Gå til innhold

Er denne prosessoren god?

Loled

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg blir nødt til å oppgradere pcen, med ny prosessor så gidder jeg ikke å kjøpe nytt hovedkort, så lurer jeg på om DENNE er noe bedre enn min gammle prosessor som er en, Amd Athlon 3200+ clokka til 2,3ghz.?

Mye forskjell eller lite forskjell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Jeg blir nødt til å oppgradere pcen, med ny prosessor så gidder jeg ikke å kjøpe nytt hovedkort, så lurer jeg på om DENNE er noe bedre enn min gammle prosessor som er en, Amd Athlon 3200+ clokka til 2,3ghz.?

Mye forskjell eller lite forskjell?

7968808[/snapback]

Det er stor forskjell mellom den gamle og nye prosessoren. Dette fordi den nye har dual-core.

Skrevet

Jeg er ikke så god når det gjelder prosessorer, men når det står 2x da er det ikke 2 prosesorer, men to kjerner som 2.0GHz X2 = 4,0ghz?

Skrevet

Det er to kjerner som hver opererer på 2ghz, men å si at det blir lik 4ghz blir litt dumt. Det du først og fremst vil merke forskjell på med en dobbelkjerne er at det blir mye lettere å få pc-en til å gjøre flere ting samtidig, siden hver kjerne arbeider uavhengig av hverandre. Dette er digg.

Skrevet

min x2 3800+ klokker til rund 2600Mh men der er det stop uansett volt styrke og kjøling og ram hastighet. men den yter fremdeles mer en godt nok for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...