Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen har tydeligvis ikke sett Fringe. Jeg følte ikke noe The Event med den serien der, mye mer Fringe kryssa med Lost, som og er veldig naturlig når den har så mye relatert når det kommer til produksjonen.

 

Mer Justified i morra, månedens høydepunkt. God kritikk så langt, virker som serien forsetter bra til tross for you-know-what (dere som ser på).

Lenke til kommentar

Noen har tydeligvis ikke sett Fringe. Jeg følte ikke noe The Event med den serien der, mye mer Fringe kryssa med Lost, som og er veldig naturlig når den har så mye relatert når det kommer til produksjonen.

 

Jepp, helt enig, men det ødelegger ikke for min del. Det var kanskje klart fra før av, men håpte at det var mindre episodebasert og heller var én lang story-arc, og ble småskuffet etter de to første episodene.

 

Uansett, overnaturlig eller paranormalt fenomen forårsaket av bakmenn, politikvinne (eller FBI-kvinne) som er dyktig i jobben sin blir dradd inn i hemmelig avdeling av FBI, som jobber med dette mysteriet. Rød tråd gjennom serien, men stort sett nye skurker i hver episode.

 

Uansett, liker soundtracket, og det får meg til å tenke på å kjøre en rerun av Lost snart. :)

 

PS: Til alle som klager på Lost: Ja, serien hadde en dårlig avslutning og falt generelt i kvalitet i de siste sesongene, men den troner for meg helt i topp når det kommer til karakterutvikling. Jeg har aldri sett maken til serie hvor jeg virkelig bryr meg om karakterene og blir sterkt påvirket av det som skjer i serien.

Lenke til kommentar

Man må ikke være hårsår for å være uenig med deg om at Dexter var TV-verdens største skuffelse i 2011.

 

Først og fremst har Dexter falt relativt jevnt etter sesong 4, så det kom ikke som et sjokk at den ikke klarte å komme seg opp på toppnivå igjen. Det var mer at de ikke klarte å forbedre fra fjordårets relativt dårlige sesong, som de fleste visste var en veldig reell mulighet, selv om ingen ønsket det.

Lenke til kommentar

Man må ikke være hårsår for å være uenig med deg om at Dexter var TV-verdens største skuffelse i 2011.

 

Først og fremst har Dexter falt relativt jevnt etter sesong 4, så det kom ikke som et sjokk at den ikke klarte å komme seg opp på toppnivå igjen. Det var mer at de ikke klarte å forbedre fra fjordårets relativt dårlige sesong, som de fleste visste var en veldig reell mulighet, selv om ingen ønsket det.

 

 

Hva med meg da som synes Dexter suger totalt? :p klarte bare 8 episoder jeg :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...