Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva synes dere om "The Borgias"? Har kommet halvveis gjennom 1. sesong og det er en av de meget få seriene jeg faktisk har interessert meg for.

 

Av gangster-serier der ute holder jeg den som litt bedre enn mer omtalte Boardwalk Empire. Min egen anmeldelse.

 

Hadde forøvrig gleden av å intervjue seriens stjerne Jeremy Irons i starten av året. Legger ut intervjuet i forbindelse med sesong 2-premieren på CMore kommende uke (sammen med sesong 2-anmelselse).

Lenke til kommentar

Noen som vet om det kommer sesong 3 av Solsidan? Dag sesong 3 er på vei eller?

 

Anbefaler folk å ta en titt på Solsidan om man ikke har gjort det. Fantastisk underholdning! Man trenger forsåvidt ikke å se lengre enn skandinavia etter gode serier. "Riget" av Lars von Trier er noe av det aller beste jeg har sett. Og ja, jeg har sett The Wire, SFU, Sopranos, Deadwood ++

Lenke til kommentar

Noen som vet om det kommer sesong 3 av Solsidan? Dag sesong 3 er på vei eller?

 

Anbefaler folk å ta en titt på Solsidan om man ikke har gjort det. Fantastisk underholdning! Man trenger forsåvidt ikke å se lengre enn skandinavia etter gode serier. "Riget" av Lars von Trier er noe av det aller beste jeg har sett. Og ja, jeg har sett The Wire, SFU, Sopranos, Deadwood ++

 

Hvor har det blitt av Maury? Regner med han har svaret på ovennevnte spørsmål.

 

Og se RIGET alle sammen, syk, syk serie. TV på sitt aller beste! Aldri før har jeg sett en så intens serie. Det som er fint med den er at liker du ikke episode 1 er det bare å kutte ut med en gang. Liker du episode 1 må du se resten. Hat/elsk serie. Og det er bare 8 episoder totalt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

5.9.92.....imo den beste versjonen av Batman.......

 

Cat and claw , Heart of Ice , Feat of Clay , Two-Face , X-mas with Joker......klassikere paa rekke og rad , he he.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...