Gå til innhold

[løst]Tråden for Arsenal fans


maxamed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det handler absolutt ikke om alder. I fjor var Henry 28 år gammel og styret avslo et Barca-bud på £50m. Selv om det har gått ett år skal ikke prisen synke så drastisk. Greit nok at han har vært skadeforfulgt i år, men likevel. Titi har superstjerne-status, på lik linje med Ronaldinho, Kaká og Gerrard. Tenk på hvor utrolig mye Barca tjener på draktsalg og alt det der. I tillegg kan Henry fort bli en suksess der nede og da tjener de ikke bare økonomisk, men også sportslig.

 

Charlton vil ha £17m for Darren Bent og Henry ser ut til å bli solgt til Barcelona for £16m. Hvor latterlig er det? Men man vet jo at Wenger er i mot overprising, så kanskje det er hans måte å bekjempe dette problemet? :p

Lenke til kommentar

Oki mensen Jyrgen?

 

Dere kommer like mye innom United tråden og snakker dritt om United. Så dette må dere tåle! Elsker å terge på meg Gunners fans btw :) men skal slutte... :)

 

On-topic: Dette hadde jeg egentlig forventet. LEnge siden Henry ble linket til Barca, og siden han ikke gikk ut å sa at dette var tull, så såg jeg dette komme :p

Lenke til kommentar

Dere kommer like mye innom United tråden og snakker dritt om United. Så dette må dere tåle!

 

Etter det jeg husker, pleier dere og Chelsea supporter å kødde med hverandres tråd. Vi har lite med det å gjøre, jeg er alltid saklig og objektiv i ManU tråd. Så gjør det også her du!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...