Gå til innhold

Til alle de som kjøpte Wii


mad-hatter

Anbefalte innlegg

Nei jeg blir aldri lei Wii, men er litt synd siden spillbibloteket er såpass lite og sånne minispill som er ute nå er ikke noe for meg. Har heller ikke fullført Zelda siden jeg har nesten 10 andre godspill og spille på. Så jeg sparer Zelda til den gangen jeg har runda ett par av dem spillene

 

Venter i galskap på titler som:

Super Smash Bros Brawl :thumbup:

Super Mario Galaxy :dribble:

Metroid Prime 3 :D

 

Da skal det bli mye mer aktivitet med Wii'en :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om man har med seg dama blir 160-180 kr + snop. Dette er ca 2 timer med underholdning. Alt dreier seg vel om prioriteringer.

7943964[/snapback]

 

Men å ta med dama på kino er vel for oss gutta først og fremst en investering :D

7945394[/snapback]

 

Selvfølgelig. Som sagt så beror alt på prioriteringene til den enkelte. Det går jo og an å prioritere begge deler. Det kan være smart i gitte tilfelle :D

Lenke til kommentar

Hatt wii siden 8. des. Kun spilt Zelda (som er greit nok, men litt barnslig). Har prøvd å laste ned noen VC spilll, men dette blei bare dumt og kjedelig. Ellers så er konsollen full av lyder og musikk som er så iriiterende og barnslig at jeg holdt på å spy til slutt. Det toppa seg med wii vote kanalen der man kunne stemme på om hund eller katt var best osv.

 

Grafikken på wii er så dårlig at det er bedre å se på maurkrig på tv'en. Wii controllerne er morro en måned og så blir de bare pes.

 

Wii er egentlig morro littegranne og så bare står den der og støver ned. Akkurat som gamecuben. Blir nok aldri mer nintendo på meg.

 

Ta en xbox360 i sammenligning da. Den koster 300 lusne kroner mer og tilbyr alt dette:

 

- HD grafikk, Mediacenter, Kobling til pc, Kan laste ned demoer og spill (Gratis), DVD spiller med HD upscaler, 20 gig harddisk og sikkert noe mer jeg har glemt.

 

Syntes ikke en wii er verdt noenting bare fordi dem har finni på er kul kontroller. Får de som har old school tv enda er kanskje wii greit, men ikke får oss med HD tv'er. Da er det bare å glemme det.

Lenke til kommentar
Hatt wii siden 8. des. Kun spilt Zelda (som er greit nok, men litt barnslig). Har prøvd å laste ned noen VC spilll, men dette blei bare dumt og kjedelig. Ellers så er konsollen full av lyder og musikk som er så iriiterende og barnslig at jeg holdt på å spy til slutt. Det toppa seg med wii vote kanalen der man kunne stemme på om hund eller katt var best osv.

 

Grafikken på wii er så dårlig at det er bedre å se på maurkrig på tv'en. Wii controllerne er morro en måned og så blir de bare pes.

 

Wii er egentlig morro littegranne og så bare står den der og støver ned. Akkurat som gamecuben. Blir nok aldri mer nintendo på meg.

 

Ta en xbox360 i sammenligning da. Den koster 300 lusne kroner mer og tilbyr alt dette:

 

- HD grafikk, Mediacenter, Kobling til pc, Kan laste ned demoer og spill (Gratis), DVD spiller med HD upscaler, 20 gig harddisk og sikkert noe mer jeg har glemt.

 

Syntes ikke en wii er verdt noenting bare fordi dem har finni på er kul kontroller. Får de som har old school tv enda er kanskje wii greit, men ikke får oss med HD tv'er. Da er det bare å glemme det.

7946962[/snapback]

:!:

 

Selg Wii-en din du og kjøp 360 (om du ikke har det)

Lenke til kommentar

Jeg er vel tydeligvis helt forskjellig fra xdim og diverse andre. Jeg har hatt Wii'n siden 8. desember. Jeg synes den er råmorsom fortsatt, selv om jeg bare har Zelda: TP, Wii Play, og Wii Sports... Jeg og dama koser oss! Virtual Console er fett som fjell også.

 

Dessuten, det å sammenligne det med å "enklere å laste ned roms til emulatoren min på min modifiserte xbox lizam" blir litt dumt, i mitt hode. Jeg foretrekker å betale for spillene, istedet for å kopiere ulovlig.

 

Jeg hadde forresten X360 tidligere. Den gikk jeg lei av.

 

Smak og behag. Synes du Nintendo er barnslig og spillene er crapster, så kjøper du/beholder du X360'ern og holder deg unna Wii. Akkurat som jeg gjorde, bare motsatt da. :)

Lenke til kommentar
Hatt wii siden 8. des. Kun spilt Zelda (som er greit nok, men litt barnslig). Har prøvd å laste ned noen VC spilll, men dette blei bare dumt og kjedelig. Ellers så er konsollen full av lyder og musikk som er så iriiterende og barnslig at jeg holdt på å spy til slutt. Det toppa seg med wii vote kanalen der man kunne stemme på om hund eller katt var best osv.

 

Grafikken på wii er så dårlig at det er bedre å se på maurkrig på tv'en. Wii controllerne er morro en måned og så blir de bare pes.

 

Wii er egentlig morro littegranne og så bare står den der og støver ned. Akkurat som gamecuben. Blir nok aldri mer nintendo på meg.

 

Ta en xbox360 i sammenligning da. Den koster 300 lusne kroner mer og tilbyr alt dette:

 

- HD grafikk, Mediacenter, Kobling til pc, Kan laste ned demoer og spill (Gratis), DVD spiller med HD upscaler, 20 gig harddisk og sikkert noe mer jeg har glemt.

 

Syntes ikke en wii er verdt noenting bare fordi dem har finni på er kul kontroller. Får de som har old school tv enda er kanskje wii greit, men ikke får oss med HD tv'er. Da er det bare å glemme det.

7946962[/snapback]

 

Nå er jeg så drit lei shitbox fangirlsa jaller med denne tråden!

 

..............HD grafikk avgjør så klart om spill blir bra eller ei

.............det er jo så vanskelig å koble en pc til en tv

.............bare demoer som kan lastes ned gratis

............dvd spiller har jeg fra før,dessuten bråker xbox`n sin noe sinnsykt

............harddisken har som bruksområde å laste ned demoer og filmsnutter..? typisk trumf nyttig kort.. Å ja,du kan spille av mp3 på den,men hvis du er så high end bruker fra før så hører du vel på cd`r istdenfor sure mp3 låter?

 

Noen ting du glemte:

1)man får gratis trim ettersom shitbox`n har en tendens til å fryse seg

2)du får super grafikk,men etter noen uker så innseer man at grafikk ikke bare er alt; følelsen av å ha spillt spillet før er der pga lite nyskaping. OK å klamre seg til vegger på GeOW var ganske nyskapende og konge, men etter noen uker ble man lei,særlig når de man spillte mot på nettet bare hoppa og spratt rundt med hagle og headshota deg.

 

Jeg har HD tv, Wii og xbox 360. Shitbox`n står og støver..

Lenke til kommentar
Hatt wii siden 8. des. Kun spilt Zelda (som er greit nok, men litt barnslig). Har prøvd å laste ned noen VC spilll, men dette blei bare dumt og kjedelig. Ellers så er konsollen full av lyder og musikk som er så iriiterende og barnslig at jeg holdt på å spy til slutt. Det toppa seg med wii vote kanalen der man kunne stemme på om hund eller katt var best osv.

 

Grafikken på wii er så dårlig at det er bedre å se på maurkrig på tv'en. Wii controllerne er morro en måned og så blir de bare pes.

 

Wii er egentlig morro littegranne og så bare står den der og støver ned. Akkurat som gamecuben. Blir nok aldri mer nintendo på meg.

 

Ta en xbox360 i sammenligning da. Den koster 300 lusne kroner mer og tilbyr alt dette:

 

- HD grafikk, Mediacenter, Kobling til pc, Kan laste ned demoer og spill (Gratis), DVD spiller med HD upscaler, 20 gig harddisk og sikkert noe mer jeg har glemt.

 

Syntes ikke en wii er verdt noenting bare fordi dem har finni på er kul kontroller. Får de som har old school tv enda er kanskje wii greit, men ikke får oss med HD tv'er. Da er det bare å glemme det.

7946962[/snapback]

 

Nå er jeg så drit lei shitbox fangirlsa jaller med denne tråden!

 

..............HD grafikk avgjør så klart om spill blir bra eller ei

.............det er jo så vanskelig å koble en pc til en tv

.............bare demoer som kan lastes ned gratis

............dvd spiller har jeg fra før,dessuten bråker xbox`n sin noe sinnsykt

............harddisken har som bruksområde å laste ned demoer og filmsnutter..? typisk trumf nyttig kort.. Å ja,du kan spille av mp3 på den,men hvis du er så high end bruker fra før så hører du vel på cd`r istdenfor sure mp3 låter?

 

Noen ting du glemte:

1)man får gratis trim ettersom shitbox`n har en tendens til å fryse seg

2)du får super grafikk,men etter noen uker så innseer man at grafikk ikke bare er alt; følelsen av å ha spillt spillet før er der pga lite nyskaping. OK å klamre seg til vegger på GeOW var ganske nyskapende og konge, men etter noen uker ble man lei,særlig når de man spillte mot på nettet bare hoppa og spratt rundt med hagle og headshota deg.

 

Jeg har HD tv, Wii og xbox 360. Shitbox`n står og støver..

7947360[/snapback]

 

Blir jo akkurat like lei av wii'en da. Regner med at du mente xbox = shittbox?

 

Personlig så blir ikke jeg lei HD grafikk og muligheter til å f.eks. bruke xboxen som mediacenter når jeg har fest :)

 

Grafikk er ikke alt nei, men hvis du har 42" + + så er grafikk faktisk alt. Veit ikke hva du har jeg? 28"? Da er det samme f***.

 

Hvis du mener spill kun er bra pga. nyskapning så tar du feil. Er faktisk et par elementer til som definerer et bra spill.

Endret av xdim
Lenke til kommentar

Blir jo akkurat like lei av wii'en da. Regner med at du mente xbox = shittbox?

 

Personlig så blir ikke jeg lei HD grafikk og muligheter til å f.eks. bruke xboxen som mediacenter når jeg har fest :)

 

Grafikk er ikke alt nei, men hvis du har 42" + + så er grafikk faktisk alt. Veit ikke hva du har jeg? 28"? Da er det samme f***.

 

Hvis du mener spill kun er bra pga. nyskapning så tar du feil. Er faktisk et par elementer til som definerer et bra spill.

7947379[/snapback]

 

Seff er det ikke kun nyskaping som definerer om et spill er bra. Men når man har spillt 1000+ andre skytespill og så og si det eneste nye er nydelig grafikk så er jo ikke akkurat det noe som får meg til å holde på med et spill lenge..

Lenke til kommentar

Blir jo akkurat like lei av wii'en da. Regner med at du mente xbox = shittbox?

 

Personlig så blir ikke jeg lei HD grafikk og muligheter til å f.eks. bruke xboxen som mediacenter når jeg har fest :)

 

Grafikk er ikke alt nei, men hvis du har 42" + + så er grafikk faktisk alt. Veit ikke hva du har jeg? 28"? Da er det samme f***.

 

Hvis du mener spill kun er bra pga. nyskapning så tar du feil. Er faktisk et par elementer til som definerer et bra spill.

7947379[/snapback]

 

Seff er det ikke kun nyskaping som definerer om et spill er bra. Men når man har spillt 1000+ andre skytespill og så og si det eneste nye er nydelig grafikk så er jo ikke akkurat det noe som får meg til å holde på med et spill lenge..

7947451[/snapback]

 

Har du spilt 1000+ skytespill? Er ikke laget så mange skytespill til xbox360.

Lenke til kommentar
Hatt wii siden 8. des. Kun spilt Zelda (som er greit nok, men litt barnslig). Har prøvd å laste ned noen VC spilll, men dette blei bare dumt og kjedelig. Ellers så er konsollen full av lyder og musikk som er så iriiterende og barnslig at jeg holdt på å spy til slutt. Det toppa seg med wii vote kanalen der man kunne stemme på om hund eller katt var best osv.

 

Grafikken på wii er så dårlig at det er bedre å se på maurkrig på tv'en. Wii controllerne er morro en måned og så blir de bare pes.

 

Wii er egentlig morro littegranne og så bare står den der og støver ned. Akkurat som gamecuben. Blir nok aldri mer nintendo på meg.

 

Ta en xbox360 i sammenligning da. Den koster 300 lusne kroner mer og tilbyr alt dette:

 

- HD grafikk, Mediacenter, Kobling til pc, Kan laste ned demoer og spill (Gratis), DVD spiller med HD upscaler, 20 gig harddisk og sikkert noe mer jeg har glemt.

 

Syntes ikke en wii er verdt noenting bare fordi dem har finni på er kul kontroller. Får de som har old school tv enda er kanskje wii greit, men ikke får oss med HD tv'er. Da er det bare å glemme det.

7946962[/snapback]

Ikke for å være for pirkete, men hvis du bare har et spill så er det vel en grunn til at maskinen din støver ned.

 

Det er masse spill til Wii som er verdt å spille, om du bare tar deg tid til å faktisk lære kontrollene.

Lenke til kommentar
Grafikk er ikke alt nei, men hvis du har 42" + + så er grafikk faktisk alt.

7947379[/snapback]

 

Får jeg lov til å knise som en jente i de tidlige tenår av dette utsagnet?

7947508[/snapback]

 

Skjønner ikke hva du mener jeg?

7947641[/snapback]

Hva er det du ikke skjønner med det? Ok, teskje: Han synes utsagnet ditt var latterlig, og det er jeg vel så enig i. Så grafikken blir mer og mer betydningsfull jo større TV man har?

Lenke til kommentar
Har du spilt 1000+ skytespill? Er ikke laget så mange skytespill til xbox360.

7947651[/snapback]

Hvor gammel er du? seff vet han at det ikke finnes 1000+ skytespill til x360, men han overdriver for å få frem et poeng ;) og ja, jeg vet at du tuller, men jeg forstår ikke vitsen med inlegget ditt.

 

Litt On topic:

Jeg er ikke lei Wii en plass. Wii sports er like morsomt hver gang det dras frem. Koser meg med Red Steel og Zelda TP for øyeblikket :) kjempe spill. Fikk Wii 23 desember, og har spillt hver dag :)

 

Det eneste som irriterer meg er den crappy lyden fra kontrolleren. Ideen er god, men høytaleren høres ut som et gratulasjonskort med lyd :no:

Lenke til kommentar
Grafikk er ikke alt nei, men hvis du har 42" + + så er grafikk faktisk alt.

7947379[/snapback]

 

Får jeg lov til å knise som en jente i de tidlige tenår av dette utsagnet?

7947508[/snapback]

 

? Han har jo rett i det han sier. Har du en tv over 42 ++ osv så er det som regel HD ready flatskjermer vi snakker om. Da er det ikke noe fett å spille en konsoll som er lavoppløst hvis man vil utnytte skjermen sin til det fulle. Klart Xbox 360 og ps3 appelerer mer da de har mulighet til å spille i høy oppløsning

Lenke til kommentar
Hatt wii siden 8. des. Kun spilt Zelda (som er greit nok, men litt barnslig). Har prøvd å laste ned noen VC spilll, men dette blei bare dumt og kjedelig. Ellers så er konsollen full av lyder og musikk som er så iriiterende og barnslig at jeg holdt på å spy til slutt. Det toppa seg med wii vote kanalen der man kunne stemme på om hund eller katt var best osv.

 

Grafikken på wii er så dårlig at det er bedre å se på maurkrig på tv'en. Wii controllerne er morro en måned og så blir de bare pes.

 

Wii er egentlig morro littegranne og så bare står den der og støver ned. Akkurat som gamecuben. Blir nok aldri mer nintendo på meg.

 

Ta en xbox360 i sammenligning da. Den koster 300 lusne kroner mer og tilbyr alt dette:

 

- HD grafikk, Mediacenter, Kobling til pc, Kan laste ned demoer og spill (Gratis), DVD spiller med HD upscaler, 20 gig harddisk og sikkert noe mer jeg har glemt.

 

Syntes ikke en wii er verdt noenting bare fordi dem har finni på er kul kontroller. Får de som har old school tv enda er kanskje wii greit, men ikke får oss med HD tv'er. Da er det bare å glemme det.

7946962[/snapback]

 

Du er vel av de "kule" kidza som sier "xbox er for mannfolk, wii er for barn"? Eller? Er i alle fall det som stråler ut herfra.

 

Personelig foretrekker jeg å laste ned gamle klassikere fra NES, SNES og N64 (samt Sega, men Turbo tingen har jeg faktisk aldri hørt om) enn å laste ned arkade spill til X360en.

 

Grafisk sett vil jeg tør å påstå at du ramler grasalt mye på "grunnene" dine. Tror du tar opp GT Pro, som er et grafisk stygt monster av uber dimensjoner, men noen gang sett på grafikken i Twilight Princess? Personelig synes jeg grafikken i TP knuser Oblivion, ikke teknisk men artistisk. Oblivion ble jeg lei av eye candye etter at første sjokket hadde lagt seg, etter det ble det bare "same old same old, HDR her, detaljert der. Sigh, same old same old". Mens i TP fikk jeg "WoW" vær gang jeg kom til et nytt område.

 

Om jeg tar en sammenligning med X360, så ser jeg egentlig ikke noe spesielt. Samme standard kontroll, samme type standard spill (shot fucking monsters YEAH!), samme type konsoll som forgjengeren men med nye HW. Eneste er en online funksjon som fungerer. Utenom det, boring.

 

Tror ikke du skal snakke for "alle" med HD klar TV, som du tror du gjør, for det ser ikke ut som du har støtte i den skogen heller. Wii er om ren spilleglede, ikke hvor mange polygoner du kan presse inn per frame. Twilight Princess og Mario Galaxy er klare og gode bevis på at der er flere grener innenfor hva som er nydelig grafikk. Er ikke nydelig alt som skinner med HD vettu.

Lenke til kommentar

Selv om det høres litt rart ut så blir faktisk grafikk viktigere og viktigere når skjermen blir større. Dette er på grunn av at pixlene som utgjør bildet blir større og det kan se blokkete ut om oppløsningen er lav.

 

Men det er selvfølgelig ikke grafikk om bestemmer om et spill er bra eller ikke. For meg så er det viktig med både god gameplay og fin gfx. Det er ikke noe utvikler må velge mellom! Er det noen med hånden på hjertet som mener at zelda ikke hadde blitt en bedre spillopplevelese av xbox360 eller ps3 gfx? Samme gode gameplay i tillegg til en verden som hadde vært så nært virkeligheten/fantasy virkeligheten som spillutviklerene ønsket?

 

Det er ikke et trade off, gode spill skal ha begge deler. Basta!

Lenke til kommentar
Selv om det høres litt rart ut så blir faktisk grafikk viktigere og viktigere når skjermen blir større.  Dette er på grunn av at pixlene som utgjør bildet blir større og det kan se blokkete ut om oppløsningen er lav.

7948269[/snapback]

Sikker på at det ikke er oppløsning du mener på nå? :hmm:

 

Edit: at oppløsning blir viktigere når skjermene blir større mener jeg

Endret av Sapphire56
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...