nybb Skrevet 16. januar 2013 Skrevet 16. januar 2013 Helt enig. Louie er antakeligvis noe av det beste jeg har sett på komediefronten. Det er så unikt, og samtidig så hysterisk. 1
paolo il capitano Skrevet 16. januar 2013 Skrevet 16. januar 2013 Da er vi enig nybb, serien tilfører et helt nytenkende og fantastisk aspekt ved komedie, C.K fortjener all skryt og heder han kan få. Hvordan er serien "Boss"? Fikk det anbefalt av en kamerat. Hva synes folket? Er det verdt en titt?
klhegrlkhr Skrevet 16. januar 2013 Skrevet 16. januar 2013 Bored to Death er en megakul serie imo. Men den fikk desverre ikke en verdig avslutning.
Revolution Skrevet 16. januar 2013 Skrevet 16. januar 2013 Siste sesong av bored to death var jo grei nok grunn til å ikke forsette. Men alt før er konge. Og +1 på Louie.
Kakeshoma Skrevet 16. januar 2013 Skrevet 16. januar 2013 (endret) edit. Skulle gjerne hatt mer av BoD... Sparer Shameless til fredag, blir bra! Endret 16. januar 2013 av Kakeshoma
oOF Skrevet 16. januar 2013 Skrevet 16. januar 2013 Jeg får ikke helt fot for Louie. Jeg har dog bare sett 4-5 tilfeldige episoder.
Filmvenn Skrevet 16. januar 2013 Skrevet 16. januar 2013 (endret) House of Cards med Kevin Spacey kommer til å blåse Boss ned i søppeldunken. Endret 16. januar 2013 av Maury 3
Bone Skrevet 16. januar 2013 Skrevet 16. januar 2013 Vel, selv begynte jeg og fruen på Louie i kveld, etter flere tips fra her, og jeg må si den seilte rett opp til å bli en storfavoritt blandt komedier! Fikk virkelig brukt magemusklene her, og ikke bare de fornøyelige humringene andre komedier gir! Anbefales!! Sett 4 episoder, eller noe nå.. 1
Dotten Skrevet 17. januar 2013 Skrevet 17. januar 2013 Louie var min favoritt fra 2012 (og sammen med GOT også i 2011).
Filmvenn Skrevet 17. januar 2013 Skrevet 17. januar 2013 Premiere på ny komiserie på FX i natt, får så langt god kritikk. http://www.youtube.com/watch?v=lB5nqjjhruk
Kakeshoma Skrevet 17. januar 2013 Skrevet 17. januar 2013 Holy snatch! Sesongpremiere på Dag i kveld 1
Jørgen Skrevet 17. januar 2013 Skrevet 17. januar 2013 Det blir bra. Dag er vel noe av det bedre som har blitt produsert på norsk TV.
Kakeshoma Skrevet 17. januar 2013 Skrevet 17. januar 2013 Av norske serier er det ikke vel noe særlig som topper Dag... Måtte være Karl&co og Mot i Brøstet som nevnt tidligere
Jørgen Skrevet 17. januar 2013 Skrevet 17. januar 2013 Koselig med peis og Halvbroren (foreløpig) er vel de nærmeste konkurrentene.
nybb Skrevet 17. januar 2013 Skrevet 17. januar 2013 Vel, selv begynte jeg og fruen på Louie i kveld, etter flere tips fra her, og jeg må si den seilte rett opp til å bli en storfavoritt blandt komedier! Fikk virkelig brukt magemusklene her, og ikke bare de fornøyelige humringene andre komedier gir! Anbefales!! Sett 4 episoder, eller noe nå.. Spesielt i episode 3, der Louie går til doktoren, spilt av Ricky Gervais. Kanskje de 5 morsomste minuttene i komediehistorien! "I'm squeezin' her for the extra insurance money, till her liver falls out of her ass!" Priceless!
Dotten Skrevet 18. januar 2013 Skrevet 18. januar 2013 Onsdag med kino, House of Cards og godt selskap (Maury og et par andre) var knall. Blant pressens oppmøte virket det som en ganske unison dom over den nye Netflix serien, tror den vil falle i smak for de fleste her inne Min anmeldelse (Serienytt): http://serienytt.no/nye-serier/house-of-cards-netflix-leverer-varene/ Filmpolitiet: http://p3.no/filmpolitiet/2013/01/house-of-cards-s01/ Comoyo: http://comoyo.no/filter/house-of-cards-tv-serierevolusjonen-er-i-gang-med-kevin-spacey-i-toppform/
Heilage Skrevet 18. januar 2013 Skrevet 18. januar 2013 Nå som jeg er ferdig med Boardwalk Empire trenger jeg noe nytt å se på. Hvor mange serier er det teknisk mulig å følge med på samtidig?
Benbjo Skrevet 18. januar 2013 Skrevet 18. januar 2013 Nå som jeg er ferdig med Boardwalk Empire trenger jeg noe nytt å se på. Hvor mange serier er det teknisk mulig å følge med på samtidig? Uendelig mange? Selv foretrekker jeg å se ferdig en sesong av en serie før jeg begynner på en annen. Noen unntak, f.eks sitcoms der det som regel ikke er en gjennomgående historie.
nybb Skrevet 18. januar 2013 Skrevet 18. januar 2013 Nå som jeg er ferdig med Boardwalk Empire trenger jeg noe nytt å se på. Hvor mange serier er det teknisk mulig å følge med på samtidig? For noen er det lett å følge med flere serier samtidig, for noen er det verre. For min del kan jeg gjerne se på over 20 forskjellige serier i løpet av en måned, uten å ha noe problem med å henge med i plot og huske navn på karakterer, samt hva som har hendt med dem. Hvis jeg er usikker på hva som skjedde sist i en serie, leser jeg gjerne et recap fra forrige episode/sesong, eventuelt ser siste episode en gang til for å friske opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå