Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Las Vegas

 

Who wachtes Las Vegas? Who dvr's las vegas? josh duhamel doesnt dvr las vegas! and you dont get that joke cause josh duhamel's a star of las vegas and NOBODY watches las vegas!

 

Spenningserier. Hmm

24 garantert som Jon har nevnt.

 

The Chicago Code

Justified

Sons of Anarchy

The Shield

Terriers

 

Styr unna dritt som Las Vegas og Prison Break.

(hvorfor noen som gir denne Las Vegas stempel som spenning skjønner jeg ikke, da den er like spenndene som en død hore)

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye spennende man kan gjøre med en død hore.

 

Edit: Jeg må nevne Battlestar Galactica. Ikke løp og gjem deg på gutterommet fordi det er en sci-fi, det er virkelig en kvalitetsserie som får blodet til å pumpe ala 24, Lost og Dexter bare i en helt annen setting.

Endret av KjemikerJon
Lenke til kommentar

Takk for tips, skal se om 24 er noe for meg ;)

 

Hva med Lost? En av de beste spenningsseriene jeg har sett. Er minst like god som alle de du nevner.

Lost har jeg sett, men slutta å se på det etter 4 sesong da det ble for mye kaos (min menning). Men de første sesongene var veldig bra og spennende.

 

Las Vegas

 

Who wachtes Las Vegas? Who dvr's las vegas? josh duhamel doesnt dvr las vegas! and you dont get that joke cause josh duhamel's a star of las vegas and NOBODY watches las vegas!

 

Spenningserier. Hmm

24 garantert som Jon har nevnt.

 

The Chicago Code

Justified

Sons of Anarchy

The Shield

Terriers

 

Styr unna dritt som Las Vegas og Prison Break.

(hvorfor noen som gir denne Las Vegas stempel som spenning skjønner jeg ikke, da den er like spenndene som en død hore)

Har sett de første episodene av las vegas, men må inrømme det var så kjedelig at jeg ikke orket mer.

Prison break derimot er den beste serien noensinne, rart å se at du ikke liker den.

24 serien må jeg nesten prøve først da den virker til å være bra.

 

Mye spennende man kan gjøre med en død hore.

 

Edit: Jeg må nevne Battlestar Galactica. Ikke løp og gjem deg på gutterommet fordi det er en sci-fi, det er virkelig en kvalitetsserie som får blodet til å pumpe ala 24, Lost og Dexter bare i en helt annen setting.

Har sett litt av dette men det var ikke helt min smak, hater dessuten det meste av sci-fi...

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Keanu Reeves faktisk. Keanu Reeves spiller like godt en tømmerstokk. Kiefer Sutherland har alltid spilt i grenseland bra fra greit, aldri noe jeg vil ha sagt som elendig/dårlig i de godt vel over 100 timene med 24, og de 9 filmene jeg har sett han i. Keanu Reeves spiller like godt som en tømmerstokk, Sutherland does not. Ikke gjør faren til Sutherland heller.

 

Keifer Sutherland må være den beste skuespillern innenfor spenningserier satt vekk fra kabel-tv kanalene. Et kjempestort hakk fremfor disse talentløse skuespillerne fra Prison Break(ved unntak av Robert Knepper og William Fitchner, som ikke er i samme katogorien som de fleste fra serie).

 

I tillegg har Keifer Sutherland blitt nominert til Emmy for rollen flere ganger, og vunnet for rollen en gang og. Man får virkelig ikke en Emmy hvis man spiller like ræv som Reeves.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

For å si det på den bondske måten: Han liker ikke trynet på Kiefer. Altså handler det ikke om en objektiv vurdering av prestasjonen (som er himmelskt bra i 24), men personlig smak. Jeg har det samme med Nicholas Cage.

 

Spot on. Har ikke sett nok av denne Kiefer til å uttale meg om prestasjonene hans så da unngår jeg det.

Lenke til kommentar

I natt starta Breakout Kings. Som er satt til samme universet som Prison Break, og som er lagd av folka bak PB. Senere i sesong 1 så gjestespiller Robert Knepper fra Prison Break som selvfølgelig T-Bag i 4 episoder.

 

Serien ser uansett ut til å være noe delvis ræv, så tenker at jeg ser på serien bare for T-Bag. Selv om han ikke er med enda. Jimmi Simpson og Domenick Lombardozzi har jo vært skuespillere jeg har likt litt, så er uansett et ekstra lite pluss med de to. Selv om serien virker til å være i overkant minus.

 

Litt lettbeint utgave av Prison Break fra den andre siden med skurker og politi for å ta de andre skurkene som er på rømmen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=g1OMyhK_9lc

 

T-Bag previewen som jeg posta tidligere i tråden.

http://www.youtube.com/watch?v=y12xqexYloY

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Etter. Ikke spinn-off, men satt i samme universet og helt annen handling.

 

T-Bag er bare med i 4 episoder, og er egentlig det eneste med serien fra Prison Break. Er en annen gjesteskuespiller som var med på Prison Break i en av de første episodene. Men han spiller en annen karakter enn han spilte i PB.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kristen Bell Moves into Showtime’s HOUSE OF LIES with Don Cheadle

 

Last December we heard that Don Cheadle signed on to star in their dark comedy series House of Lies from Matthew Carnahan, creator and writer of the FX series Dirt. Based on Martin Kihn’s book of the same name, the half-hour comedy follows Marty (Cheadle), a highly successful, cutthroat consultant who is never above using any means (or anyone) necessary to get his clients the information they want. Now Showtime has announced that Kristen Bell, who first made waves on TV as Veronica Mars, has landed the role of Jeannie Van Der Hooven, a razor-sharp, Ivy-League graduate who works at Marty’s firm. Stephen Hopkins is directing the pilot with production beginning this month, so we’ll be looking forward to checking the show out later this year.

Kilde

 

Liker tanken på å kunne få se Kristen Bell hver uke i en god serie! :)

Endret av Glutar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...