Gå til innhold

Til alle de som kjøpte Wii


mad-hatter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner at folk kansje  avskriver Wii grafisk etter å ha spillt på store TV`er ihvertfall om man har vert glup nok til å spille over kompositt. Wii gjør seg best på vanlige TV`er over RGB, det er ihvertfall min erfaring :)

7948311[/snapback]

 

Hva med komponent?

Spiller på en 50 plasma med komponent (eller er det kompositt? Er ikke sikker) kabler jeg, krystallklart bilde... får iallefall 480p ellernoe sånnt.

Lenke til kommentar
Hva med komponent?

Spiller på en 50 plasma med komponent (eller er det kompositt? Er ikke sikker) kabler jeg, krystallklart bilde... får iallefall 480p ellernoe sånnt.

7948427[/snapback]

 

Er nok komponent du mener. Kompositt er den som følger med.

 

Spiller på Pioneer 50" plasma med komponent jeg og, og det blir da ganske klart og bra bilde med det i 480p. Har ikke prøvd på vanlig TV enda, men tviler på at det blir noe særlig bedre.

Lenke til kommentar
Er det noen med hånden på hjertet som mener at zelda ikke hadde blitt en bedre spillopplevelese av xbox360 eller ps3 gfx?  Samme gode gameplay i tillegg til en verden som hadde vært så nært virkeligheten/fantasy virkeligheten som spillutviklerene ønsket?

7948269[/snapback]

 

Jeg kan med den ene hånda på hjertet (og den andre på musa til dama, i håp om å aldri få ta på den den igjen om jeg lyver) si at Zelda ikke hadde blitt bedre på xbox eller ps3... da hadde det jo ikke vært på Nintendo, og da hadde heller ikke Nintendo stått bak produksjonen av Zelda ... HD betyr ikke fin grafikk, HD betyr høyere oppløsning, og ja, jeg kan forstå at enkelte ikke klarer 480p oppløsning på 37-52" tvene sine, men disse får bare kjøpe seg xbox og slutte å klage!

Lenke til kommentar
Er det noen med hånden på hjertet som mener at zelda ikke hadde blitt en bedre spillopplevelese av xbox360 eller ps3 gfx?  Samme gode gameplay i tillegg til en verden som hadde vært så nært virkeligheten/fantasy virkeligheten som spillutviklerene ønsket?

7948269[/snapback]

 

Jeg kan med den ene hånda på hjertet (og den andre på musa til dama, i håp om å aldri få ta på den den igjen om jeg lyver) si at Zelda ikke hadde blitt bedre på xbox eller ps3... da hadde det jo ikke vært på Nintendo, og da hadde heller ikke Nintendo stått bak produksjonen av Zelda ... HD betyr ikke fin grafikk, HD betyr høyere oppløsning, og ja, jeg kan forstå at enkelte ikke klarer 480p oppløsning på 37-52" tvene sine, men disse får bare kjøpe seg xbox og slutte å klage!

7948590[/snapback]

 

Kunne ikke vært mere enig... Jeg har spilt mye på alle tre konsollene, og det ikke tvil om at Wii er den jeg personlig liker best. Med X360 på en fin andreplass. PS3 blir sikkert bra etterhvert som det kommer noen bedre spill, men den lever ikke på noen som helst måte opp til hypen enda...

Lenke til kommentar
Er det noen med hånden på hjertet som mener at zelda ikke hadde blitt en bedre spillopplevelese av xbox360 eller ps3 gfx?  Samme gode gameplay i tillegg til en verden som hadde vært så nært virkeligheten/fantasy virkeligheten som spillutviklerene ønsket?

7948269[/snapback]

 

Jeg kan med den ene hånda på hjertet (og den andre på musa til dama, i håp om å aldri få ta på den den igjen om jeg lyver) si at Zelda ikke hadde blitt bedre på xbox eller ps3... da hadde det jo ikke vært på Nintendo, og da hadde heller ikke Nintendo stått bak produksjonen av Zelda ... HD betyr ikke fin grafikk, HD betyr høyere oppløsning, og ja, jeg kan forstå at enkelte ikke klarer 480p oppløsning på 37-52" tvene sine, men disse får bare kjøpe seg xbox og slutte å klage!

7948590[/snapback]

 

Du misforstår. Hele poenget mitt var jo t det skulle være nintendo med nintendo zelda på en nintendo konsoll som hadde grafikk musklene til konkurrentene.

 

Grunnen til at det irriterer meg er at det er mange kongespill som nintendo lager og som aldri vil bli tilgjengelig på andre plattformer som jeg nå blir "tvunget" til å spille i SD oppløsning. Kanskje ikke en biggi akkurat nå, men denne konsollen skal være med oss i 5 år til. Om 5 år vil storparten ha 1080p, tv signaler vil være 1080i, og de fleste vil være vant med XHD (Over 1080p) på pc'n. Da vil 480p være stusselig. Tenk DS grafikk på 32". Ikke fordi at 480p har blitt noe dårligere, men på grunn av at folk har blitt bedre vant.

 

Hadde jeg ikke brydd meg om spillene til nintendo så hadde jeg ikke giddet å skrive dette. Jeg har alltid likt nintendo sine produkt bare overskygget av sega.

 

Det er litt av den samme følelelsen som jeg sitter med når jeg ser dvd'er etter at jeg har blitt vant til HD DVD. Det er liksom ikke så jevt lenger nå som jeg har sett hvordan det kan se ut.

Lenke til kommentar

Blir jo akkurat like lei av wii'en da. Regner med at du mente xbox = shittbox?

 

Personlig så blir ikke jeg lei HD grafikk og muligheter til å f.eks. bruke xboxen som mediacenter når jeg har fest :)

 

Grafikk er ikke alt nei, men hvis du har 42" + + så er grafikk faktisk alt. Veit ikke hva du har jeg? 28"? Da er det samme f***.

 

Hvis du mener spill kun er bra pga. nyskapning så tar du feil. Er faktisk et par elementer til som definerer et bra spill.

7947379[/snapback]

 

Seff er det ikke kun nyskaping som definerer om et spill er bra. Men når man har spillt 1000+ andre skytespill og så og si det eneste nye er nydelig grafikk så er jo ikke akkurat det noe som får meg til å holde på med et spill lenge..

7947451[/snapback]

 

Har du spilt 1000+ skytespill? Er ikke laget så mange skytespill til xbox360.

7947651[/snapback]

 

Forskjellen å spille skytespill på PC og 360 er? Foruten grafikken og en dårlig kontroll da seff..

Lenke til kommentar
Det som virkelig er trist for Nintendo og ikke minst spillere er fraværet til Rare....tenk hvor mange flere gode Wii eksklusiver vi hadde fått om de fortsatt var under Nintendo.

7948947[/snapback]

 

Tenk om Rare hadde vært det samme Rare som de var under N64 æraen. Det hadde vært noe. I dag er Rare knapt Rare i navnet. Og en frekvens på middelmådige spillutgivelser som er rystende. Før var det lenge mellom spillene da og, men de ga hvertfall ut omtrent utelukkende kvalitet.

Lenke til kommentar
Tenk om Rare hadde vært det samme Rare som de var under N64 æraen. Det hadde vært noe. I dag er Rare knapt Rare i navnet. Og en frekvens på middelmådige spillutgivelser som er rystende. Før var det lenge mellom spillene da og, men de ga hvertfall ut omtrent utelukkende kvalitet.

7949092[/snapback]

 

Nok en gang er det Microsoft ødelegger. Før Microsoft kjøpte Rare ga de ut mange gode titler til N64, Golden Eye, Perfect Dark, Banjo-Kazooie osv), men de spillene som kommer fra Rare nå er langt fra like spektakulær.

Lenke til kommentar

Neste konsoll til Nintendo blir med full HD så slutt å syt, dere får nå se Zelda i full HD en vakker dag, men den dagen er ikke i dag, ta hva dere får og vær fornøyd med det. Værken Sony eller MS har klart å lage en serien som er like bra i dag som den var for over 20 år siden, og det bærer det respekt av skal jeg si dere.

 

Ta Zelda som det er og slutt å sikle over HD grafikk og muligheter den kunne ja, jeg synes grafikken i Zelda TP knuser Oblivion, ganske enkelt fordi den er artistisk dypere enn Oblivion's grafikk.

 

Er fælt hvor mange som sier "åh det hadde vært så bra om Zelda hadde vært i full HD, tenk da". Ja tenk da, hadde Zelda vært noe bedre i full HD? Jeg tviler i alle fall.

 

Er det noe jeg har lært så er det å ta Zelda spillene som de kommer, for uansett hvordan de ser ut så er det gjennomført til minste detalje. Jeg bedømte 1 Zelda spill ut etter grafikken, Wind Waker, men nå har jeg spillet det og jeg angrer som en hund på at jeg dømte det etter grafikken. For du skal lete lenge etter et spill som er like vakkert og gjennomført som Wind Waker er.

 

Så ta den forbanna HDen og stapp den der sola aldri skinner om du ikke er fornøyd med hvordan Zelda ser ut, eller rettere sagt, sett deg med HD konsollen din og gløs på HD grafikken og tenk over hva du egentlig går glipp av.

Lenke til kommentar
Tenk om Rare hadde vært det samme Rare som de var under N64 æraen. Det hadde vært noe. I dag er Rare knapt Rare i navnet. Og en frekvens på middelmådige spillutgivelser som er rystende. Før var det lenge mellom spillene da og, men de ga hvertfall ut omtrent utelukkende kvalitet.

7949092[/snapback]

 

Nok en gang er det Microsoft ødelegger. Før Microsoft kjøpte Rare ga de ut mange gode titler til N64, Golden Eye, Perfect Dark, Banjo-Kazooie osv), men de spillene som kommer fra Rare nå er langt fra like spektakulær.

7949397[/snapback]

Det har ingenting med Microsoft å gjøre. Det var masse bråk med Rare under Nintendo, og siste tittelen deres før de ble kjøpt brukte de mange år på uten at kvaliteten var oppe på høyt nok nivå.

 

Nintendo solgte et problem. Microsoft ser ut som de kan ha begynt å løse problemet etterhvert.

Lenke til kommentar
Grafikk er ikke alt nei, men hvis du har 42" + + så er grafikk faktisk alt.

7947379[/snapback]

 

Får jeg lov til å knise som en jente i de tidlige tenår av dette utsagnet?

7947508[/snapback]

 

Skjønner ikke hva du mener jeg?

7947641[/snapback]

Hva er det du ikke skjønner med det? Ok, teskje: Han synes utsagnet ditt var latterlig, og det er jeg vel så enig i. Så grafikken blir mer og mer betydningsfull jo større TV man har?

7947702[/snapback]

 

Ganske så tåpelig svar må jeg si da. Men over til deg. Ja. Hvor større tv man har jo større krav er det til grafikk. Det skjønner du vel selv? Større flater krever flere pixler vettu. Eller kan si det på en annen måte. Større rom krever mer varmeovner for å holde seg varmt. Forstår du nå? Eller trenger du teskje?

Endret av xdim
Lenke til kommentar
Har du spilt 1000+ skytespill? Er ikke laget så mange skytespill til xbox360.

7947651[/snapback]

Hvor gammel er du? seff vet han at det ikke finnes 1000+ skytespill til x360, men han overdriver for å få frem et poeng ;) og ja, jeg vet at du tuller, men jeg forstår ikke vitsen med inlegget ditt.

 

Litt On topic:

Jeg er ikke lei Wii en plass. Wii sports er like morsomt hver gang det dras frem. Koser meg med Red Steel og Zelda TP for øyeblikket :) kjempe spill. Fikk Wii 23 desember, og har spillt hver dag :)

 

Det eneste som irriterer meg er den crappy lyden fra kontrolleren. Ideen er god, men høytaleren høres ut som et gratulasjonskort med lyd :no:

7947715[/snapback]

 

Har alderen noe med det innlegget å gjøre? Sier vel mer om alderen hans enn min.

Lenke til kommentar
Har du spilt 1000+ skytespill? Er ikke laget så mange skytespill til xbox360.

7947651[/snapback]

Hvor gammel er du? seff vet han at det ikke finnes 1000+ skytespill til x360, men han overdriver for å få frem et poeng ;) og ja, jeg vet at du tuller, men jeg forstår ikke vitsen med inlegget ditt.

 

Litt On topic:

Jeg er ikke lei Wii en plass. Wii sports er like morsomt hver gang det dras frem. Koser meg med Red Steel og Zelda TP for øyeblikket :) kjempe spill. Fikk Wii 23 desember, og har spillt hver dag :)

 

Det eneste som irriterer meg er den crappy lyden fra kontrolleren. Ideen er god, men høytaleren høres ut som et gratulasjonskort med lyd :no:

7947715[/snapback]

 

Har alderen noe med det innlegget å gjøre? Sier vel mer om alderen hans enn min.

7950312[/snapback]

 

tosk!

1) jeg sier ikke noe om at det gjelder kun skytespill på 360...snakker om skytespill generelt og det er minimal forskjell fra dem på pc og 360`n

2) når man sier 1000+ så vil det si et stort antall...jeg aner ikke hvor mange skytespill jeg har spillt ettersom jeg har spillt siden jeg var rundt 10 år..

 

 

end of story! orker ikke å kommentere dine tåpelige innlegg mer. La Wii og misunnelsen din hvile i fred nå!

Lenke til kommentar
Har du spilt 1000+ skytespill? Er ikke laget så mange skytespill til xbox360.

7947651[/snapback]

Hvor gammel er du? seff vet han at det ikke finnes 1000+ skytespill til x360, men han overdriver for å få frem et poeng ;) og ja, jeg vet at du tuller, men jeg forstår ikke vitsen med inlegget ditt.

 

Litt On topic:

Jeg er ikke lei Wii en plass. Wii sports er like morsomt hver gang det dras frem. Koser meg med Red Steel og Zelda TP for øyeblikket :) kjempe spill. Fikk Wii 23 desember, og har spillt hver dag :)

 

Det eneste som irriterer meg er den crappy lyden fra kontrolleren. Ideen er god, men høytaleren høres ut som et gratulasjonskort med lyd :no:

7947715[/snapback]

 

Har alderen noe med det innlegget å gjøre? Sier vel mer om alderen hans enn min.

7950312[/snapback]

 

tosk!

1) jeg sier ikke noe om at det gjelder kun skytespill på 360...snakker om skytespill generelt og det er minimal forskjell fra dem på pc og 360`n

2) når man sier 1000+ så vil det si et stort antall...jeg aner ikke hvor mange skytespill jeg har spillt ettersom jeg har spillt siden jeg var rundt 10 år..

 

 

end of story! orker ikke å kommentere dine tåpelige innlegg mer. La Wii og misunnelsen din hvile i fred nå!

7951172[/snapback]

 

Folk som kaller andre noe stygt er det som oftest selv ;)

 

Hvis du ikke orker å kommentere mine innlegg så ikke gjør det da vel! Og hva er jeg misunnelig på må jeg spørre?

Lenke til kommentar

Blæblæhblæh. Denne tråden sklir lenger og lenger ned mot rennesteinen. Det er bare barnslig skittkasting.

 

xdim: har du ikke andre ting å ta deg til enn å bruke tid på å klage på Wii, som du tydeligvis ikke liker. Kanskje du skal bruke litt tid på noe du liker? For eksempel xbox360? Forresten, hvis du ikke klarer tanken på noen få "jaggies" så får du da vel bare la være å spille! :thumbup:

Lenke til kommentar
Det har ingenting med Microsoft å gjøre. Det var masse bråk med Rare under Nintendo, og siste tittelen deres før de ble kjøpt brukte de mange år på uten at kvaliteten var oppe på høyt nok nivå.

 

Nintendo solgte et problem. Microsoft ser ut som de kan ha begynt å løse problemet etterhvert.

7949469[/snapback]

 

Var ikke det siste spillet Rare gav ut Conkers Bad Fur Day? mener å huske det. Og hvis ikke det er kvalitet så vet ikke jeg. Utrolig nyskapende, og timesvis med god gameplay. For et spill det var :love: " I see you, I see you little fellah! You better get this fatassbitch of a my back PRONTO!" en klassiker :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...