Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg slenger inn foten, armen min eller whatever på det.

 

Dette var vel første scena jeg lo ordentlig av serien. Hehe, Tammy er så bitch.

 

http://www.youtube.com/watch?v=86NW42koXl8

 

Litt teasere fra NBC for sesong 5

 

http://www.youtube.com/watch?v=naFmrbelRA8

 

http://www.youtube.com/watch?v=FSOdA1n-ngU

 

http://www.youtube.com/watch?v=7DKNl6f8pfU

 

Btw: Synd angående Will Arnett og Amy Poehler, verdens morsomste par splittes. :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da tar du feil :p

 

Hmm, syns du Dead Like Me er bedre enn Pushing Daisies og Wonderfalls? Tenker forøvrig at det passer fint med mer Dead Like Me etter jeg er ferdig med Reaper (som tar seg selv akkurat så useriøst som jeg håpet, og har unngått alle 'Chuck' fellene så langt).

 

Med tanke på at jeg mer eller mindre er Hitler her inne for å ikke like AD og Community, må jeg kunne si at du tar feil når du sier du ikke liker Dead Like Me. :p

 

Jeg har forøvrig ikke sett noen av de to du nevner, så jeg kan nesten ikke uttale meg om dem. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, det er sant, og det nesten ikke satt på spissen engang! Men fra spøk til revolver, jeg liker Dead Like Me greit, absolutt, men det levde ikke helt opp til forventningene. Har du sett filmen?

 

Må bare pitche Wonderfalls: spydig, og sarkastisk jente, som generelt ikke liker folk, begynner å få beskjeder fra Gud om å gjøre obskure ting. Strålende skuespillere som William Adler og Lee Pace sentralt, fra skaperen av Dead Like Me. Kun 13 episoder, med wacky moro!

Lenke til kommentar

Klart, forventninger kan ødelegge så mangt. Det er mange år siden jeg først så Dead Like Me, når det var omtrent nytt, og forventninger hadde jeg ingenting av. Jeg liker det også fordi det setter igang de filosofiske sidene av hjernen min også. :)

 

Wonderfalls noteres, Pushing Daisies har jeg hørt om før, men ikke fått sett.

Lenke til kommentar

Wonderfalls levde ikke opp til det det kunne blitt. Dead Like Me er dritbra, men jeg kommer aldri til å se det igjen fordi det ikke er verdt å se to ganger. Pushing Daisies bør jeg dog se igjen. Det er nok det beste av de tre.

Kommer ikke Fuller ut med to nye serier snart? Typisk han å lage to om gangen, for han har liksom ikke gjort den tabben før :|

Lenke til kommentar

Det er to pilotprosjekter og en serie. Hannibal som jeg nevnte på forrige side med Mads Mikkelsen som Hannibal er eneste serien hans foreløpig som kommer i starten av 2013 en gang, så tidlig som januar kanskje.

 

High Moon og Mockingbird Lane (a.k.a. The Munsters) er bare piloter. Ganske sikkert at The Munsters-remaken blir ikke til noe serie. En beslutning skulle vært tatt i forrige måned, men ingenting har kommet ut som er et dårlig tegn.

 

mockingbird-lane.jpg

mockingbird-lane_art-300x184.jpg

 

High Moon for Syfy starter ikke filmingen av piloten før i slutten av året eller neste år.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Det var heller på grunn av seertallene Wonderfalls ble økset. De startet heller ikke samtidig, Dead Like Me gikk en stund før Wonderfalls kom på en helt annen kanal. Både Wonderfalls og Dead Like Me var på to forskjellige kanaler.

 

 

Showtime kansellerte Dead på grunn av problemer i produksjon (med-produsentene jobbet imot Fuller), som førte til at Fuller til slutt stakk etter sesong 1 var ferdig produsert.

 

Fox kansellerte Wonderfalls på grunn av seertall, tiltross for at episodene var godt mottatt av kritikerne, ergo produsentene gjorde en god jobb. Nå var ikke Fuller heller så ekstremt aktiv i Wonderfalls som Tim Minear og med-skaper Todd Holland fordi Fuller også jobbet med prosjekter (som også gjorde at NBC fikk han på radaren og nappa han opp for Heroes).

Lenke til kommentar

Kjører for tiden gjennom klassikeren Babylon 5. Dersom man klarer å se forbi den utdaterte CGI-en og de noe ujevne skuespillerprestasjonene, så sitter man igjen med en real juvel av en TV-serie. Skriptet er mildt sagt makeløst og jeg nøler ikke med å sette serien på samme hylle som Twin Peaks, Carnivále, Nowhere Man og X-Files.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...