Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Husker en gang på barneskolen, hvor lærern spørte om jeg kunne ta med meg døra inn, siden jeg var den siste som kom inn. Jeg tenkte først at det var et litt morsomt utrykk å komme med, siden man tar jo gjerne ikke med seg døra (selv om jeg visste hva hu egentlig mente). Jeg så inn i klasserommet, hvor alle var på vei til å sette seg ned, og tok tak i døra, løfta den opp og begynte å dytte den innover. Det var først da jeg begynte å tenke over at det kansje hadde konsekvenser. Bare for å nevne det var det en ganske tung dør for meg, og det var så vidt jeg fikk den av hengslene... Det hele endte med en god latter fra alle de andre i klassen, og et surt blikk fra vikaren vi hadde den dagen, og etter litt kom vaktmestern ned for å henge den opp igjen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husker en gang på barneskolen, hvor lærern spørte om jeg kunne ta med meg døra inn, siden jeg var den siste som kom inn. Jeg tenkte først at det var et litt morsomt utrykk å komme med, siden man tar jo gjerne ikke med seg døra (selv om jeg visste hva hu egentlig mente). Jeg så inn i klasserommet, hvor alle var på vei til å sette seg ned, og tok tak i døra, løfta den opp og begynte å dytte den innover. Det var først da jeg begynte å tenke over at det kansje hadde konsekvenser. Bare for å nevne det var det en ganske tung dør for meg, og det var så vidt jeg fikk den av hengslene... Det hele endte med en god latter fra alle de andre i klassen, og et surt blikk fra vikaren vi hadde den dagen, og etter litt kom vaktmestern ned for å henge den opp igjen...

8726312[/snapback]

 

:!: :!:

Dagens!

Lenke til kommentar
Under en VARM matteprøve, spurte han ene kompisen min om han kunne få lov til å ta noe vann fra springen. Lærern sier nei, og sier han skal vente til prøva er over, og 20 minutter seinere spørr han igjen. Han får da ja, og bare "faller" ned fra stolen, og begynner å dra seg bortover gulvet, imens han hvisker: "Vann...vann!"

 

Tror aldri jeg har ledd så mye før i en time  :!:

 

Han går på dramaskole da ;)

8722471[/snapback]

 

hihi... i wish i could do that :D

ser det for meg...

Lenke til kommentar

Me hadde om sylindarar og på ei oppgåve skulle me skrive alt som var i klasserommet som var sylindersk. Midt i timen, utan lærar, og det var berre fire elevar i klasserommet; eg, ein annan gut og to jenter. Plutseleg utbryt ei av jentene: "Pikken til Ivar (altså meg) er sylindersk!"

Lenke til kommentar

Heisann alle sammen!

jeg har en artig histotrie fra skoledagene mine:

 

En kamerat av meg var kjent for å være litt grov i munnen. En gang han skulle på toalettet reiste han seg opp å sa følgende til lærerinnen:

"Frøken, kan jeg få lov til å gå på dass?"

(var på 50-tallet dette, helt uakseptabelt å fare med slikt språk den gang)

 

Du verden så rød lærerinnen ble i ansiktet! Skal love dere at hele klassen slet med å holde latteren inne da!

Endret av Mannemann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Heisann alle sammen!

jeg har en artig histotrie fra skoledagene mine:

 

En kamerat av meg var kjent for å være litt grov i munnen. En gang han skulle på toalettet reiste han seg opp å sa følgende til lærerinnen:

"Frøken, kan jeg få lov til å gå på dass?"

(var på 50-tallet dette, helt uakseptabelt å fare med slikt språk den gang)

 

Du verden så rød lærerinnen ble i ansiktet! Skal love dere at hele klassen slet med å holde latteren inne da!

8738224[/snapback]

 

visste ikke at"dass" var så stygt ord på den tiden

Lenke til kommentar
Heisann alle sammen!

jeg har en artig histotrie fra skoledagene mine:

 

En kamerat av meg var kjent for å være litt grov i munnen. En gang han skulle på toalettet reiste han seg opp å sa følgende til lærerinnen:

"Frøken, kan jeg få lov til å gå på dass?"

(var på 50-tallet dette, helt uakseptabelt å fare med slikt språk den gang)

 

Du verden så rød lærerinnen ble i ansiktet! Skal love dere at hele klassen slet med å holde latteren inne da!

8738224[/snapback]

 

visste ikke at"dass" var så stygt ord på den tiden

8738245[/snapback]

 

"dass" har aldri vært et pent ord. Det var spesielt ikke pent på skolen jeg gikk på hvor vi måtte prate "pent"/ "innespråk"

Lenke til kommentar
visste ikke at"dass" var så stygt ord på den tiden

8738245[/snapback]

På den tiden var det ganske mye som ble regnet som stygt. Hadde lærerne fra den tiden opplevd dagens ungdom tror jeg flere hadde blitt sjokkskadet.

8738795[/snapback]

 

Eller datidens ungdom oppleve dagens lærere. Ofte litt shabby klær, åpen sjorte, og slitt t-skjorte under :p Eller vår lærer da, som kom fyllesjuk til timen, og avlyste undervisning, det ble "klassens time" i stede :p

Lenke til kommentar
Det sier absolutt noe om læreren, det er jobben din. Og slikt gjør du bare ikke, sier litt om hvilket forbilde du er om du kommer fyllesjuk på jobben, spesielt som lærer.

8739823[/snapback]

 

haha. Så sant så sant :p Men han hadde "god grunn" da :p Han drakk nemlig på en bar, som skulle stenges snart. Og denne baren hadde lang historie, og han kom til å savne den... bla bla XD

Lenke til kommentar
Det sier absolutt noe om læreren, det er jobben din. Og slikt gjør du bare ikke, sier litt om hvilket forbilde du er om du kommer fyllesjuk på jobben, spesielt som lærer.

8739823[/snapback]

 

haha. Så sant så sant :p Men han hadde "god grunn" da :p Han drakk nemlig på en bar, som skulle stenges snart. Og denne baren hadde lang historie, og han kom til å savne den... bla bla XD

8739852[/snapback]

 

Ok, da er han tilgitt. Det er jo seff god nok grunn til å møre opp full på jobben...

 

NÆT

Lenke til kommentar

Man kan være på baren, og drikke. Men trenger ikke drikke overdrevent slik at du blir "pusset" neste dag når man skal jobbe med "barn".

 

Det er bare feil mener nå jeg.

 

EDIT:

 

jj_89: Det var da absolutt ikke noe slikt det var snakk om. Tilgivelse osv..

Endret av DemoniZer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...