare å se.

Men det blir selvfølgelig ingen lett kamp!

 

Noen som har noen forventninger til denne kampen?

Endret av Noobish_Geek
Lenke til kommentar

Jeg ser veldig fram til å se de nyinnkjøpte debutere i Premier League, og hvordan Gallas takler det å være kaptein. Og så har jeg veldig store forventinger til Fabregas og RvP i år. Tror virkelig de to kommer til å stå fram som to av PL viktigste spillere i år.

Lenke til kommentar

å Kampen er i gang.

 

Faen!! Lehman med Megastor keeper tabbe etter 50sek.

 

Fortsatt 1-0 til Fullham etter 45min. Arsenal har hatt veldig mange sjangser,

 

Straffe til Arsenal!

 

MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!

 

1-1 82min Robin Van Persie Med et straffespark umulig å ta!

 

2-1 TIL ARSENAL JAAAAAAAAAAAAAAAAA! 90 min! Hleb HERLIG!

 

Skulle så gjerne vært på Emirates nå :love:

 

Arsenal går av med seier 2-1.

 

THE GUNNERS!!

Endret av Noobish_Geek
Lenke til kommentar

Fy faen så herlig! Trodde det var over og ut før vi fikk straffen, men vi klarte det! Nå skal faen meg Liverpool, Chelsea og Man Utd få kamp om seriegullet. Vi klarer oss uten Henry :)

 

Men hva FAEN er det Lehmann driver med? Det føles ut som han alltid må drite seg ut i kampen. Hva med å hente inn Walker? :p Han var utrolig god idag.

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...