Gå til innhold

[løst]Tråden for Arsenal fans


maxamed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cesc er konge, lo da han kom med kommentaren om Hughes og Barca :p

 

Ja, bytt trådtittelen. Forresten er noen her medlem i gunners.no?

9298342[/snapback]

 

Jeg jobber på en måte med saken men blir bare ikke godkjent :ermm:

 

Ehm, Ja tråd navnet er litt vanskelig å skifte jeg har spurt trådstarter men han er ikke aktiv her på forumet. Kan en Moderator gjøre det eller må vi starte en helt ny tråD?

Endret av Noobish_Geek
Lenke til kommentar

Noen forslagg til nytt tråd navn og regler?

 

Det første folk ser i denne tråden er:

 

"jeg lurte om det var mange Arsenalfans.

 

skriv hvis du er Arsenalfans

 

 

hva synes dere om kveldens kamp mot PSV?"

 

 

Ikke serlig interesant-

 

 

Måtte bare legge inn denne:

 

Arsenal are about to play Tottenham and Bergkamp told the rest of the Arsenal team to take the afternoon off as he will take them on on his own.

The Arsenal boys thanked him and went off to the pub. Ray Parlour bought the first round beers for everyone, orange juice for Tony Adams and they switched on teletext to follow progress.

26th minute 1-0 to Arsenal, scorer Bergkamp. Second half starts, (Tony's on his 14th orange juice) and teletext comes up with 91st minute, 1-1, scorer Rebrov.

The game ended 1-1. When Bergkamp got back to the pub the boys asked him how he could only manage a draw against Tottenham and he replied "Sorry lads I got sent off in the 46th minute".

Endret av Noobish_Geek
Lenke til kommentar

Jeg synes trådstarter skal lage en bedre førstetråd. Mye mer info, Legge inn terminlista, eller kampene som er blitt spilt. Tabellen hadde vært fint og hatt med.

 

Se på min tråd om Real Madrid,ikke for å skryte, men slik synes jeg en skikkelig fan tråd skal se ut. Hadde blitt litt mer interessant da.

 

Som dere sikkert har forstått, så er jeg både Arsenal og Real Madrid fan. Er medlem i Gunners.no og i RealMadrid.no.

Elsker GunnersPost, genialt blad, men masse bra info, og skriv om forskjellig :D

 

mvh.

Fredrik :thumbup:

 

PS: Synes tråden kan hete "Supportertråden for The Gunners"

Endret av The_dark_lord
Lenke til kommentar
Prøver å få tak i trådstarter, men han er ikke så aktiv på forumet,

9303995[/snapback]

 

Synes det er dårlig å opprette en tråd, som ikke ligner en fan tråd engang, så og ikke være på den i det hele tatt. Kan godt åpne en ny supportertråd, hvis noen er interessert i en ny tråd, som ligner mer en supportertråd. Vil vel ligne en del på Real Madrid tråden. Eller vil gå i ca. samme retning.

 

Noen som er interessert i det?

 

mvh.

Fredrik :thumbup:

Lenke til kommentar
Prøver å få tak i trådstarter, men han er ikke så aktiv på forumet,

9303995[/snapback]

 

Synes det er dårlig å opprette en tråd, som ikke ligner en fan tråd engang, så og ikke være på den i det hele tatt. Kan godt åpne en ny supportertråd, hvis noen er interessert i en ny tråd, som ligner mer en supportertråd. Vil vel ligne en del på Real Madrid tråden. Eller vil gå i ca. samme retning.

 

Noen som er interessert i det?

 

mvh.

Fredrik :thumbup:

9304039[/snapback]

 

Det høres bra ut syntes jeg.

Jeg kan godt være med å dekke over kampenen Arsenal vil spille(som jeg har gjort i det siste bare litt mer detaljert.)

 

Hva skulle eventuelt denne tråden hete?

 

Men skulle gjerne høre noen andre sin mening før vi starter en ny tråd.

Endret av Noobish_Geek
Lenke til kommentar

"Supportertråd for The Gunners"

siden Arsenal har en annen betydning. Som våpenlager!

 

Er åpen for flere forslag, men det er mitt da!

 

Ja, hva sier folk her til å starte en ny en? HVis jeg skal lage, eventuelt se i Real Madrid tråden min, og se hvordan den sånn ca. vil bli da! Noe ala den stilen! :)

 

mvh.

Fredrik :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...