Gå til innhold

Koble mp3-spiler til 360?

g@bb@

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg kan fint koble til min IAudio X5 ihvertfall. Men tror det er snakk om bare HDD baserte spillere, veit ikkje om det har kommet støtte for flash baserte spillere eg altså. HDD må vel også vere av FAT32 typen såvidt eg veit.

Skrevet

Hmm.. Det sameg ikke så veldig mye.. Har en Creative MuVo tx 1g som det ikke funket med, og en Creative Zen V 2g som jeg ikke har prøvd med enda. Kan det være mulig at jeg må gjøre noe hokus-pokus med dem?

Skrevet

Hmm, ikke godt å si altså..

Jeg har iPod Nano, og alt jeg trengte å gjøre var å plugge den i. Så funket det.. Hmm..

Prøv med den andre også du!

Skrevet

Jeg bruker 360'n til å spille av musikk fra iPod'n min. Du må vel laste ned en liten oppdatering/patch eller noe fra MP så du kommer igang. Funker bra det :thumbup:

Skrevet (endret)

Funker som fjell med en gammel, ødelagt PB her :) (noen presterte å kaste en ball på den, oj sann :ph34r: ikke noe lyd ut fra den, men funker fett som en minne pinne :D )

Endret av mX
Skrevet
Eg har ein iPod shuffle og ein Creative Zen 30gb Video sak, funkar med begge dei.

Skal ha meg ein Zune snart.

7924706[/snapback]

Får du avspilt videoer fra Zen vision? jeg får ikke det med min

Skrevet
Min ipod funker ikke sammen med 360'n, den lader men boxen finnern ikke. Aner ikke hvorfor.

7927478[/snapback]

Det må lastes ned en liten fil fra Marketplace for å få spilt av sanger fra iPod med 360.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...