Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc


boundishh

Anbefalte innlegg

Har lyst på et ratt, men det passer ikke helt inn i stuen

 

7860404[/snapback]

Rattet er den største grunnen til at jeg koblet det opp på pc-skjermen. Liker at rattet sitter skikkelig fast, mens jeg spiller. Etter det ble jeg så vandt til å spille i HD at jeg ikke klarte å spille på TV'n lenger. En annen ting som er fint med å ha det på pc-skjermen er at dama har kontroll over fjernkontrollen, og med det hadde det blitt lite spilling på vanlig tv.

 

Kommer nok til å ta tilbake kontrollen når det blir ny tv snart :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fordi den ene har vært til reperasjon tre ganger nå, derfor har jeg en i reserve.Og kvaliteten på X360 behøver ikke bemerkes videre i denne tråden, finnes nok av de trådene fra før  :)

7860274[/snapback]

planer om å skaffe meg en i reserve selv. min røyk rett før jul, og jeg måtte være uten hele jula. Ikke dumt å ha en core i reserve.

7860287[/snapback]

Om ikke en like god garanti mot at du blir uten Xbox360 er en UPS (strømvern/batteri backup) en del rimeligere løsning. En UPS vil beskytte strømforsyningen og elektronikken mot støy og store spikes (plutselig overspenning eller spenningsfall) i strømnettet, noe visnok Xbox360 er/kan være nokså følsom på.

Lenke til kommentar
Fordi den ene har vært til reperasjon tre ganger nå, derfor har jeg en i reserve.Og kvaliteten på X360 behøver ikke bemerkes videre i denne tråden, finnes nok av de trådene fra før  :)

7860274[/snapback]

planer om å skaffe meg en i reserve selv. min røyk rett før jul, og jeg måtte være uten hele jula. Ikke dumt å ha en core i reserve.

7860287[/snapback]

Om ikke en like god garanti mot at du blir uten Xbox360 er en UPS (strømvern/batteri backup) en del rimeligere løsning. En UPS vil beskytte strømforsyningen og elektronikken mot støy og store spikes (plutselig overspenning eller spenningsfall) i strømnettet, noe visnok Xbox360 er/kan være nokså følsom på.

7860436[/snapback]

 

Er nok mye på grunn av varme og vil jeg tro. De viftene som sitter i den suger jo inn mye luft, og i den luften er det en del støv. Dette støvet vil fort sette seg på kjøleribbene, og minske kjølingen. Og i motsetning til på PC kan vi ikke ta vekk dette støvet, uten å miste garantien.

 

Men for all del, ikke dumt med en UPS. Ser på forskjellige nå. Ikke var de så dyre som jeg først trodde heller.

Lenke til kommentar
her er mitt oppsett til 360'n. spiller for det meste på pc-skjermen.

 

 

Bilde av Wii'n og PS2'n kommer kanskje senere.

 

stablet spillene her, siden trådstarter ville ha bilde av spill og konsoll. Disse står ikke her til vanlig.

7860391[/snapback]

 

Nice samling spill der RRhoads. Har det rattet og pedalene jeg også, utrolig digg :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Den originale Gmaboyen :) Vekker minner :love: Hadde en i grønn husker jeg :) Noen som husker det spillet der man spilte med dyr og det var om å gjøre og få alle "bowlingkulene" over på motstandernes sine? Favorittspillet mitt på Gameboy hvertfall :)

 

EDIT: Skal slenge ut et bilde når jeg har ryddet loftstuen. La merke til at Avanore klaget på rot på et bilde, så jeg tar ikke sjansen på det :p

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Sony kds-55a2000 55" tv, denon pma-700ae, oppo dv971h dvd, cerwin vega ve-8f høytallere, 2stk x-box 360 premium/full versjon (har ikke pakket ut harddisken osv til "reserven" enda), x-box modifisert.

 

Har en mappe med spill til x-box'en, og bare en 4-5 til 360'n så gidder ikke ta bilde av det.

 

system.jpg

Lenke til kommentar

Ok, har teke meg ei lita runde og fotografert konsollrelatert innbo. Beklagar rot, dårlege lysforhold, og mindre fancy oppsett enn ein del her. :)

 

Først TV-en og dei konsollane eg for tida har kopla opp (NES, PS2, GC):

post-77504-1170511370_thumb.jpg post-77504-1170511592_thumb.jpg

 

Som de ser, har det gått litt i NES i det siste. :)

 

 

Ein annan stad i samme stove, nokre spel (mest PS2, litt PS1, og litt GC):

post-77504-1170511644_thumb.jpg

 

 

Nokre NES-spel rundt omkring i leilegheita:

post-77504-1170511715_thumb.jpgpost-77504-1170511727_thumb.jpg

 

 

Til slutt, ein konsoll eg ikkje har orka å kople opp enno (der er nok rot rundt TV-en), Amiga CD32:

post-77504-1170511776_thumb.jpg

 

 

I tillegg har eg 2 PC-ar (ein stasjonær og ein berbar), 4 Amiga-maskiner (CDTV, A500, A1200, AmigaOneG4-XE), ein Dragon 32 (som eg skreiv mine første dataprogram på :)), og to handholdte (ein Palm Zire 72 og ein Tapwave Zodiac 2), med tilhøyrande spelsamlingar. Og fleire stablar med gamle datablad, og cover-diskettar/CDar. Og ein Commodore 64 DTV, som eg gløymte å ta bilete av. Og eit fjernstyrt helikopter, og 4 fjernstyrte fly. Og ein frisbee.

 

 

Trur eg skal sjå meg om etter eit litt heftigare TV-bord, so eg får litt meir orden i konsollane. :)

 

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...