Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

og 18 i helgene :p

 

har jo ikke sa mye liv jeg da :p

Resten av folkene gar enten yrkesfaglig a slutter sa seint pa dagen, sa lekser

og sa gar noen pa privatskole og har masse prover n' shit :p

 

Det er det jeg har a forsvare meg med. Men jeg liker a opprettholde nerde-imaget mitt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi hadde tentamen idag i gymsalen, var kanskje 50 stk. der, og begynte en å lage en klikk lyd(Nesten som ping pong lyden, når ballen treffer rekkerten), også begynte en annen osv. osv. Tilslutt så var det 20 stk. som gjorde det. Lærerne ble drit sure og sa "Kutt ut da! det er ikke morsom!" Ironisk nok så lo alle sammen.

 

Dere skulle nesten vært der, var kult med surround ping pong :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi hadde en dum gutt i klassen.

Vi hadde engelsk, og leksa skulle høres opp.

Når gutten ble spurt begynte han å bla i boka (leseboka) og prøvde å finne svar der

 

Lærer: Thomas, har du gjort leksene dine?

thomas: ja

Læreren gikk bort for å se.

Hun finner ingenting, så sier thomas: de var jo her et sted og begynte å bla i skriveboka

Lenke til kommentar

Det var jo den gangen jeg presterte å kalle lærerinna mi for mamma. Men i motsetning til mange andre har jeg en unnskyldning. Hu har samma navn som morra mi:p

 

Ellers så i KRL'n på barneskolen skulle jeg leste høyt om en eller annen gud.

Sidd Harta eller noe sånt. Det jeg presterte å si var: Si det hart a. Det hørtes sånn ut iallefall.

Lenke til kommentar
Hehe, har enda 2 studiedager til gode, som jeg tenkte jeg skulle ta ut i disse dager. Tok meg et skjema på skolen i dag, og under "Hva skal du bruke dagen til?" fylte jeg ut følgende:

 

"Jeg skal sove til klokken 12. Så skal jeg se på TV. Selvfølgelig History Channel og National Geographic Channel, slik at jeg får et læringsutbytte av dagen."

 

Hehe, lærern må jo fatte at nå som vi er ferdig med pensum i alle fag, at folk ikke tar ut studiedager for å gjøre skolearbeid.

 

Edit: Kanskje ikke helt relevant i forhold til topic, men jaja. Gjort på skolen ^^

8788305[/snapback]

 

Ja, da blei jeg eid... Fikk følgende tekstmelding i dag (hadde fri):

"Studiedag. Ikke innvilget. Uholdbar begrunnelse. Hilsen Henrik." :!:

Lenke til kommentar
Fikk dere ta ut studedager na da? :o

 

Jeg tok begge to ut foer vinterferien, grunnet de sa at vi ikke fikk dem etter grunnet masse rare ghreier ang nytt kunnskapslofte ++

8798085[/snapback]

 

Meh, jaja, skole ettre eksamen er jo bare teit uansett. Skal møte opp til frokost på en kafé med engelskgruppa, så er det eldre historie hvor vi sikkert må snakke om noe random (tilfeldigvis samme lærern som nekta meg studiedag). Så er det tysk, og lunsj med den gruppa ute i parken utfor skolen. Så kommer IT, og da får vi sikkert gå uansett. Synes nå at lærerne burde ha et opplegg når man først må møte på skolen.

Lenke til kommentar
Helt enig!

Na er vi ferdig med pensum i nesten alt. Og hva gjor laererene da?

Prosjekter, prosjekter og prosjekter.

 

Norsklaereren kommer inn bare; "Her har dere Vildanden av Henrik Ibsen.... LES!"

8798377[/snapback]

 

 

Dere skal vel bgynne med særemne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...