Gå til innhold

[løst]Tråden for Arsenal fans


maxamed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, han er verdt MYE, MYE mer enn 24.mill ...

8923821[/snapback]

 

24mill euro ja, det blir 16mill pund.. Altfor lite

8923868[/snapback]

 

 

Ok, den prisen er litt mere sannsynlig. Kanskje litt i underkant også.

 

Men jeg skjønner fansen. Henry har jo heltestatus.

(til nå ihvertfall)

Lenke til kommentar

Jeg er ikke en gang trist at han forlater oss, men jeg er skuffet over pris og det han har sagt. Han er en jævla løgner kødd.

 

Jeg er egentlig glad at han forlater oss, som en fyr skrev på et annet forum;

 

Jeg mener å ha sett det i vinter, at når Henry var ute, spilte laget for hverandre, og flyten var til tider mer enn tilstede. Når Henry var skadefri skjedde det en forandring med alle ungguttene, de spilte ikke lenger for hverandre, de spilte for Henry. Det var skremmende å se hvor involvert Henry skulle være i spillet, på tross av at han hadde flere elendige kamper.
Endret av Fox
Lenke til kommentar

Tror ikke dette nødvendigvis er så veldig negativt for Arsenal. Dere vandt pga Henry i mange kamper, men han virka uintresert og slapp i mange kamper også.

 

Det ble ikke nødvendigvis negativt at vi solgte Ruud heller. Jeg har vanskelig for å si at vi er et bedre lag uten han, men statestikken sier noe annet.

Lenke til kommentar

Arsenal spilte til tider den mest gjennombruddshissige fotballen ifjor sammen med United. Å var i enkelte kamper nydelig og se på, alle disse kampene var uten Henry.

 

Tror ikke Arsenal rakner av dette, for nå har Arsenal midler til og kaste seg inn i kampen om større spillere. Selv selv om det mangler 50-80mill på denne overgangsummen, men men.

 

Arsenal er vel det eneste laget som jeg kan takle at vinner PL foran United, kun pga av fotballen de spiller. Fortsatt ikke enig i hvordan laget mangler litt kustus, men fotballen veier opp for det.

Lenke til kommentar

Wenger er vår viktigste mann garantert. Forsvinner han sliter Arsenal, jeg vil alltid støtte Wenger i det han gjør fordi han er nærmest genial.

 

Forsvinner han, forsvinner mye av gleden av å heie på Arsenal. Wenger har vært trener siden jeg hørte om The Gunners for første gang.

Lenke til kommentar
Walcott vil nok uansett utvikle seg mer, og Ade scorer jo mye han og. Så vi skal nok overleve, vi overlevde tapet av Viera, men dette er riktig nok en større spiller.

8938899[/snapback]

Tull. Vieira er etter Keane den største midtbanespilleren som har spilt i PL de siste ti årene. Henry er en usportslig og klysete fysak.

Lenke til kommentar

Greit at du mener det - jeg er svært uenig, men nok om det -, men han scorte utrolige 226 mål for klubben, og hadde omtrent 150 assists.

 

Likevel kan det nok være til det beste for klubben sportslig sett å selge ham nå. Han begynte muligens å bli vel husvarm, og de andre spillerene spilte ikke lenger for hverandre når han var på banen, men for Henry. Da han var skadet spilte laget igjen for hverandre og personlig synes jeg Arsenals beste kamper i fjor ble spilt uten Henry på banen.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Utfra det lille jeg har sett av Walcott, litt i Sunderland som spiss og i Carling Cupen som ving, og spiss i finalen mot Chelsea, og et par u-21 landskamper som spiss, mener jeg at han passer best som spiss. Men jeg har sett han alt for lite til å ha noe mer enn en liten følelse angående hvor han bør spille.

 

Mål fra Walcott i u-21 landskamp, minner meg mye om en ung Henry.

http://www.youtube.com/watch?v=i5DPxVvwgP8

http://www.youtube.com/watch?v=PIRMKocEHsQ

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Heia Arsenal!!

 

Har vært Arsenal - fan siden jeg var 4 år...

Elsker å se på fotballen dems, synes det er artig at Wenger satser på unge spillere!! Og helt enig, de eier et toppet Chelsea.. Herlig Gunners!!

 

Synd at Henry gikk, var det det riktige?? Diskuter!!

Min mening som stor Arsenal fan er at de ikke var bra, men vi må beholde alle minnene vi hadde med han, vi må huske han med respekt.. :D

 

Men starter gjerne en diskusjon om overgangen!! :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...