Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Ferdig med sesong 8 av Scrubs. Fantastisk. Hvor dårlig er sesong 9?

Så dårlig det kan bli, Det er som om michael jackson skulle fått bieber sin stemme plutselig (Sett i at han levde fortsatt). Rett og slett grøss og gru:)

Lenke til kommentar

Skal se gjennom S2 av Hannibal i HD først, ble ferdig med S1 i dag. Misset en del detaljer i første runde som gjorde serien enda bedre nå.

 

Also, fuck you. :p

 

46403198.png

 

 

Men etter resten av sesong 2 av Orange is The New Black så blir det nok Hannibal sesong 2 på meg også. Gleder meg til å se Michael Pitt fra Boardwalk Empire på serien som en noe kjent Hannibal-karakter. Ser ut akkurat slik ut som jeg forventa at karakteren ville se ut på det tidspunktet vi ser han i serien.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ok så da er det ingen her som har sett roswellt som kan anbefale serien?

 

Hater Scrubs selv. Noe av det minst morsomme som noensinne er produsert.

Bedre enn how i met your mother ihvertfall, serier som har latter i bakgrunnen er egentlig utdød...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Ok så da er det ingen her som har sett roswellt som kan anbefale serien?

 

Har sett den tre ganger, synes den er veldig bra! Det er en dramaserie og det kan gå tregt innimellom. Du ser fort om det er noe for deg.

 

Kan det minne litt om serier som smallville og the 4400? Elsker slike serier:)

Lenke til kommentar

 

 

 

Ok så da er det ingen her som har sett roswellt som kan anbefale serien?

 

Har sett den tre ganger, synes den er veldig bra! Det er en dramaserie og det kan gå tregt innimellom. Du ser fort om det er noe for deg.

Kan det minne litt om serier som smallville og the 4400? Elsker slike serier:)
Jeg likte 4400 og smallville (de første sesongene). Er samme greiene, bare litt mer kliss. Roswell er mer en tenåringsserie. Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

 

Ok så da er det ingen her som har sett roswellt som kan anbefale serien?

 

Har sett den tre ganger, synes den er veldig bra! Det er en dramaserie og det kan gå tregt innimellom. Du ser fort om det er noe for deg.

Kan det minne litt om serier som smallville og the 4400? Elsker slike serier:)
Jeg likte 4400 og smallville (de første sesongene). Er samme greiene, bare litt mer kliss. Roswell er mer en tenåringsserie.

 

Så praktiktalt the 4400 møter one tree hill?

Lenke til kommentar

Endelig!

 

HBO Home Entertainment will release The Sopranos: The Complete Series on Blu-ray on November 4th. All 86 episodes of the award winning show will be placed on 28 Blu-ray discs, which will be grouped in a lavish box set.

According to The Hollywood Reporter, which broke the news, the upcoming box set will feature more than five hours of bonus material including lost scenes, two roundtable dinners with the cast and crew, 25 audio commentaries as well as a new and exclusive featurette exploring how The Sopranos was created and ultimately transformed the TV landscape.

 

Sopranos_Complete_BLU_e_THR.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...