Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke han fungerer like bra på egenhånd som i studio med Gervais og Merchant, men fornøyelig er det likevel.

 

Selv må jeg si at jeg finner An Idiot Abroad like morsomt som podcastene. Så klart kunne det kanskje vært gøyere med enda litt mer interaksjon mellom de tre. Likevel er det å kunne komme enda nærmere Karl hysterisk morsomt. Når man kan se ansiktsuttrykkene hans, kroppspråket og se historiene direkte - i motsetning til å få de fortalt - blir det kvalitet av ypperste klasse! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Ja , det hadde vert konge om Undertaker klarte 20-0 men det virker som det henger i en tynn traad (hvis han ikke tar pause et helt aar for aa runde av karrieren i Miami)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Jeg sjekket ut Black Books, men det falt desverre ikke i smak. Orket ikke se mer enn 10 minutter, da jeg egentlig viste med en gang at det er mange andre serier jeg heller bruker tiden min på.

 

En annen serie jeg har forelsket meg litt i i det siste, er Outcasts. Liker den virkelig, og håper det kommer mer enn 8 episoder. Vet at den ble flyttet til sent om søndagen fom ep 6, men noen som vet om den får overleve?

Lenke til kommentar

Jeg sjekket ut Black Books, men det falt desverre ikke i smak. Orket ikke se mer enn 10 minutter, da jeg egentlig viste med en gang at det er mange andre serier jeg heller bruker tiden min på.

 

En annen serie jeg har forelsket meg litt i i det siste, er Outcasts. Liker den virkelig, og håper det kommer mer enn 8 episoder. Vet at den ble flyttet til sent om søndagen fom ep 6, men noen som vet om den får overleve?

angående outcasts så har de mistet ca 50 % av seerne siden første episode, men en avgjørelse blir vel ikke tatt før etter siste episode uansett.

Lenke til kommentar

Akuratt sett min første episode av Sons of Anarchy.

Lenge siden jeg har sett en serie hvor jeg ønsker at episoden ikke skal slutte.

 

Riktignok er ikke den første sesongen så gangske lik de andre to sesongene i hvor bra de er. De to andre sesongene, spesielt sesong 2 og slutten på sesong 3 er de bedre sesongene av serien til nå. Både skuespillerprestasjon og plot-messig.

 

Likte aldri sesong 1 noe særlig før sånn på slutten, uansett så er serien en topp 5 serie for min del.

Lenke til kommentar

Kom bare sånn plutselig over sangen Alabama 3 - Woke Up This Morning. Første jeg gjorde da, var at jeg startet og laste ned alle sessongene av The Sopranos. Er flere år siden jeg har sett denne serien nå. Faen som jeg gleder meg. :D

 

Sons of Anarchy er min topp 2 serie! Falt helt for den jeg. Men den slår bare ikke Battlestar Galactica, som ligger på topp 1. :)

Lenke til kommentar

Akuratt sett min første episode av Sons of Anarchy.

Lenge siden jeg har sett en serie hvor jeg ønsker at episoden ikke skal slutte.

 

Riktignok er ikke den første sesongen så gangske lik de andre to sesongene i hvor bra de er. De to andre sesongene, spesielt sesong 2 og slutten på sesong 3 er de bedre sesongene av serien til nå. Både skuespillerprestasjon og plot-messig.

 

Likte aldri sesong 1 noe særlig før sånn på slutten, uansett så er serien en topp 5 serie for min del.

Så det at jeg allerede nå liker serien er bare bra for min del da. :]

Lenke til kommentar

Akuratt sett min første episode av Sons of Anarchy.

Lenge siden jeg har sett en serie hvor jeg ønsker at episoden ikke skal slutte.

 

Gled deg til fortsettelsen. Sesong 2 og 3 er klart bedre enn 1 imo. Ble ikke hekta før de siste episodene av sesong 1. Klarer knapt å vente til sesong 4. Vil si at det har blitt min absolutte favorittserie.

 

Edit: Sesong 4 skal komme i September utifra det jeg har lest.

 

Og fra Kurt Sutter sin Twitter i går:

 

don't wanna spoil, but i'm meeting with one of my favorite actors today to discuss a major role on SOA S4. my favorite part of the job.

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Nå er både Donal Lougue(Terriers/Life) og Terry O`Quinn(Lost) satt til å spille hovedkarakterne i Marc Cherry’s drama pilot Hallelujah. Cherry er mannen som skapte "Desperate Housewives", og serien skal ha "musikalske-elementer" i seg. I tillegg er blant annet Jesse L. Martin(Law And Order) satt til piloten.

 

The project is set in the town of Hallelujah, Tenn. where the forces of good and evil are exemplified by hard-working, moral diner owner Rye Turner (Logue), a family man who has had a run of tragic luck, and his long-time nemesis, corrupt millionaire Del Roman (the just-cast Terry O’Quinn), who is a law unto himself. Del seems to be winning the battle until mysterious newcomer Jared O’Neal (Jesse L. Martin) arrives in town.

 

Lougue skal også ha en gjesterolle i House i en av de kommende episodene denne sesongen, rundt da Olivia Wilde retunerer på serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...