Gå til innhold

[løst]Tråden for Arsenal fans


maxamed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Walcott vil nok uansett utvikle seg mer, og Ade scorer jo mye han og. Så vi skal nok overleve, vi overlevde tapet av Viera, men dette er riktig nok en større spiller.

8938899[/snapback]

Tull. Vieira er etter Keane den største midtbanespilleren som har spilt i PL de siste ti årene. Henry er en usportslig og klysete fysak.

8942373[/snapback]

 

Og Keane var ikke en usportslig fæl fysak?

Lenke til kommentar
Walcott vil nok uansett utvikle seg mer, og Ade scorer jo mye han og. Så vi skal nok overleve, vi overlevde tapet av Viera, men dette er riktig nok en større spiller.

8938899[/snapback]

Tull. Vieira er etter Keane den største midtbanespilleren som har spilt i PL de siste ti årene. Henry er en usportslig og klysete fysak.

8942373[/snapback]

 

Og Keane var ikke en usportslig fæl fysak?

8947756[/snapback]

Nei det var han ikke, at han mistet hodet noen ganger er noe annet. Du så aldri at Keane hånet motstandere eller viste liten respekt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Syns taklinga hans på Håland var respektløs.

8952931[/snapback]

den meste respektløs jeg noensinne har sett, men må innrømme at han var helt konge da han spilte for ManU..Savner kranglen han og Vieira hadde i hver kamp de spilte mot hverandre :p Skikkelig underholding

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det er litt trist. Henry, Ljungberg og sannsynligvis Fabregas ...  :(

9126354[/snapback]

 

Fabregas forsvinner ikke.. eneste muligheten er hvis Wenger finner en klasul i kontrakten sin og stikker nå før sesongen begynner.. det er den eneste muligheten.

 

PS: Ljungberg var over toppen, mannen var jo skada over halve sesongen i år, og i fjor.

Lenke til kommentar
Det er litt trist. Henry, Ljungberg og sannsynligvis Fabregas ...  :(

9126354[/snapback]

 

Fabregas forsvinner ikke.. eneste muligheten er hvis Wenger finner en klasul i kontrakten sin og stikker nå før sesongen begynner.. det er den eneste muligheten.

 

PS: Ljungberg var over toppen, mannen var jo skada over halve sesongen i år, og i fjor.

9127707[/snapback]

Men jeg ser litt på lagoppstillingen deres nå, mangler vel egentlig litt defensivt på vingene? Pires og Ljungberg tok ofte defensive løp, de dere har nå har ikke akkurat det i blodet? Walcott er jo selvfølgelig under utvikling, så kan vel komme med årene.

Lenke til kommentar

Kanskje du har et poeng, men vi har jo spilt uten Freddie mesteparten av sesongen og klart oss OK. Men jo, hans kvaliteter er nødvendige i kamper mot lag som Bolton, West Ham, Sheffield United, altså lag som liker å kjempe og spille ekte britisk fotball. På Reebok Stadium og Bramall Lane kjempet de rett og slett oss ut av kampen.

 

Dagens vinger i Arsenal er uansett ikke såkalte "genuine wingers". Både Hleb og Rosicky er opprinnelig sentrale spillere, og trekker inn mot midten av natur. Kanskje en 4-3-1-2-taktikk var noe for Wenger å vurdere?

 

Lehmann

Eboué - Touré - Gallas - Clichy

Cesc - Gilberto - Rosicky

Hleb/Diaby

Adebayor - RvP

 

Den passer i hvert fall til dagens stall. Men lite tyder på at det blir et formasjonbytte siden vi allerede har spilt treningskamper uten store forandringer (jeg har ikke sett kampene siden jeg er på ferie, men jeg har i alle fall ikke hørt noe om det).

 

Uansett så er det behov for en ving nå, helst venstrekant. Det er veldig dårlig dekning på der, og hvem vet hva som kan skje i løpet av en sesong? For alt vi vet kan vi få enda en sesong med en flokk med spillere på sykestua til enhver tid.

Lenke til kommentar
Vel så veldig bra gikk det jo ikke ifjor da, selv om dere offensivt spilte strålende til tider  :whistle:

9130534[/snapback]

defensiv er en ting vi må jobbe med, men jeg vil tro det vil gå bedre i året. Fordi Gallas var ny og det var ofte kommunikasjonsvikt mellom Toure, Gallas og Lehmann. Noe som førte til at det ble mål.

 

Ikke glem vi slo de beste lagene, vi lå fjerde plass med samme poeng som Liverpool (vi hadde fleste mål, men også baklengsmål. Kun et mål mer, ville vi ha stått foran)

 

Arsenal var IKKE så ille ifjor som folk påstår, selv om vi hadde uflaks til enkelte tider

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...