Gå til innhold

Sjekk din pulsalder!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er din kropps fysiske alder. Altså i hvor god stand kroppen din er. Eller hvor fort den har eldet til nå. Litt dårlig forklart. Ta testen så skjønner du det sikkert.

 

Spørsmålene omhandler trening, kosthold, kropp, helse og livsstil.

7979065[/snapback]

Finnes det noen konkrete sammenligninger, eller er det gjennomsnittsverdier det tar utgangspunkt. Hvis det er tilfelle hadde det vært kult å sett noen gjennomsnittstabeller.

Lenke til kommentar
Det er din kropps fysiske alder. Altså i hvor god stand kroppen din er. Eller hvor fort den har eldet til nå. Litt dårlig forklart. Ta testen så skjønner du det sikkert.

 

Spørsmålene omhandler trening, kosthold, kropp, helse og livsstil.

7979065[/snapback]

Jeg har tatt testen, men er interessert i å vite hvordan de regner ut ting. Dersom det er "hvor fort den har eldet til nå" hadde man vel også måttet oppgi hvor mye fet fisk man spiste som barn osv. Siden jeg flyttet ut for å studere for 3/4 år siden har jeg endret treningsvaner betraktelig, og kostholdet litt. Mer kylling og melk, mindre grønnsaker for å ta noen eksempler.

Lenke til kommentar
Det er din kropps fysiske alder. Altså i hvor god stand kroppen din er. Eller hvor fort den har eldet til nå. Litt dårlig forklart. Ta testen så skjønner du det sikkert.

 

Spørsmålene omhandler trening, kosthold, kropp, helse og livsstil.

7979065[/snapback]

Jeg har tatt testen, men er interessert i å vite hvordan de regner ut ting. Dersom det er "hvor fort den har eldet til nå" hadde man vel også måttet oppgi hvor mye fet fisk man spiste som barn osv. Siden jeg flyttet ut for å studere for 3/4 år siden har jeg endret treningsvaner betraktelig, og kostholdet litt. Mer kylling og melk, mindre grønnsaker for å ta noen eksempler.

7979469[/snapback]

Såklart har du tatt testen, så ikke det jeg. :p

Jeg vet ikke jeg, men det kan vel sies at det ikke er en 100% nøyaktig test med tanke på det du sier. Den tar bare stilling til din nåværende livsstil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Argh sånne tester er alltid så deprimerende, denne fortalte meg i det minste ikke når jeg skulle dø, som dagbladet sine ofte gjør :D

 

Din alder i dag: 21.56 år

Din alder i dag, justert for din helse: 21.5 år

 

Ikke et eneste spørsmål om søvnvanene dine, overraskende egentlig når søvn har så mye å si for helsen din. Jaja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...