Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet (endret)
DukeRichelieu skrev (1 minutt siden):

Stokket om? Seriøst? Hvordan og hvorfor? 

Jeg sitter litt på gjerdet og vurderer faktisk gå i gang med X-Files. Min barndom/ungdoms store serie.  Usikker på om det vil leve opp til hvor fantastisk det var den gang, men lever i håpet. :)

Det er absolutt verdt det!

De har klart å rote skikkelig i sesong 9.. Og nå har de også fjernet 1, 3 og 10 sesong etter hva jeg forstår.. 

Så påstår de at produsenten leverte den omstokkede sesongen, noe jeg ikke klarer å tro på. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå):

Det er absolutt verdt det!

De har klart å rote skikkelig i sesong 9.. Og nå har de også fjernet 1, 3 og 10 sesong etter hva jeg forstår så da er 

Weird. Takk for heads-upen. :)

Skrevet

Ferdig med Bosch sesong 4. Rett og slett øverste hylle i sin sjanger. Starter rolig i sesong 1 og kanskje sesong 2 også, men drar seg til litt etterhvert. Sesong 4 hadde ingen cliffhanger, så jeg sparer nok de siste 2 sesongene til litt senere.

Nå blir det enten en reprise av The Night Manager eller Condor som jeg ser anbefalt i tråden. :)

• Liker 2
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet (endret)

Sett de 2 første episodene av Dark nå på Netflix. Ganske spennende. ^^

Ser med tysk språk og norsk tekst.

Endret av Slettet-aNZFa3
Skrevet (endret)

I utgangspunktet likte jeg Dark godt, men hvis man synes GoT slurper spikersuppa lenge på hver minste dråpe så må Dark være hakket værre. Snakk om å drøye alt så lenge som overhodet mulig.

Endret av Theo343
Skrevet
Theo343 skrev (9 minutter siden):

I utgangspunktet likte jeg Dark godt, men hvis man synes GoT slurper spikersuppa lenge på hver minste dråpe som må Dark være hakket værre. Snakk om å drøye alt så lenge som overhodet mulig.

Det var slett ikke mitt inntrykk av serien. Synes den var helt fantastisk, og de klarte å avslutte med bravur. 

Skrevet
Theo343 skrev (3 timer siden):

I utgangspunktet likte jeg Dark godt, men hvis man synes GoT slurper spikersuppa lenge på hver minste dråpe så må Dark være hakket værre. Snakk om å drøye alt så lenge som overhodet mulig.

Ferdig med sesong 3? 

Sitter litt på gjerdet om jeg skal gidde å se den. Elsket første og kanskje og andre sesong, men synes sesong 3 ble litt for knotete i starten, så satt den litt på vent.

Skrevet (endret)

Ferdig med 284 episoder av Frasier. Fantastisk serie og meget høy kvalitet over så mange episoder.

Now what?

Andre 20min komiserier med mange episoder som jeg bør sjekke ut?

Endret av MKej
Skrevet

Seinfeld og Curb Your Enthusiasm passer veldig bra om du liker Frasier imo.

Nyere komiserier som jeg også liker som kan være verdt å sjekke ut:

The Good Place, What We Do In The Shadows, Barry, New Girl, Modern Family (de første ~4-5 sesongene, synker litt etterhvert).

God blanding i den listen.

Skrevet (endret)
MKej skrev (13 timer siden):

Ferdig med 284 episoder av Fraiser. Fantastisk serie og meget høy kvalitet over så mange episoder.

Now what?

It’s always sunny in Philadelphia og Curb your enthusiasm.

Endret av Nimrad
Skrevet
1 hour ago, Sydvest said:

Så episode 1 og 2 av Gangs of London i natt. Veldig lovende. Spesielt første episode med sine 90 minutter kunne nesten anses som sin egen film.

Herlig serie med helt nydelige actionscener.

Skrevet
17 minutes ago, SirOwen said:

Fordi man etter 284 episoder bør vite hvordan man staver navnet på hovedpersonen.

Ahh, fikset..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...