Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Heh.. Husker tilbake til ungdomskolen hvor vi hadde litt norsk grammatikk. Kanskje det var nynorsk..

 

Lærern bruker eksempelet: "Ole ligger på sofaen å drar seg."

det var uansett et eksempel på dårlig grammatikk.... ;)

 

det var uansett et eksempel på dårlig grammatikk.... ;)

8993687[/snapback]

Læreren skjønner ingenting å ler med..

 

Siden du først er inne på det, så er du ikke så aller værst selv heller. :)

 

Edit: Quoting er noe tull!

8999329[/snapback]

 

Jaha? :p

Lenke til kommentar

læreren vår blanna inn noe seksual undervisning i en skole time... Så sa han : "Dere har egentlig vunnet i lotto alle sammen" " Så var det noen i klassen som sa "så teit du er" osv. Så sa han " å? Du skulle egentlig havna på teppe du! "

 

Morsomt dere og da iallefall :p

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Heh.. Husker tilbake til ungdomskolen hvor vi hadde litt norsk grammatikk. Kanskje det var nynorsk..

 

Lærern bruker eksempelet: "Ole ligger på sofaen å drar seg."

det var uansett et eksempel på dårlig grammatikk.... ;)

 

det var uansett et eksempel på dårlig grammatikk.... ;)

8993687[/snapback]

Læreren skjønner ingenting å ler med..

 

Siden du først er inne på det, så er du ikke så aller værst selv heller. :)

 

Edit: Quoting er noe tull!

8999329[/snapback]

 

Jaha? :p

9017837[/snapback]

 

Ingen av dere klarer å rette brukeren forran dere, uten å skrive noe galt selv.

 

Well, I did! :w00t:

 

ModEdit: Satt sitater i skjul-lenke!

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
læreren vår blanna inn noe seksual undervisning i en skole time... Så sa han : "Dere har egentlig vunnet i lotto alle sammen" " Så var det noen i klassen som sa "så teit du er" osv.    Så sa han " å? Du skulle egentlig havna på teppe du! " 

 

Morsomt dere og da iallefall :p

9021605[/snapback]

 

 

 

Var ikke det han sa... Han sa "JEG skulle egentlig havna på teppe, jeg..."

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg husker godt en episode som skjedde på barneskolen. Dette er veldig lenge siden, men jeg har enda ikke glemt det:)

 

Vi gikk i 4. klasse og hadde quiz i engelsken. Læreren holdt opp ett kort og vi skulle rekke opp hånda og si det engelske ordet for det bildet på kortet. Læreren holdt opp et bilde av en håndduk/håndkle...

 

Det geniale forslaget fra en av mine medelever: "hænddæuk".

7977041[/snapback]

 

Gammel quote, men what ever.

 

Vi hadde engelsktime, og da sa læreren: Dere får friminutt HVIS dere sier hva friminutt er på engelsk. Da kom det fra en som ikke er så god i engelsk: "Fraiminit". Så løp han ut. :roll: (edit) Obs obs. Viktig: Dette var åttende klasse.

Endret av Knewt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

1. klasse VGS. Engelsk time. Læreren spurte hvor Arnold Schwarzenegger opprinnelig var fra. Jeg visste selvsagt svaret, "Austria, Austria" tenkte jeg. Klassen ble litt paff da jeg klarte å legge til flere bokstaver og svarte "Australia". Litt pinlig øyeblikk, men gikk over fort.

Lenke til kommentar

artigste må være når en kompis hadde framlegg i 10.ende. så hadde han framlegg om noe i sverge. så spurte lærern tilslutt om hvor denne byen han pratet om var. så laget han en stoooor ring på kartet som dekket nesten hele norge å sverge. men ikke fa*** om han traff byen :D

Endret av McStorvik
Lenke til kommentar

en gang mens vi hadde gym i 4 klasse så jeg tilfeldigvis opp i taket, og så at det brant. Jeg gikk rolig bort til læreren og sa (og dette ble jeg mobbet for i mange år etter) : Hvorfor brenner det i taket?

 

 

ellers så var engelsklæreren vår på barneskolen ganske morsom. Hver gang engelsktimen startet skrev hun på tavlen: I dag skal vi hore gloser (hun glemte alltid streken gjennom ø'en)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...