Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Husker noe som at en i klassen fortalte en annen (som er en av de smarte i klassen) at 17. Mai var på fredag den 13. i år. Og så sa han "Kult!" fordi han er født på fredag den 13. (Jeg også btw.) og noen sekunder senere driter jeg han ut ved å si at 17 Mai faktisk er 17 mai. Gjett om noen lo da :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husker noe som at en i klassen fortalte en annen (som er en av de smarte i klassen) at 17. Mai var på fredag den 13. i år. Og så sa han "Kult!" fordi han er født på fredag den 13. (Jeg også btw.) og noen sekunder senere driter jeg han ut ved å si at 17 Mai faktisk er 17 mai. Gjett om noen lo da :!:

8798555[/snapback]

Bursdag på fredag den 13.? :wee: Åssen er det mulig? :!:

 

Men! Vi hadde N&M i åttende klasse, og leste om medisiner. Da brøler plutselig en kompis :" Penis i lin, hva i HÆLVETE er det??" Øynene hans var nesten :ohmy::wee:

Lenke til kommentar

Det var på ein sidemålstentamen på ungdomsskulen med responsgrupper. Eg var med i gruppen som sat i klasserommet. Dette var i juletider, så alle drakk store mengder julebbrus. Vi finner ut av vi skal kødde med ein kurder i klassen, så me setter alle dei tomme julebrusflaskane (i glas) på pulten hans. Pulten var heilt dekt. Så byrjer tentamenen igjen, og han har ikkje kome. Han kjem for seint. Det er heilt stille i klasserommet. Så kjem han inn. «Halvata javla drit» eller noko sånt seier han, og skyver alle flaskene utforbi pulten så dei knuser. :w00t:

Lenke til kommentar

I går hadde vi teori om satelitter, og læreren forklarte at satelitter bruker små dampstråler for å holde seg på plass. Så avbryter en i klassen.

 

- Men satelitter får vel strøm?

- Ja?

- Kan de ikke da bruke noe annet for å holde seg på plass?

- Hva tenkte du på da?

- At de har vifter eller noe som blåser.

- Ja, men det er ikke luft ute i rommet. Hva skal de viftene blåse på da?

- ...... Faen!

Lenke til kommentar
Det er jo.. lite.

 

Jeg sitter 8-9 timer bare på jobben. Så sitter jeg som regel hjemme til jeg legger meg..

 

08:00-16;17:00 + 18:00-01:00

 

Ca 15-16 blir da mer korrekt.

8794962[/snapback]

 

Hørt om sosialt liv?:p

8802033[/snapback]

 

Jada, jeg leste om det engang.

 

I sosia'l a1 (gj fr fra lat., av socius 'forbundsfelle') 

  1 som er skikket for liv i samfunn, i selskap med andre vår s-e natur / s-e insekter som lever i samfunn, mots *solitær 

  2 som gjelder samfunnet og samfunnsforholdene de forskjellige s-e klasser i samfunnet / de s-e ulikhetene må vekk / politiske og s-e reformer / landet strir med enorme s-e problemer / s- hjelp sosialhjelp / s- kunst kunst med emne fra lavere klassers liv / s-e trygder / firmaet har store s-e utgifter utgifter til trygd o l for de ansatte / s- boligbygging boligbygging som tar sikte på å skaffe vanlige folk bolig, særlig om kooperativ boligbygging 

 

liv n1 (norr líf, besl med leve, bet. 9 fra ty.) 

  1 det å leve; levende tilstand, eksistens, tilværelse hvordan oppstod l-et? / er det l- på Mars? / berge l-et / l-et gikk videre / risikere l- og lemmer / ta l-et av noen / holde l- i noe(n) / kjempe for l-et / sette l-et til dø, omkomme / sette l-et inn for, på noe risikere å dø for noe / kjenne l- kjenne fosteret bevege seg / med gl dat etter i: være i l-e / bøte med l-et / ta sitt eget l- / det står om, gjelder l-et, det er l- om å gjøre ofte: det er svært viktig / det står til l- det går (ganske) bra / arbeide, slåss på harde l-et alt en orker / kjempe på l- og død / de ville på l- og død være med absolutt / det gikk på l-et løs det gikk hardt for seg / ha ni l- være seiglivet / med gen. etter til: ville noen til l-s ønske, forsøke å ta livet av noen / sveve mellom l- og død / ha l-ets rett ha eksistensberettigelse 

  2 levetid et langt l- / bo på samme sted hele l-et / forst: det er det verste jeg har hørt i hele mitt l- / forst: aldri i l-et! absolutt ikke / det er mitt l-s sjanse en enestående sjanse 

  3 måte å leve på, livsform et rolig, stillesittende l- / leve sitt eget l- / et l- i fattigdom, luksus / l- og levnet / l-et i gamle dager / et hundel- 

  4 menneskenaturen; område for menneskelig aktivitet følelsesl- seksuall-, sjelsl-, åndsl- / familiel-, yrkesl-, reisel-, næringsl- / i det praktiske l- / sette en plan ut i l-et realisere 

  5 fornøyelser, moro være ute på l-et feste, rangle / leve l-et / er det noe l- i byen? 

  6 livlig aktivitet, livskraft, energi, iver et yrende l- / en skildring full av l- en levende skildring 

  7 noe som lever; levende skapning dyrel-, plantel- / det var ikke et l- å se 

  8 (tenkt) tilværelse etter døden det evige l- / i det neste l- 

  9 kropp med l- og sjel helt og fullt / eie, ha skam, ære i l-et / komme noe(n) nærmere inn på l-et bli bedre kjent med noe(n) / holde noen (tre skritt) fra l-et holde noen på avstand / med gl gen. bf ent: av alle l-sens krefter av all makt / bibl: l-sens el. l-ets tre tre med livgivende frukter 

  10 (nedre del av) overkropp være lang i l-et 

  11 mage, buk få litt mat i l-et / med gl gen. etter til: sette til l-s spise 

  12 midje være smal om l-et / buksa er vid i l-et / ta noen om l-et 

  13 underliv, livmor barnet i mors l- 

  14 (ermeløst) klesplagg som dekker overkroppen bunaden har rødt l- og svart stakk / kjolel-, snørel- 

¨

Må være en kombinasjon av disse..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Husker noe som at en i klassen fortalte en annen (som er en av de smarte i klassen) at 17. Mai var på fredag den 13. i år. Og så sa han "Kult!" fordi han er født på fredag den 13. (Jeg også btw.) og noen sekunder senere driter jeg han ut ved å si at 17 Mai faktisk er 17 mai. Gjett om noen lo da :!:

8798555[/snapback]

Gjett om noen lo da :!:

8798555[/snapback]

 

Jeg gjetter nei.

8798610[/snapback]

Riktig. Fordi nesten ingen hørte det.

8798624[/snapback]

:!:

Genialt!

Lenke til kommentar

Vi hadde om Demografi og Utvikling i Geografi, så viste læreren oss en graf som beskrev befolkningsutviklkingen i Norge de siste 50 årene eller noe, så spurte han: "Og hvor befinner eldrebølgen seg her" så utbrøt en i klassen "I Spania!"

 

Det var veldig gøy:D

Lenke til kommentar
I går hadde vi teori om satelitter, og læreren forklarte at satelitter bruker små dampstråler for å holde seg på plass. Så avbryter en i klassen.

 

- Men satelitter får vel strøm?

- Ja?

- Kan de ikke da bruke noe annet for å holde seg på plass?

- Hva tenkte du på da?

- At de har vifter eller noe som blåser.

- Ja, men det er ikke luft ute i rommet. Hva skal de viftene blåse på da?

- ...... Faen!

8802235[/snapback]

 

 

jeg måtte forklare den hendelsen i 20 min for en i klassen istad, hun visste ikke hva satelitter var, så det ble en interessant samtale :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...