Gå til innhold

Video av GeoW på PS3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke at jeg vet hvordan en PS3 fungere, men det så jo faktisk ut som det faktisk var mulig..

Men ja, det er vel noe rart her et sted.

Endret av Nitrius
Skrevet

Var det ikke en diskusjon for ikke så lenge siden om at PS3 uansett ville slite med å kjøre Gears of war i nåværende form på grunn av for lite minne?

Denne filmsnutten ble ihvertfall for "dum".

Skrevet (endret)

Nja det tviler jeg sterkt på gitt. Gears of War er ikke SÅ imponerende at PS3 sliter for å kjøre det :!: Mener du ærlig talt at Xbox360 er kraftigere enn PS3 ?

Endret av Avean
Skrevet
Nja det tviler jeg sterkt på gitt. Gears of War er ikke SÅ imponerende at PS3 sliter for å kjøre det  :!: Mener du ærlig talt at Xbox360 er kraftigere enn PS3 ?

7916244[/snapback]

Mener du ærlig talt at Ps3 er kraftigere enn Xbox 360? :!: . Sorry. Hva kan jeg si? Playstation får AI, etc og 360 får grafikk? Uansett.. Hadde du spilt på en Ps3 hadde du jo ikke merka om du ble skutt på! Du måtte jo faktisk SE på skjermen! :tease:

Skrevet
Sett de ? Har faktisk både sett og prøvd de ;)

7920457[/snapback]

DU har faktisk prøvd MGS4, før det har kommet ut - ja faktisk lenge før det har blitt laget ferdig? Lanseringsdatoen er ikke satt engang. Har du skaffet deg en PS3, forresten? Bestilt fra Japan/USA da eller? Hvordan har du fått prøvd ut MGS4 da, egentlig? Du er vel en hemmelig spilljournalist som har vært på spillmesser hvor du har fått prøvd det ut. Har det i det hele tatt vært spillbart av "sivile" på spillmessene? Eller kanskje du er søskenbarnet til Kojima. Ja, det er du nok sikkert. Det er definitivt svaret.

Du har sikkert sett videoer, ja. Men de har vi alle sett. Folka bak MGS4 har laget disse videoene sånn at vi får se de mer 'perfekte' sidene ved spillet. Grafikken har også en tendens til å se veldig oppusset på sånne spill-videoer/bilder.

Skrevet

Alt jeg har lov til å si er vel at det ikke var ferdige utgaver selvsagt, det burde du jo skjønne. Men spillene har jeg prøvd av en god grunn ;) Mer får du ikke utav meg ^^

Skrevet (endret)
Alt jeg har lov til å si er vel at det ikke var ferdige utgaver selvsagt, det burde du jo skjønne. Men spillene har jeg prøvd av en god grunn ;) Mer får du ikke utav meg ^^

7920587[/snapback]

Nei mer vet du vel ikke selv om akkurat det heller, så jeg tar til takke med det jeg fikk. :)

Endret av Hr. Jenssen
Skrevet
Hvorfor sier fol forresten GeoW? Den korrekte forkortelsen er jo GoW, Gears Of War, ikke Gears Of War. :huh:

7913109[/snapback]

ett annet spill bruker GoW ;)

(God Of War)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...