Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Er det noen her som kan anbefale meg å se roswell? Har hørt godt om det og jeg liker slike smallville aktige serier med folk med super krefter men har aldri sett den før, ser dem har hele serien på dvd på amazon uk (Og forhåpentligvis med norsk tekst)

 

Så noen her som har sett serien og kan anbefale den?


Sett ferdig Sherlock. Liker Mycroft bedre i denne enn i Elementary.

Hvordan er den karakteren i sherlock da?

Lenke til kommentar

Er det noen her som kan anbefale meg å se roswell? Har hørt godt om det og jeg liker slike smallville aktige serier med folk med super krefter men har aldri sett den før, ser dem har hele serien på dvd på amazon uk (Og forhåpentligvis med norsk tekst)

 

Så noen her som har sett serien og kan anbefale den?

Sett ferdig Sherlock. Liker Mycroft bedre i denne enn i Elementary.

Hvordan er den karakteren i sherlock da?

Mye mer involvert i ting. Virker også mye mer intelligent enn Mycroft som blir portrettert i Elementary.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ser akkurat på den nye serien ressurection. Halvveis første episode og liker serien allerede:)


 

Er det noen her som kan anbefale meg å se roswell? Har hørt godt om det og jeg liker slike smallville aktige serier med folk med super krefter men har aldri sett den før, ser dem har hele serien på dvd på amazon uk (Og forhåpentligvis med norsk tekst)

 

Så noen her som har sett serien og kan anbefale den?


Sett ferdig Sherlock. Liker Mycroft bedre i denne enn i Elementary.

Hvordan er den karakteren i sherlock da?

Mye mer involvert i ting. Virker også mye mer intelligent enn Mycroft som blir portrettert i Elementary.

 

Elementary er vell mer som en komiserie versjon av sherlock? Siden dem tuller så fælt hele tiden

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det er lite krim på TV for tiden, det virker som om thrillere og sci-fi har tatt opp plassen. Ikke at jeg klager, det er laget så mye bra krim allerede at det er mer enn nok å se på.

Jeg ser jo krim på tv overralt, csi, ncis, mentalist, criminal minds osv

 

Sesong 9 av Scrubs finnes. Men i stedet for st det er Scrubs, så er det en annen, ekstremt middelmådig serie, hvor bare de minst suksessfulle av skuespillerne i det hele tatt gidder å stille opp. Jeg tror aldri jeg fullførte sesongen. Og jeg er blodfan.

Minst suskessfulle? Jeg og hata sesong 9, skulle heller ha gjort det til en spin off slik vi slapp å kombinere den med serien. Siste episoden i sesong 9 var jo ikke en slutt eller, nei sesong 8 finalen vil alltid være siste episode for meg:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...