Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc


boundishh

Anbefalte innlegg

Her er spillestua mi!

 

Dette er noen av spilla mine og en del dvder..Må kjøpe meg en hylle eller to til så jeg får satt opp alt. har to esker med spill under trappa.. :D Har akkurat bygd ny fet gaming pc.. Den kicker ass. (har akkurat lagt inn vista men mangler drivere til lydkortet :thumbdown: )

post-120680-1170791548_thumb.jpg

 

Sofaen ,bikkja og projektoren. Bruker projektoren mest til dvd siden den ikke er hd-klar. blir litt dårlig bilde på 360en..

post-120680-1170791707_thumb.jpg

 

Projektoren i bruk.

post-120680-1170791816_thumb.jpg

 

TVen, Xburken(GRAW faceplate), ps2en, dvd-opptakeren og surround anlegget

post-120680-1170792355_thumb.jpg

Endret av Vanguard79
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@ Dofty; Z-5500 gir faktisk veldig grei lyd den, har det sjøl. Du kjører vel over optisk? Btw, fikk ein slik Halo faceplate gratis av absoluttspill.no :wee:

7886267[/snapback]

 

Ja jeg kjører over optisk, kabelen kosta f**n meg 249,- og anlegget 2 450,- på netshop.no

 

men anbefaler anlegget på det høyeste!

Lenke til kommentar
Lil-H: Hvordan klarer du alt det lyset når du spiller etc?

7892874[/snapback]

 

Nja, jeg tok bildet da det var mye mørkere i rommet, men siden jeg brukte lang shutter så får jeg en sånn effekt på lysdiodene(som jeg liker)

 

uansett så setter jeg forforsterkeren på "sleep", dermed slepper jeg lys. Men det er jo fortsatt lys på effektforsterkerne, men dette er ikke sjenerendes i det hele tatt =]

 

Dofty: 250,- for en optisk kabel er SVÆRT billig. Du kan få et drastisk løft innen lyden hvis du legger på mere penger ;)

Lenke til kommentar
Nice oppsett Lil-H.

Åssen høyt/hjemmekino annlegg sitter du på der? Kjøpt hvor? Kosta hva?

7894433[/snapback]

 

Bruker Infinity Kappa 600, center og sidehøyttalere (~ 30k)

Harman Kardon AVR330/DVD22/HK970 (~11k)

Rotel effektforsterke (~ 9k)

DIY bass med Hypex-forsterker (~ 7k)

Diverse kabler (~ 5k)

Loewe Calida 33" (Nypris er faktisk... 17k)

 

Alle Harman Kardon produkter samt de fleste kablene har jeg kjøp nytt på Hificenter.

Høyttalerne fikk jeg tak i brukt, for en mye billigere pris enn jeg har nevnt :)

Effektene har jeg også fått ta i brukt.

Bassen har pappa og jeg bygd.

TV'en fikk jeg til en veldig billig penge

 

Snart blir det ny TV og DVD-spiller =]

 

 

Det blir ikke helt det samme med lyd fra Tv'en lenger :p Kan love deg/dere Manhunt er skummelt, hehe =)

 

Nå jakter jeg på en PS3 til oppsettet mitt :love:

 

EDIT: Lostoman: jeg har schvære puter :D

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
Lil-H: Hvordan klarer du alt det lyset når du spiller etc?

7892874[/snapback]

 

Nja, jeg tok bildet da det var mye mørkere i rommet, men siden jeg brukte lang shutter så får jeg en sånn effekt på lysdiodene(som jeg liker)

 

uansett så setter jeg forforsterkeren på "sleep", dermed slepper jeg lys. Men det er jo fortsatt lys på effektforsterkerne, men dette er ikke sjenerendes i det hele tatt =]

 

Dofty: 250,- for en optisk kabel er SVÆRT billig. Du kan få et drastisk løft innen lyden hvis du legger på mere penger ;)

7894179[/snapback]

 

Det er jo samma det, om det er en fra biltema eller fra monster, bare lyset kommer fra a til b.

 

Men hva vet jeg?

Lenke til kommentar

Men helt seriøst, du hører ikke forskjell på optisk...

Om ikke den gamle var bøyd/klemt eller noe sånt...

 

Så optisk fra biltema som Dofty sier er helt supert, akkurat som min fra Clas Ohlson :D

 

Veldig fin tråd.. hadde planer om å poste noen bilder, men så finner jeg ikke kabelen jeg kobler mellom PC'en og kameraet..

Hurra...

 

..Men vil se flere bilder fra alle dere andre i mellomtiden :D

 

Gulltråd!!

Lenke til kommentar

Jeg kjører signal optisk fra både PS3 og 360 inn i en ekstern DAC og videre til ett sett klasse D effektforsterkere. Den største forskjellen mellom dyre og billige toslink kabler ligger i pluggene. Om pluggen ikke ligger riktig i innfestningen på apparatet så kan signalet bli meget dårlig. Dette er et problem på Xbox 360 fordi innfestningen for toslink pluggen i 360 kabelen er bortimot det dårligste man kan få tak i. Ett lite støvkorn mellom kabel og apparat kan også være meget ødleggende. Jeg sier ikke at 4000,- er en fin pris for en toslink kabel, men at det er verdt å betale litt for skikkelige plugger er det ingen tvil om.

Case in pont:

toslink.jpg

89,- vs. 298,-. Den billigste kabelen sitter ikke i Xbox kontakten uten at man taper den fast e.l.

Den dyreste sitter fast som den skal. Hørbar forskjell er det ingen tvil om at det er.

 

Nok om det. Dette er en bildetråd. Konsollene mine ligger det bilde av allerede, men her er ett av TV'n jeg spiller på. 40" Samsung LCD. De skarpøyde av dere ser også Dynabel Euforia og Midgard Audio Oberon 6.1. Jeg bruker en Benchmark DAC-1 til forforsterker. Signalkildene er Xbox 360, PS3 og Sonos Digital Music System.

tv.jpg

Lenke til kommentar

Det jeg mente var jo at det er null forskjell på signalet/kabelen.

Det at den ikke sitter fast er jo en annen sak..

 

Hevder jo seff ikke at en kabel som sitter hallveis inn fungerer like bra som en som sitter godt!

 

Forrestn så sitter min clas ohlson kabel også ganske godt i 360'n..

Somregel så er jo optiske kabler "dyre" i utgangspunktet.

Tror jeg også betalte rundt 100lappen..

 

Men lys er lys... finnes ikkeno lys som går fortere enn annet lys..

 

 

Fornøyd med Samsungen L.Arve?!??!?!

Har en sånn på hytta, men har ennå ikke dratt med meg Xboxen for å teste, blir det bra? :dribble:

Endret av tiiim
Lenke til kommentar

Kabelen min sitter ikke fast i det hele tatt, må nesten tape den fast.

 

Uansett så har jeg fått noen nye spill, Dead Rising og NFS: Carbon(lillebroren min hadde kjøpt det, også klikka han og det gikk utover Xboxen hans, med andre ord, spillet ble ødelagt. også kjøpte han nytt, og jeg bestemte meg for å prøve det ødelagte spillet på min Xbox 360 og det funka :D )

Lenke til kommentar
Fornøyd med Samsungen L.Arve?!??!?!

Har en sånn på hytta, men har ennå ikke dratt med meg Xboxen for å teste, blir det bra?  :dribble:

7898599[/snapback]

Meget. Har hatt den ett år nå, og jeg ser ingen vits i å oppgradere.

Blu-Ray fra PS3 ser uforskammet bra ut, og jeg satser på at HD DVD også gjør det.

(må nesten ha den spilleren til 360'n siden den var så billig)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...